"Herkesin cesaret edemediği karanlık sokakların ışıkları biz yaktık"
Ateş ellerimi tutup beline sardığında biraz kasılmıştım. Omzunun üstünden bana baktı
"Hazır mısın?" dediğinde başımı salladım. Ateş 'tamam' der gibi başını salladıktan sonra Emir e döndü
"Başlayalım ama..."diyerek motordan indi. Ve Emirin yanına gitti
"Bir iddia üzerine yarışalım " dediğinde Emir güldü,
"Nesine giriyoruz?" dediğinde Ateş sinsi bir şekilde gülümsedi.
" Kaybeden saçlarını kazır " dediğinde gözlerim iri iri açıldı. Ateş yada Emiri saçsız halay ettiğimde gülmemek için alt dudağımı dişledim.
" Ateş o biraz fazla değil mi ?"
"Ne o kaybedeceğinden mi korktun?"
"Ben ve kaybetmem. Ben buna gülerim sadece"
" O zaman..." diyerek Ateş elini uzattı.
"iyi olan kazanır" dediğinde Emir şeytani bir şekilde gülümseyerek Ateş'in elini sıktı. İddiaları belirlendiğinde geri motorlara bindiler. Ateş bindiğinde ellerimi geri beline sardım.
"Bence kaskını tak. Çok hızlı kullanacağım " dediğinde başımı olumsuz bir şekilde salladım.
"Hayır " dedim emin bir sesle
"Peki ama sıkı tutun " dediğinde Ateşe daha çok sarıldım. Ateşten bir gülme sesi duyduğumda kafamı kaldırıp ona baktım.
" Niye gülüyorsun?"
"Hiç sen sıkı tutun" dedikten sonra Emir'e baktı.
"Hazırsanız geri sayıyorum " dediğinde Emir eli ile işaret verdi.
"3..." dedi ve motoru çalıştı "2..." dediğinde gaza hafif yüklendi " Ve 1 " dediğinde motoru hızlı bir şekilde kullanmaya başlamıştı. İlkte saçlarım yüzüme yapışıyordu ama sonra rüzgarın yönü değişti. Ve saçlarım rüzgar ile geriye doğru savruldu.
Ateş hızını arttırdığında beline daha sıkı sarıldım. Emir yanımıza yaklaştığında Ateş daha da hızlandı. Onları geçmiştik ama çok hızlıydık. Gözlerimi kapatıp şu yarışın biran önce bitmesini istedim. Hız yarışlarından nefret ediyorum.
"Bence gözlerini aç ve rahatla " diye Ateş'in sesini duyduğumda kafamı olumsuz bir şekilde salladım.
" Bana güven " dediğinde gözlerimi açtım. Açtığımda motor hızını düşürdü ve en sonunda durmuştu. Yanımızda yüksek sesli motor sesi duyduğumda Emir ve Balım olduğunu anladım. Emir gülerek motordan inerken Balım saçlarını düzeltiyordu.
"kıl payı kaçırdık "
" kıl payını bilmem Emir. O saçların gidici "
" Has siktir. Oğlum yapma. Valla karizmam çizilir. Bak başka şey yapalım "
" Hayır "
" Ateş başka şey iste oğlum. Saçlarım benim her şeyim " dediğinde hepimiz gülmeye başladık. Gözlerim Ateş'e kaydığında düşünüyor gibi bir havası vardı.
"Tamam Emir saçlarını kazıma ama iki koluna da ben dur diyene kadar ağda yapacaksın " dediğinde Balımla birbirimize baktık. Ateş zafer gülümsemesini yaparken Emir yüzünü buruşturup bize bakıyordu.
"Kızlar fazla acıyor mu?" dediğinde gülmeye başlamıştık. Balım, Emir'e biraz yaklaştı ve " Yok ya o kadar acı verici bir şey değil bana güven" dediğinde Emir kararsız bir şekilde bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılı Sosyopat ( KİTAP OLDUU!)
Teen FictionBambaşka bir şehirde hiç beklemediği bir hayat Alevi bekliyordu. Annesi ve babasının boşanması ile Bursa'ya taşındılar. Şan şöhret hayatlarını İstanbul da bırakmışlardı. Artık farklı bir hayatları vardı. Taşındığı semtte hiç beklemedik olaylar geliş...