İyi okumalar...
19. Temmuz
Hiç mutluluğu avucunuzun içinde hissetmiş miydiniz?
Kalbinizin sıcacık bir hisle dolduğunu...
En güzelide dudaklarınızı esir alan aptal bir gülümsemeyi hissetmeyi...
Aptal sırıtmalara çok denk geldim fakat o sırıtmanın verdiği heyecan ve mutluluğu tarif etmek çok zor...Parmaklarımı sıkıca kavrayan Pamirin elini tutarken tekrar elimi dudaklarına götürüp öptü. Bu belkide hastaneden çıktığımız andan itibaren elimi yedinci öpüşüydü.
Villa evlerin arasından geçerek yokuşu çıktığımızda büyük demir kapı hemen açılmıştı. İçeri girerek arabayı evin önüne çektiğimizde evin kapısı açılmıştı.
Ne olduğunu anlamayarak Pamir'e baktığımda, bilmiyorum der gibi bir bakış attı.
Aracın kapısı ben açmadan Erdem tarafından açılmıştı.Merdivenlerden inen Sima ile şaşkına döndüm. Çünkü arkasından çıkan davulcu ile kendi elinde tuttuğu defe vurarak zılgıt çalıyordu. Ardından çıkan Arzu Hanımda zılgıtlara eşlik ederek geliyordu.
Düğün mü vardı?Annem kocaman gülümserken, Ayselin kucağındaki oğlumu gördüm. Yanıma gelerek belimi kavrayan Pamir gülümseyerek etrafındakileri izliyordu. Sima defini sallaya sallaya bize yaklaşırken zılgıtlarının seside yükseliyordu. Karşı karşıya geldiğimizde fark ettim gözlerinden akan incilerini, bana gülümserken aynı zamanda ağlıyordu.
Arzu Hanımında ağladığını fark ettiğimde istemsizce benimde gözlerim doldu. Aniden patlatılan konfetiler ile irkildiğimde Pamir beni göğsüne çekerek arkamıza baktı. Bakışlarım baktığı yere kaydığında konfetiyi patlatanın Samet olduğunu anlamıştım. Arkasında duran Dekkake ve Büyük Gümüşay gülümseyerek bize bakıyordu.
Bir bebeğin bu kadar mutluluk getireceğini düşünmemiştim. Herkes hamile kalmam karşısında gözyaşlarını tutamıyordu. Acaba Pamir'in çocuğu olma riski mi düşüktü?
İyice saçmalamaya başladım. Elbette bebek için sevineceklerdi. Büyük torunun soyu devam edeceği için seviniyorlar.Samet "Tebrik ederim Yenge, umarım bu sefer abim yerine kendini klonlarsın"diyerek kahkaha attı.
Pamir cevap vermemiş fakat Samete ters bakışlar atarak sesini kesmişti.Sima elindeki defi indirerek kolunu boynuma sardı. Bende kollarımı beline sardığımda kulağıma fısıldadı.
"Beni yeniden hala yaptığın için teşekkür ederim, sağlıkla gelsin. Abim ile çok mutlu olun, kocaman büyük bir aile olalım"diyerek geri çekilip yanağımdan öptü.Geri çekildiğinde ona kocaman gülümsedim.
"Sen mükemmel bir halasın"Gözyaşlarını silerek kenara geçtiğinde Arzu Hanım sarıldı. "Hayırlı olsun kızım, sağlıkla gelsin. Allah ananı babanı büyütsün"diyerek hala ağlıyordu.
"Teşekkür ederim"diyerek mırıldandım.
"Torunlarımı görmekte nasip oldu. Sağlıkla, bereketi ile gelsin kızım"diyen annemde sarılmıştı.
"Gümüşaylar gün geçtikçe çoğalıyor, gelin hanım bizi çok sevindirdin. Allah'ta sizi sevindirip mutlu etsin"dedi Büyük Gümüşay
Pamir'le ona yaklaşıp elini öptüğümüzde Dekkakeye döndüm.
"Sen tebrik etmeyecek misin?"
Hafif bir tebessüm ettiğinde yüzü kırıştı. Deq olan elleri ile bileklerimden tuttu.
"Mutlu ol kızım. Başak geldi henüz mevsim değişmedi. Bebene ve oğluna güzel bak, kocanı yanından ayırma, birlikte geçirin bu zamanları" göz ucuyla Büyük Gümüşay ile konuşan Pamiri işaret etti. " onunda hakkı, göremediklerini görsün"dediğinde şaşırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siz Bana Aitsiniz +18
Teen Fiction[ Gerçek bir hikayeden uyarlanmıştır!! ] "Onu öğrendiğim gün hayatım değişti. Ondan bir oğlum oldu. Beni bir çocuğun babası yaptı ve şimdide eşi oldum. Bu güzel kadını sevmemek mümkün mü?" Genç adam, duyduğu sözlerle mutlu oldu fakat içini kaplayan...