İyi okumalar...
13.MartHer bina darbe alır ama yinede ayakta durmak için çabalar ta ki binanın bir kolonu yıkılana dek.
Gözlerimin içine bakan adama dehşet içinde bakıyordum. Ne dediğin farkında mıydı?
Evlenmekten bahsediyordu.
Yıllardır hiç bir erkeğe güvenemeyip ilişki yaşamadım. Çocuk sahibi olmak istediğimde bile, bir erkeğe ihtiyaç duymadım. Ama karşımda bir kaç saattir tanıştığım adam evleneceğimizi, hayatlarımızı birleştireceğimizi söylüyordu.
"Sen ne dediğinin farkına mısın?"dedim sinirle, ellerimin tittremesini engelleyemiyordum.
"Elbette, hazırlanmaya başla gidiyoruz."dedi.
Sağ gözümün segirdiğini hissediyordum. Ellerimi birbirine kenetleyip, derin bir nefes aldım.
"Bak Merti soyadına geçirmeni anlarım. Fakat beni niye soyadına geçiyorsun"diye sesimi yükselttim.
Sakince arkasını dönüp salona ilerledi. Tek kişilik bej koltuğa oturup ellerini göbeğinde bağladı. Gözleriyle karşı koltuğu gösterdiğin de adımlarımı yere vura vura ilerleyip oturdum.
Başım yavaştan zonklamaya başlamıştı. Her an karşımdaki herife saldıra bilirdim. Gözlerimi kapayıp içimden ona kadar saydım.
Gözlerimi araladığımda beni izlediğini gördüm. Tırnaklarımı koltuk kopcalarına batırıp, tek kaşımı kaldırdım.
"Seni dinliyorum"dedim sakin bir ses kullanarak.
Beni baştan aşağıya süzüp, öylece yüzüme baktı. Ellerini bu sefer göğsünde bağlayıp kehribarlarını gözlerime dikti.
"Ailem evlilik dışı bir çocuğu kabul etmez."dedi
"İyi de biz çocuğu normal yollarla yapmadık ki "diye mırıldandım.
"Diğer bir sorunda bu,ailem bunu öğrenmemeli"
"Neden"
"Senin ailen bir çocuğun olduğunu biliyor mu Nurvet"dediğinde yutkundum. Ailem asla bilmiyordu.
"Peki, bunu normal yollarla değilde, laboratuvar ortamda gerçekleştiğini bilseler"
"Tüp bebekte laboratuvar ortamda gerçekleşiyor."diye kendimi savundum.
"Tüp bebekte kadın ve erkek ortak karar alırdı. Ama burada kararı sen aldın"dedi
"Mert'i istemiyorsan niye geldin"diye birden bağırdım.
Gözlerini kapatıp, açtı. Kehribarların koyulaştığına yemin edebilirim.
"Bir daha bağırma" dedi sakince, seslice yutkunup başımı salladım.
"Mert'i istemediğimi söylemedim. İstiyorum ki bu kadar yol gelip, sizi buldum. Değil mi?"dediğinde başımı olumlu anlamda salladım.
"Demek istediğim biz ortak karar almadık, kararların hepsini sen verdin. Şimdi karar verme sırası bende, istediğim gibi yapacağız"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siz Bana Aitsiniz +18
Teen Fiction[ Gerçek bir hikayeden uyarlanmıştır!! ] "Onu öğrendiğim gün hayatım değişti. Ondan bir oğlum oldu. Beni bir çocuğun babası yaptı ve şimdide eşi oldum. Bu güzel kadını sevmemek mümkün mü?" Genç adam, duyduğu sözlerle mutlu oldu fakat içini kaplayan...