Alınan güzel haberin kötü kutlamasından sonra alpaylar malikhanesi sabah kahvaltısıyla neşelenmişti. beliz ve miran hala yatakta boğuşurlarken aile kocaman masayı hazırlamışlardı.
Çalan kapıyı açan kişi gülen yüzüyle dorukken, gelen kişi güldüren yüzüyle biricik olmuştu.
-neyin şerefine bu kahvaltı daveti?
-dayı oluyorum biricik .Doruk biricike sarılırken sevincini paylaşmak istemişti. sonradan kendini toparlayıp güçlükle biricikten ayrılsada biricik kendine gelememiş kekeleyerek konuşmuştu.
-de.. demet abla hamile mi?
Onayladı doruk.
-kekimi severdi oda geldi mi.
-gelecek şimdi geç hadi.Biricik dorukun önünden giderken elleriyle yüzünün ateşini aldı. utanmış ve kızarmıştı. biricik mutfağa geçtiğinde dorukda geçmişti. Ali kapının önüne geldiğinde diyara mesaj attı kapıyı o açsın istemişti. kapının önünde beklerken yanına gelen vedat aliye baktı.
-oğlum kapıyı neden çalmıyon lan?
Vedat kapıyı çalmış ali sabır dilemişti.
-seni demi çağırdılar
vedat güldü.-ben doruka birşey söyleyip gideceğim. sana afiyet olsun alpaylar ailesiyle!
Açılan kapının ardındaki gülümseye diyardı. ve aynı hızla yüzündeki gülümsemeyi düşürende diyardı.
-gelsenize buyrun.
vedat gülümsedi.-aranızdakileri bir bir anlatmadan size rahat vermeyeceğim.
Muzur bir ifadeyle gülüp içeri geçmişti. doruka söyleyeceğini söylemiş gitmişken ailede dışında kahvaltıda süreyya hanım, ali ve biricik kalmıştı. ikiside sevinmişken demetde artık bu haberin mutluluğunu yaşıyordu. kendini kabullendirmiş ve tarıkla ayrılma kararını atmıştı aklından.
-güzel kızım benim çok güzelmiş kekin bayıldım.
süreyya hanımın doruk gibi demir gibi diyar gibi sevdiği birisi olmuştu biricik pozitif enerjisi ve sürekli gülen yüzüyle süreyya annenin kalbinde taht kurmuştu.
-biricikin kekine bayılmayan mı var.
Bağımlılık yaptı haftada bir yemezsek komaya giriyoruz.Süreyya hanım cevap veren oğluna baktı. doruka o serseri hayattansa böyle aile babası gibi olmak daha çok yakışıyordu. içten içe doruk ve biricik'i yakıştırmadan edemedi.
-belizin özel misafirisiniz siz. biricik ablam ve Ali abim gelmezse küseceğim dedi bana.
Demet kızını kardeşi olacağını sabah geldiğinde söylemiş, biricikin yardımıyla en güzel şekilde açıklamıştı. çocuk psikolojisinden anlayan biricikle yapılan iş birliği sonucunda beliz kardeşini dört gözle bekler olmuştu.
-anne, kardeşim erkek olursa adı ali olsun mu?
Demet güldü. aliyse şaşkınca baktı belize.
-çünkü çok seviyorum anne ali abiyi. böyle içime sokup hiç bir yere göndermeyeceğim hep sarılacağım.
Aile ufak bir kahkaha tufanıyla neşelenmişlerdi.
-kız olursada biricik koylım mı anne?
biricik gülümsedi.-ama büşrada koyabiliriz, çünkü büşra ablam isminin anlamının müjde olduğunu söylemişti. buda müjdeli bir haber oluyor değil mi annecim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020
General Fiction'Ben size hayatımı Feda etmeye razıyım '