İyi okumalar...
18. Temmuz
Mardinde cehennem ateşini kıskandıracak bir sıcak vardı. İnsanın bir dakikadan fazla dışarda kalacak takati yokken, adam geçtiği sokakta çalışan inşaat işçilerine güç kuvvet diledi.
Konağa varmasına küçük bir yokuş kalmıştı. Derin nefesler alarak adımlarını hızlandırıp konak kapısını açtığında, mutfak kapısında karısını gördü.
Ona hafif gülümsediğinde karısının somurtarak yüzünü çevirmesi içine sıkıntı tohumları ekti. Ardından kapıyı kapatarak üst kattaki odalarına çıkan karısını takip etti. Odanın önüne vardıklarında duyduğu ağlama sesi ile yatak odasının kapısını hemen açtı.
Annesi Zilan kucağındaki Nurveti tutarak sallıyor ağlayan bebeği susturmaya çalışıyordu.
Karısı tepkisizce annesine baktığında içinden sabır dilenerek annesine ilerledi."Yaptığın yanlıştır" dedi Zilan Hanım. Oğlu kollarını uzatarak küçük bebeğini sarmaladığında çığlıklar atan Nurvet susarak babasına sığınmıştı.
"Benim bebeğim öldü"diyen Fatma'nın gözleri dolmuştu.
Zilan Hanım artık dayanamıyordu. Elini kalbine vurdu. Arkasında olan yatağa çöktüğünde, gözleri dolmuştu.
"Yapma artık Fatma, aylar oldu. Rabbimin verdiği bebeği geri itme" gözlerindeki yaşlar boşaldı. "Bak ikisini senden alabilirdi ama yapmadı. Bebeğini sana verdi. Şükret ki olanı da senden almasın"
Zilan Hanımın içi yandı. Oda zamanında ikizlerini kaybetmişti. Şimdi torunu Nurveti gördükçe içine katası geliyordu.
"O kızımın ismini aldı"dedi Fatma
"Oda bizim kızımız hem Nurvet demek istemiyorsan Nur dersin" eğilerek kucağında zıbınıyla duran küçük bebeğinin açık ela gözlerine baktı. "O benim kızım Nur" dedi.
Zilan Hanım "Suat doğru söylüyor, istersen başka isimle seslen. Yeterki bebene sahip çık, onu kendinden mahrum etme. O daha küçüktür, ne yapacağını bilemez" dedi.
"Onu gördüğümde aklıma ölen bebeğim geliyor, çok zor ane. Yapamıyorum" eliyle kocasını gösterdi. "Suat ona bakar, büyütür. Yüreğim bebeğe baktıkça yanıyor, kaldıramıyorum"
Zilan Hanım sertçe Fatma'nın kolunu tuttu. "Madem bebeğine sahip çıkmıyorsun, o zaman Nurvet artık senin kızın değildir. Torunum benim kızımdır" kadına yaklaşarak kulağına fısıldadı. "Oğlum başka kadın getirmek isterse karşı çıkmayacağım Fatma. Bebeğine sahip çıkmak istemeyen kadının kocasında da söz hakkı yoktur"
Zilan Hanım oğlunun böyle bir düşüncesi olmadığını biliyordu. Amacı sadece Fatma'yı korkutmak ve bebeğine sahip çıkmasını sağlamaktı. Fatma'nın endişeli gözleri kocasına kaydığında sertçe yutkundu. Kocası onu geri plana atar mıydı? düşüncesi dahi içini yaktı.
"Suat beni bırakmaz, başka kadına bakmaz "dedi Fatma kaynanası olan Zilan Hanıma karşı durarak.
"Ya bebeğine sahip çıkacaksın yada kocandan olacaksın Fatma"diyen Zilan Hanımın sert sesi Fatma'yı korkuttu.
Suat öylece kucağındaki kızına dalmış konuşmaları duymaz olmuştu. Bebeğinin ela gözleri onu adeta büyümemişti. İlk bebeği olduğundan mı bilinmez Nurveti çok seviyordu. Küçük kızını korumak için göğsünü yarıp içine katası geliyordu.
Fatma kocasının bebeğe olan bakışlarıyla daha çok ürktü. Suatın onu geriye atmasını istemiyordu. Yavaş adımlar atarak kocasına yanaşıp kolları arasında duran bebeği zorlukla aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siz Bana Aitsiniz +18
Teen Fiction[ Gerçek bir hikayeden uyarlanmıştır!! ] "Onu öğrendiğim gün hayatım değişti. Ondan bir oğlum oldu. Beni bir çocuğun babası yaptı ve şimdide eşi oldum. Bu güzel kadını sevmemek mümkün mü?" Genç adam, duyduğu sözlerle mutlu oldu fakat içini kaplayan...