-Koş demir nolur. yardım et ölüyor.!ölmesine izin verme ne olur!Aile korkuyla biricik'e bakıyordu. Yüzü hep güleç olan kızın ağlamasına ilk kez şahit oluyorlardı. Kim ölüyordu? neden demirden yardım istiyordu!
-kim ölüyor?
Sesi titremişti diyarın. dizlerinin bağı çözülmüştü. arkadan sokak terliklerini aceleyle ayağına geçirmiş kardeşinin yanına koşmuş biran doruk'un kollarındaki biriciki almış sakinleştirmeye çalışmıştı.
-demir sen veterinermişsin. biricikin kedisi titriyor. birşey oldu galiba yardım et.!
Biricik kendine gel bir şey olmayacak.**
Biricik'in içler acısı ağlamasından sonra herkes korkuyla biriciklerin evine gitmiş biricikin kedisine bakmışlardı. demir geldiğinde titremenin sonuydu ve bu yüzden hemen kediyle ilgilenebilmişlerdi. kedi epileptikti nöbet geçirmişti ve bu nöbeti ilk kez geçirmiş biricik de buna şahit olmuştu. Öldüğünü zannettiği kedisini kurtarması içinse hemen demire gelmişti. kimseyi beklemeden çıkmış demirlere gitmişti. Ne biran ne de annesi biriciki sakinleştirememişlerdi.
Kendine gelen fakat yuvasından çıkmayan kedisine üzgün üzgün baktı biricik.
korkan diyara içirdiği şerbetli sudan kızına içirememişti füsun hanım.
-nöbet sırasında gördüğün için korkmuş olmalısın.
-korktum tabi. ölüyor sandım .Biricikin yüzünde görmeye aşina olunan ifadenin yerini üzüntü aldığında kimse yakıştıramamıştı.
Epileptik bir kedisi olduğunu öğrendiğinde de çok üzülmüştü biricik.
biricik Biran'ın omzunda yatıyor gözü ise kedisi şans'ın üzerindeydi.-ne olacak demir?
-kriz öncesinde belirti vermiştir, salya dışkılama, idrar kaçırma gibi.Biricik demire gözlerini kocaman açarak baktı.
-eveeet. demir gerçekten şans bir kaç gündür tuvaletine kuma yapmıyor.
-üzülme artık hadi, gülümse bu yüz ifadesi olmuyor hiç sana.Biricik zorakide olsa gülümsemişti. ama saçtığı neşe yoktu.
-kriz sonrası karmaşık bir durumda olur. yani dışarı çıkmak istememesi bu yüzden. birkaç dakikada sürdüğü olur bir kaç saatde.Biricik şansın yuvasına tekrar baktı üzülerek.
-önlemek için birşey yapamıyor muyuz
Biran sormuştu bunu.
-yağ oranı yüksek diyet önerir veterinerler, antioksitan özelliği olduğu için c ve e vitamini önerilir. sinir dokuları için b vitamini. tekrar söylüyorum ki bir veterinerle iletişime geçin. ben hala veteriner değilim biliyorsunuzDemir gülümseyerek söylemişti.
-çok teşekkür ederiz sen olmasaydın..
Sözünü tamamlayamadı biricik.
-ha biricik bu aralar ona biraz daha ilgi göster. Stres yapmasın.
-gülümsedi biran.
-ne stresi oğlum kediden bahsediyoruz.
-hayvanları bu kadar küçük görmemeli.Sustu biran, demiri onayladı.
-yani şunu kastediyorum çevresinde ona zarar verecek bir köpeğin olması bir kediyi tedirgin eder değil mi. Yemek egzersiz saatleri düzenli olmalı falan.
-biz düzenli egzersiz yapmıyorduk
Üzgünce baktı biricik. eksikli hissetti kendini.
-bundan sonra düzenli yaptırırsın. ama bir veteriner görsün o ilaç yazabilir benim henüz yetkim yok.-senin behlül mezun oldu artık veteriner .
Doruk demiri muhattap alarak konuşmuştu.
-aa evet. arkadaşımla konuştururum sizi gitmek sterseniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arslan Bey'in Çocukları 'FEDA' 19/2020
General Fiction'Ben size hayatımı Feda etmeye razıyım '