Merhabalar, güzel okurlarım harika bir bölümle geldim karşınıza tatlı beğenilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.
Sağlıkla kalın. 💙
Hayırlı Ramazanlar.///
Gecenin karanlığı bir sis perdesi gibi etrafa çökmüş, sessizlik kaleyi sarmıştı. Kötü bir şeylerin geleceğini haber veren sessizliği yarıp geçen kuşların şiddetli ötüşü duyuldu. Gündüz görünen gerçeklikler, gece olunca üstü kapanıyordu.
Alex büyük masanın etrafında öfkeyle dolaştı, Robin, Scott, değirmenci ve Connorla neredeyse üç saattir aralıksız bir tartışma halindeydi. Takip ettikleri haini gözden kaçırmışlardı.
Scott masadan kalkıp kollarını göğsünde birleştirdi ve öfke dolu bir şekilde Connor'a baktı." Neden şaşırıyoruz ki, içimizdeki hain ona kaçması gerektiğini söylemiştir." Dedi.
Connor oturduğu yerden homurdanarak kalktı ve Scottla burun buruna gelene kadar onun yanına gitti." Her zaman yanlış yapmamı bekliyordun ve bu fırsatı yakaladığın anda kaçırmıyorsun bakıyorum Scott, fakat benim bu klana senden daha çok faydam dokundu. Sen becerecek bir bacak arası bulduğun anda herkese her şeye sırtını döndüğünü çok çabuk unutuyorsun."
Scott'un kaşları derin bir şekilde çatıldı, bütün yüz kasları öfkeyle gerildi." Beni kendinle kıyaslamak gibi aşağılık bir duruma sokamazsın Connor. Senin yanlış yapacak olman gün gibi ortaydı, senin kanın bozuk-" Scott cümlesini tamamlayamadan Connor Scott'un yüzüne sert yumruğunu geçirmişti. Alex onları ayırmak için hiç mücadele etmedi.
Scott'un yerinden doğrulup aynı yumruğa daha sert cevap vermesi odadakileri şaşırtmadı.
Değirmenci bağırdı" Ben elimde avcumda ne varsa Connora basıyorum, deneyimli ve iş bitirici" dedi ve keyifle sırıttı.
Robin ise itirazla başını sallayıp" Bende Scotta basıyorum, genç ve güçlü "dedi.
Alex'in öfkeli ve sert sesi odaya dolduğu an birbirlerinin yüzünü dağıtan ikili nefes nefese ona doğru döndü.
"Eğer Cliff bu klandan kaçıp, Zach'in yanına ulaştıysa işte o zaman sizi bu halinizden beter ederim" dedi ve arkasına bakmadan odadan çıkı.
Aylar önce kalenin kapısına gelen berbat haldeki herifin onlara bunu yapması Alex'in öfkesini daha da körüklüyordu. Yediği kaba pisleyen bir herif değildi piç Cliff, o aşağılık zaten buraya planı bir şekilde sokulmuş haindi.
Öfkeyle merdivenleri çıkıyordu ki tiz bir kadın çığlığı sesi duydu ve arkasını döndüğünde İrina'yı boylu boyunca yerde yatarken gördü, hemen kadının yanına diz çöktü.
"Noldu" diye sorduğunda Alex, kadının gözlerinin ağlamaklı olduğunu fark etti. Ayak bileğini tutarak ve birkaç damla sahte gözyaşı dökerek yanına diz çökmüş adamın geniş omuzlarına kollarını doladı İrina.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU DOLU KALPLER
Tarihi Kurgu!YETİŞKİN İÇERİKLİDİR...! İskoçya'nın küçük bir köyünde büyüyen Galler prensesi güzeller güzeli Helen'nin hikayesini okumaya hazır mısınız? Prenses olması gereken topraklardan daha kundakta bebekken sürülmüştü Helen ve onun kaderi İskoçya'nın bu çet...