İyi okumalar...
Kimsenin geçmişi beni ilgilendirmez. Ben olmadığım zamanda yaşanılan beni kapsamaz. Benim onun hayatına girdikten sonra olan herşey beni ilgilendirir.
"Eskiden Nilsuyla bir ilişkin var mıydı?"dedim dan diye. Bir adım geriye giderek şaşkınca baktı.
"Bu da nerden çıktı?"dedi
"Nerden çıktığı önemli değil. Soruma cevap vermedin?"
"Evet"dediğinde şaşırmıştım. Gerçekten onunla bir ilişkisi mi vardı. Yavaşça yutkunarak koltuklara ilerledim. Güçlü dur, aklındaki soruları sor. Tek kişilik koltuğa oturdum. Bacak bacak üstüne atarak umursmazlığımı kuşandım.
"Ne zaman anlatmayı düşünüyordun?"diye sordum.
Kesik bir nefes alarak karşımda duran diğer tekli koltuğa oturdu.
"Anlatmayı düşünmedim"dedi. Güldüm.
"Peki Nilsu'nun üniversite arkadaşım olduğunu biliyor muydu?"
"Yeni anladım sayılır, seni aldatanın Karakurt olduğunu öğrenince ve Su'nun yıllar önce yaptıklarını hatırlayınca, arkadaşı olduğunu anladım"dedi.
Kaşlarım çatılmıştı. Nilsu yıllar önce ne yaptı ki? Danışmandaki kızlarda skandal falan yarattı demişti.
"Nilsu yıllar önce ne yaptı?"dedim
"Amerika'ya gidince hiç mi Türk haberlerine bakmadın"dedi gözlerini kısarak, yadırgıyordu.
"Hayır"
Bir süre yüzüme bakarak, elini çenesinin altına yerleştirdi.
"Şimdi düşününce herşey yerine oturuyor"dedi mırıldanarak
"Anlatsana artık"dedim sabırsız ve ters bir ifadeyle, kaşlarını çattı.
"Su ve Karakurt mezun olduktan sonra İstanbula geldi. İkisi de babalarının yaptıkları işleri devraldı. Karakurt babasının şirketinde çalışmaya başlarken, Su babasının bürosunda işe başlamıştı. Bir gün Karakurtun magazine bomba etkisi yaratacak fotoğrafları düştü. Üvey kız kardeşi ile öpüşürken çekilmiş farklı farklı fotoğraflar, tüm medya onları konuşuyordu. Karakurt rezil olmuştu fakat pek umursamadı. Bir hafta geçmeden başka bir haber düşmüştü. Üvey kız kardeşi hamileydi."dediğinde ayağa kalktım.
Bunları dinleyemezdim.
"Tamam anlatma istemiyorum"dedim geldiğimde oturduğum koltuktan çantamı alarak, kapıya ilerledim.
Kolumdan tutarak beni durdurdu.
"Madem o adama karşı bir şey hissetmiyorsun dinleyeceksin"dedi ben kapıya varmadan kapıyı kilitleyerek, şokla Pamir'e baktım. Anahtarı ceketinin iç cebine koydu. Öylece olduğum yerde kalakaldım.
"Ne yaptığını sanıyorsun, bizi odaya kilitlemek nedir? Biri gelirse kapı kilitli diye yanlış anlayacak "dedim elimi sallayarak, kalktığı koltuğa geri oturdu.
"Evliyiz Nurvet, kimse odada ne yaptığımızı soramaz. Ne düşündükleriyle ilgileniyorum"dedi
Çantam elimden kayarak yere düştü. Adamın rahatlığı beni bile geçmişti. Hatta utanmazlığı, benim yanımda nirvanaydı.
"Otur, bu odada herşeyi dinleyecek, aklındakileri soracak, sonrada birlikte karı-koca olarak çıkacağız"dedi eliyle kalktığım az önceki koltuğu gösterdi.
Adımlarım benden habersiz koltuğa gitti. Oturduğumda sağ ayağını sol ayağının üstüne atarak rahatlığını belli etti.
Sessiz kalışımı, olumlu bulacak ki anlatmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siz Bana Aitsiniz +18
Ficção Adolescente[ Gerçek bir hikayeden uyarlanmıştır!! ] "Onu öğrendiğim gün hayatım değişti. Ondan bir oğlum oldu. Beni bir çocuğun babası yaptı ve şimdide eşi oldum. Bu güzel kadını sevmemek mümkün mü?" Genç adam, duyduğu sözlerle mutlu oldu fakat içini kaplayan...