15. Bölüm

11.1K 519 37
                                    

İyi okumalar...

25. Mart

Yatağın rahatlığıyla kolumu ileri atıp hep sarıldığım bele sarılmaya çalıştım. Ama elim boşluğa düştüğünde kaşlarımı çatarak gözlerimi araladım.

Nurvet yatakta yoktu.

Mert'in yanına gitmiş olabilir mi? Üstümde ki çarşafı kenara iterek yataktan kalktım. Kapıya ilerleyerek yatak odasından çıktım. Merdivenlerden inerken evin sessizliği karşıladı beni, saat kaçtı ?

Her merdiven basamağında adımlarım salonda yankılandı. Evdekiler nereye gitmişti.

En önemlisi Nurvet ve oğlum neredeydi.

Salonda gözlerimi gezdirdiğimde tek bir iz bile yoktu. Yanımda duran ikili koltuğa oturdum.

"Adem!!!"diye bağırdığım da bahçe kapısı açılarak, giriş yapmıştı.

"Buyur abi"diyen sesi adımlarıyla birlikte duyuldu.

"Herkes nerede?"dedim

Karşıma geçtiğinde garipçe bana baktı. Gözleri üstümü başımı tararken kaşlarımı çattım.

"Arzu Hanım, Fatma Hanım ve Mert dışarda kahvaltıya gittiler, Samet yarım saat önce çıktı. Sima yukarıda uyuyordu."

"Peki Nurvet"

Önce bir salona göz attı, daha sonra bir adım yaklaştı.

"Sabah erkenden çıktı, arkasından adam yolayacaktım fakat beni tehdit etti"dedi

Kaşlarım alayla havaya kalktı. Adem, Nurvetin tehdidiyle mi durdu.

"Ne ile tehdit etti?"

"Arkasından adam gönderirsem bir daha eve dönmeyeceğini söyledi. Sana haber vermek istediğimizde 'gece çok yorulduğunu, sabaha karşı uyuduğunu ve seni uyandırırsak aramızdan birini haşlayacağını söyledi"diyerek gözlerini kaçırdı.

Adem'e öylece baktım, benim şimdi kime kızmam gerekiyordu. Nurvete inanan Adem'e mi yoksa vurdum duymaz olan Nurvete mi?

Koltuktan ayağa kalkarak bahçe kapısına ilerledim. Bu kız çok farklıydı. Normal biri gibi davranmıyor, herşeyi farklı bir bakış açısıyla bakarak mantık çerçevesine yatırıyor ve öyle ilerliyordu.

Onu araştırdığım da bunlar yazmıyordu. Acaba Nurvet ikili mi oynuyordu yoksa dışarı karşı kimliğini mi kullanıyordu.

"Ne oldu abi?"diyen Adem'e yandan baktım.

Bahçe kapısının yanında bulunan cam duvardan bahçeyi izliyordum.

"Nurvet farklı bir kız, bir duygusallıkla bir mantıkla ilerliyor ve bu durum benim kafamı karıştırıyor"dedim kendi kendime, ama Adem dediklerimi dikkatle dinliyordu.

"Ne gibi bir farklılığı var ki?"

Gözlerimi Ademden çekip tekrar bahçeye baktım. Hangi kız tanıdığı bir kaç günlük adamın önünde göğsünü gösterir veya duştan sonra giyinir, bunlar için kendince mantık yürütmüştü. Birinde daha önce meme görmediği mi sormuştu? Diğerinde havuza giren kadınlarda çıplaktır diyerek önümde giyinmiş ve iç çamaşırlarıyla kalmıştı. Normalde utangaç davranması gerek yerde zerre utanmıyordu

Siz Bana Aitsiniz +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin