"Olsun, birazda yanlış yoldan giderim... "
En güzel hediye mi? Ben mi? Yanaklarım kızararak bakışlarımı Ateş'ten kaçırdım. Gülme sesini duysam da gözlerim bizimkileri aramaya başladı.
"H-hadi gel Emirler şurada" diye kalabalığın içine girdiğimde Ateş'te gülerek peşimden geliyordu.
Emir" Doğum günü çocuğu, sonunda be oğlum nerede kaldınız" dediğinde Ateş geri eski haline büründü.
"Doğum gününü çocuğu deyip durma! Hem ne bu kadar abartı"
Savaş "Emir ve Mert'i bilmiyor musun abi? Abartmayı severler" dediğinde Ateş kaşlarını çattı.
"Mert'te mi bu şeyin içindeydi"
Emir" Dizayn onun kankacım. Ben sadece evi tuttum" dediğinde Ateş gözlerini abartılı bir şekilde devirdi.
Emir " Hiç o gözlerini devirme, bu senin ilk kez kutladığımız doğum günün" dediğinde bakışlarım Ateş'e kaydı.
"Hiç kutlamadın mı?"
"Hayır"
"Peki neden?"
"Sevmediğimi söylediğimi hatırlıyorum" dediğinde Emir ve Savaş'a baktım. Onu onaylamıştı.
Savaş "Tamam bu kadar konuşma yeterli, hadi bakalım bugün senin günün ilk kez kutluyoruz o yüzden sizi ortaya alalım" diyerek bizi dans eden çiftleri göstermişti. Ateş'e baktığımda kalabalığın içine baktıktan sonra bana döndü.
"Bana bir danslık katlanabilir misin?" dedi ve elini uzattı. Geniş bir şekilde gülerek elini tuttum.
"Bir danslık değil. Ömür boyu katlanırım" dediğimde elimi sıkıca tuttu ve gülerek dans edenlerin arasına karıştık. Bir elim Ateş'in elindeydi bir elim de omzundaydı. Ateş'in de bir eli elimde ve bir eli de belimi sıkı bir şekilde kavramış yavaş, yavaş dans ediyorduk. Gözlerimiz birbirine bağlanmıştı. Benim koyu kahverengi gözlerim onun bal rengi gözlerinin içinde kayboluyordu. Kulağıma dolan melodi ile gülmeye başlamıştık. Dj'nin oraya baktığımızda Emir vardı. Etrafıma baktığımda insanlar bizden uzaklaşarak ortada bizi yalnız bırakmıştı. Ve hepsi bizi izlemeye başlamışlardı. Soran bakışlarla Ateş'e döndüm.
"Nereden bizi izliyorlar?"
"Çünkü daha önce bir kızla dans etmedim"
"Nasıl?"
"Duydun Alev. Sen benim için özelsin, her şeyinle benimsin. Hep ilkimsin hala anlamadın mı? Hiçbir kızın elini tutmadım, dans etmedim, güzel sözler söylemedim."
"Peki neden?"
"Sen?"
"Ben mi?"
"Evet sen, bunları sırf senin için beklettim. Gerçek aşkı bulana kadar bekledim. " dediğinde büyülenmiş gözlerle ona baktım. O kadar farklı hissediyordum ki, ne söyleyeceğim, nasıl bakacağımı, her şeyi unuttum. Elimi boynuna dolayarak ve kafamı omzuna gömerek öylece dans ettik. Ateş kulağıma eğildi
"Boşver hepsi geçecek bir gün
Nefret beni seçecek bir gün"
Dediğinde kafamı kaldırıp ona baktım. Yine o şarkı...Gülerek ve kızararak şarkının devamını söylemeye başladım.
"Yeter be doldum, gözlerime bak
Bak bugün de doldu" Dediğimde gülerek kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılı Sosyopat ( KİTAP OLDUU!)
Teen FictionBambaşka bir şehirde hiç beklemediği bir hayat Alevi bekliyordu. Annesi ve babasının boşanması ile Bursa'ya taşındılar. Şan şöhret hayatlarını İstanbul da bırakmışlardı. Artık farklı bir hayatları vardı. Taşındığı semtte hiç beklemedik olaylar geliş...