GİZLİ KİŞİNİN KİMLİĞİ

7.6K 293 93
                                    

"O denize aşıktı. Denizde onun hislerine karşılık verdi."

Ateşten🔪

Yol boyunca Alev eve giren kişi hakkında sorular sordu. Ona kısa cevaplar vererek konuyu kapatmaya çalıştım. Çünkü eğer eve giren kişiyi sana not bıraktı. Seni tekrar tehdit etti dersem, iyice korkacaktı. Ve ben bunu istemiyorum. Ama onu korumak içinde aklımda türlü çeşitli planlar kuruyordum. Motoru park edip apartmana girdiğimizde bir takım sesler duymaya başladık. Aleve baktığımda kaşlarını çatarak bana baktı.

"Yine Balım ve Emir değil mi?" dediğinde gülerek başımı salladım.

"Yine nasıl beş yaşına indiler acaba merak ediyorum" diyerek merdivenleri çıkmaya başladık. Kapıya geldiğimizde ikisinin bağırmasını buradan duyabiliyorduk. Kapıyı açıp içeriye girdiğimizde Balım bir sürü küfürler ediyordu.

"Emir! Bak bugün eceline mi susadın! Ya ver şunu! Bak çamura attın şimdi de beni suda boğmak mı istiyorsun! " Sesler banyodan geliyordu. Banyoya doğru ilerlediğimizde gördüğümüz manzara ile gülmeye başladık. Emir yine Balımı sinir ediyordu. Kızı duşa kabine kilitlemişti ve fıskiye ile sırıl, sıklam yapmıştı.

"Bak böyle daha güzelsin"

"Ben sana göstereceğim güzeli!" diyerek Emirin elindeki fıskiyeyi almaya çalıştı. Su bize doğru geldiğinde Alevi arkama alarak bir adım geriledik.

"Hey!" diye bağırdığımda ikisi de durup bize bakıyordu. Emir gülerek suyu kapatıp bize baktı.

"Siz ne ara geldiniz?"

"Şimdi geldik de..."diyerek banyoyu gösterdim. "Ne oluyor oğlum? Savaş mı var?" dediğimde Emir gülmeye başladı.

"Var kanka. İnşaat malası ve süpürgeli cadının savaşı" dediğinde Alevle gülmeye başladık.

"İyi savaşınız sona erdi ise banyoyu eski haline getirin. Biz içerideyiz " diyerek onları banyoda yalnız bırakarak salona geçmiştik. Yorgunluktan kendimiz direk koltuğa attık. Kumandayı alarak film kanallarına baktım. Kanallarda bir şey bulamadığım da internete girdim.

"Ne izleyelim?" dediğimde Alev biraz düşündü.

"Güzelliğin portresi " dediğinde gülerek ona baktım.

"Korku filmi mi izleyelim?"

"Evet" diyerek yerine gömüldü. Gülümseyerek geri televizyona baktım ve istediği filmi açtım. Bu beni biraz şaşırtmıştı. Normal de korku filmini sevmezdi. Film başladıktan on dakika sonra Emir ve Balım yanımıza gelmişti. Onlarda oturup filmi izlemeye başladılar.

Filmin ortalarına gelmiştik ve ben eve girenin kim olduğunu çoktan bulmuştum. Omuzumda bir ağırlık hissettiğimde Alev'e baktım. Gözleri kapalı bir şekilde kafasını omzuma koymuştu. Balım ve Emir'e baktığım da ise Balım başını Emirin dizine koyarak uyumuştu. Emir ise kafasını arkaya atmış filmi izliyordu. Geri Alev'e döndüğümde başını dikkatli bir şekilde tutarak kucağıma aldım.

Emir" Uyumuş mu abi?" dediğinde başımı salladım.

"İkisi de uyumuş, yoruldular bugün hemen gitmişler baksana" dediğimde Emir'de Balıma baktı. Emir Balımla ilgilenirken bende Alev'i odasına götürdüm. Yatağa yatırıp yorganı üzerine oturttum. Emir de Balımı getirdiğinde ışıkları kapatıp odadan çıktık. Kapıyı kapatacağım sırada gözüm Alev'e kaydı. Huzurlu bir şekilde uyuyordu. Ona bakmak gerçekten de içine huzuru dolduruyordu. Omzumda tekrar bir ağırlık hissettiğimde Emir olduğunu anladım. Kolunu omzuma koymuş Balıma bakıyordu. Sonra hafifçe göğsüme vurdu.

Takıntılı Sosyopat ( KİTAP OLDUU!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin