60.Bölüm

2.8K 259 80
                                    

Merhabalar tatlı okurlarım oldukça uzun ve heyecanlı bir bölüm yazdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhabalar tatlı okurlarım oldukça uzun ve heyecanlı bir bölüm yazdım. Tatlı beğenilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.

Sizlerle daha fazla iletişim halinde olmak için bir Instagram hesabı açtım. Bütün hikayelerim için oradan bol bol alıntı paylaşacağım.
Wattpad profiliminden hesabın link uzantısı mevcut.

Sağlıkla kalın.💙

///

Mark öfkeyle tükürür gibi konuştu. "Şu korkaklık dolu bakışların Lord Drew için mi?" diye sordu tiksinir bir halde.

Jordan itiraz başını iki yana salladı ve "Olamaz, Helen yaşıyor olamaz, ben kendi gözlerimle gördüm. Clarie'nin kızını göle düşürdüğünü, Claire'yi yakalamak için peşinden gittiğim de köşeye sıkıştı ve kucağındaki kızını göle düşürdü." Dedi Jordan, son derece panik ve telaşlı bir biçim de.

Mark öfkeyle kahkaha attı ve "Senin tam bir bakan kör olduğun açık Jordan, gözlerinin önünden yüze yakın adam İskoçya ya gidiyor sen farkında bile değilsin. Yakın da oturduğun sıcak tahtın, gittiğini de de farkına varmazsın sen."

Jordan yutkundu ve "Neler oluyor bir Helen'in yaşadığından bahsediyorsun, bir de yüz tane adamın Gallerden kaçıp İskoçya ya gittiğinden bahsediyorsun, Mark hepsini sırayla ve düzgünce anlat." Dedi Jordan

Mark ona arkasını döndü ve tekli koltuğa çöktükten sonra "Hani o öldürmeye kıyamadığın, sana kardeşimin katilisin diye sayıklayıp duran, lanet kız kardeşini gönderdiğin sürgün de, pardon tatilde boş durmamış."

"Violet'in bu işle nasıl bir ilişkisi olabilir. Daha iki hafta önce kontrol ettirdim Walth adasında sürgünde o-."

"Kontrol ettirmişmiş, Jordan ben nasıl sana güvendim, nasıl..."

Mark'ın son derece öfkeli ve sabırsız sesinden pişmanlık akıyordu. "O sürgün de zannettiğin kardeşin Violet, gidip yeğeniniz Helen'i bulmuş."

Jordan tekrar itirazla başını sallamaya yeltenecekti ki" Kaldığı adada onun kaçmasını engelleyecek askerler Violet'in safına geçmişler. Geçen sabah bir grup adamın gemilere binip gitmesi balıkçıların dikkatini çekmiş ve askerlere söyleyince bizimkilerde takip etmiş ve İskoçya ya ulaşan gemiden Galler nişanarmeli askerlerin indiğini görünce beni çağırdılar."

TUTKU DOLU KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin