55. Bölüm

4.6K 339 8
                                    

İyi okumalar...

24. Haziran

Sevmek, yürek yangınına merhem olmaz mı?

Hani seven, sevdiğine öpsem geçer mi?diye sorduğunda, öp geçer der.

Selçuk pencereden dışarı bakarken düşünüyordu. Yatakta uyuyan kadının yaralarından öpse, geçer miydi? Çektiği acıyı, hissettiği yangını söndürür müydü?

Başını sağa sola sallayarak sinirini kontrol etmeye çalıştı. Kendini dizginlemesi gerekiyordu. Yoksa aklının kıyısında duran Simayı kaçırma fikrini devreye geçirecekti.

Arkasına dönerek yatağa ilerlemeye başladı.
Aylar önce bu odada yatan Nurveti düşündü. Pamirin o anki endişesini, öfkesini hatırladı. Karısını bir an yalnız bırakmadan, tüm öfkesini üstüne almayı göze alarak yanında uyumuştu.

Yataktaki boşluğa oturduğunda serum takılmış, çizik ve yaralarla bezeli narin eli ellerinin arasına alarak hafif bir öpücük kondurdu.
Gözleri ojesi bozulmuş ve kırılmış tırnaklara kayarken, gözü seğiriyordu. Sima tırnaklarına çok önem verirdi. Uzun ve yeni boyanmış tırnaklara bayılırdı. Tırnaklarını hep özenle boyar, süslerdi.
Selçuk, bunları bilerek parmak uçlarını nazikçe okşadı.

Kapı hafifçe tıklatılıp açıldığında omuzundan geriye baktı.
Doktor önlüğü ile içeri giren kadını gördüğünde nefesini sıkıntı ile vererek önüne döndü.

"Her saat başı gelecek misin?"diye mırıldandı Selçuk.

"Durumu kontrol etmem gerekiyor"dedi Özlem

"Ne açıdan?"

Özlemin gözleri Sima ve Selçuk arasında gidip geldi.
"Her ikiniz açısından Selçuk, kendini dizginlemelisin. Sima ruhsal olarak kötü bir durumdan geçiyor, senin ona karşı yansıtacağın sevgin aranızda sağlıksız bir ilişki yaratacak"

Selçuk alayla güldü. "Neden Simaya yaklaşmam sizi rahatsız ediyor?" Gözlerini Özleme çevirdi. "Benim sevgim zararlı mı?"

Ona karşı duran Pamir ve Özlemi anlamıyordu. Simayı sevmenin neresi kötüydü? Neden engel olmak isteniyordu?

"Bazı sevgiler zararsız görünse de, sonunda zarara uğratır. Simaya karşı açık olabilecek misin?"

Selçuk yutkundu. "Açık?"

"Simanın sorduğu her soruya doğru cevap verebilecek misin? Ondan gizli saklı yada sırlar olmadan bir ilişki yaşayabilecek misin?"

"Her şeyi bilmesi gerekmez, sadece anlatabileceklerimi anlatsam beni anlar"dedi Selçuk.

Biliyordu. Sima ile güzel bir ilişki yaşayabilirdi. Onu çok seviyordu, Simanında onu seveceğine emindi. Ama engeller ona ulaşmasına izin vermiyordu.

"Anlamaz Selçuk"dedi Özlem bastırarak, adımları onlara doğru ilerledi. "Simayı kendine bağlamaya çalışma"dediğinde Selçuk gözlerini Özleme dikerek kaşlarını çattı. "Bir hata bir kere yapılır"dedi sert bir tavırla, Selçuk öfkesini Özleme kusmaya hazırlanırken, kapı aniden açıldı.

Kapıdan geçen Pamir Gümüşayın gözü ilk yatakta uyuyan kız kardeşine kaydı. Küçükken taradığı yumuşak saçlar dağınık, okşadığı yanağı ve çenesinin ucunda morluklar vardı. Dudağının sol tarafı kabuk tutarken sağ kaşına bandaj takılmıştı.Üstüne örtülen örtüden vücudunu göremese de, kolları dışardaydı. Çiziklerle ve morluklarla bezeli kollarının yanı sıra sağ eli salgılanarak kapanmıştı. Sol eli ise Selçukun elleri arasında duruyordu.

Siz Bana Aitsiniz +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin