"O zaman Alev Gürsoy'un yıkılışı yakın ..."
Balıma elim ile gösterdiğim yere ulaştığında derin bir nefes almıştı. "Sonunda geldin" diye mırıldandığında bakışlarımı geri Balıma çevirdim.
"Sonunda mı?"
"Ne?"
"Sonunda geldin dedin Balım" dediğimde Balım kızararak bakışlarını kaçırdı.
"Evet dedim çünkü ... eğer gelmeselerdi savaş sana zarar verecek diye korktum." Dediğinde kaşlarımı çatarak ona baktım.
"Balım"
"Efendim Alev"
"Küçük yesinler kuşum'da."
"Ne alaka be?" diyerek ellerini beline koymuştu.
"Yalan söyleyecek az konuşacak." Evet bunu bana Ateş söylemişti. Söylemenize gerek yok :)
"Bakıyorum Ateş bey sana sözlerini işlemiş Alev. Hayırdır" dediğinde burnunu elimle sıktım.
"Konuyu değiştirme çaban güzel ama başarısız. Yoksa sen ciddi ciddi Emiri seviyor musun?" dediğimde Balım koluma vurmuştu.
"Balım kimi seviyor?" Emirin tok sesini duyduğumuzda bakışlar ona çevrildi. "Alev kimi seviyor? " dediğinde Balım araya girdi.
"Kimseyi sevmiyorum. Alev beni deli etmek için saçmaladı" dediğinde Emir'in dudakları sinsi bir şekilde kıvrıldı.
"Ne Balım yoksa beni mi seviyorsun?" dediğinde bakışlarım Balıma kaymıştı. Balım hafiften kızarmaya başlamıştı.
"Seni mi? Hah güldürme beni Emir Karahan. Seni seveceğime bak şurada kesilmiş bir odun var onu severim daha iyi"
"Kızım seviyorsun işte her halinden belli. Ama sorun benim sana bakmamam. Sana pas vermeyince böyle çırpınıyorsun."
"Emircim doruğa aşık olurum ama sana yine de aşık olmam çünkü İnşaat malalarından hoşlanmıyorum"
"Merak etme benim de cadı süpürgelerine bir zafım yok. Anca onlar Doruk gibilerinin arkalarını süpürür"
"Aynen Doruk gibilerinin arkasını süpürür çünkü senin de ondan bir farkın yok Emir Karahan. İkinizde yavşaksınız ve bu cadı süpürgem sadece sizi başımdan savmak için işe yarıyor"
"1. Ben Doruk gibi yavşak değilim 2. Sen o cadı süpürgenden inebiliyor musun ki kullanasın?"
"Evet ondan daha yavşaksın Emir. İstersen ine bildiğimi göstermeden buradan defol git" dediğinde Emir yumruklarını sıkarak içeriye girmişti. Balım zafer kazanmış bir eda ile gülümserken Ateş bu ortamdaki diyalogdan sıkılmış olmalı ki o da içeriye girdi.
*********************
Son dersten sonra gülerek Balımla okuldan çıkıp eve doğru yürümeye başladık. Yanımızda siyah bir araba durduğunda Balım kaşlarını çatarak oraya baktı. Cam açıldığında içinde Emir ve Ateş çıkmıştı.
Emir "Atlayın" dediğinde Balım sinirle ona baktı. "Emir bas git" dediğinde Emir gülmeye başladı.
"Hadi ama cadı süpürgesi" dediğinde Balım sinirle ona döndü. "Emir beni deli etmeye yemin falan mı ettin. Lan yürü git. Seninle aynı ortamda durmak bile beni sinir ediyor" diyerek Balım beni sürüklemeye başlamıştı. Birden araba yanımızdaki su birikintisinin üstünden hızla geçip gitmişti.
"Emir!"diye Balım bütün gücü ile bağırmıştı. Araba ileride durduğunda Emir ve Ateş bize baktı.
"Cadı süpürgen mi kirlendi yazık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılı Sosyopat ( KİTAP OLDUU!)
TienerfictieBambaşka bir şehirde hiç beklemediği bir hayat Alevi bekliyordu. Annesi ve babasının boşanması ile Bursa'ya taşındılar. Şan şöhret hayatlarını İstanbul da bırakmışlardı. Artık farklı bir hayatları vardı. Taşındığı semtte hiç beklemedik olaylar geliş...