Özel Bölüm(Harikalar Yaratmak)

1.2K 102 175
                                    

"Can! Oğlum! Çok derine gitme

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Can! Oğlum! Çok derine gitme." Can, suyun içine doğru ilerlerken bir elim kalbimdeydi. Laf söz dinlemez olmuştu. Büyüdükçe asileşiyordu. Doğu olmasa Can'ı kesinlikle dizginleyemezdim. İsmini aldığı dayısı gibi çapkın, hovarda bir yaramaz olup çıkmıştı.

"Çocuğu rahat bırak." İki el karnıma dolandı. Doğu'dan başkası değildi. Erkekliğini kalçalarımda hissettim. Dudakları boynumda bir yer edindi.

"Baksana şuna!" Elimle Can'ı işaret ettim. "Kızlara nasıl da su atıyor." Yeniden denize doğru bağırdım. "Can! Uslu dur!"

Doğu'nun nefesini kulağımda hissettim. "Odamıza gidip biraz sevişsek mi?"

İstemsizce titredim. Onunla sevişme fikri beni hala ilk günkü gibi heyecanlandırıyordu.

"Geceyi beklemek zorundasın." dedim, dönüp yanağına bir öpücük bırakırken.

"Nisan anne!" Efe'nin sesini işittim. Doğu'nun kollarından çıkıp sesin geldiği yöne döndüm. Masal'la birlikte bize doğru geliyorlardı.

"Annesinin kuzusu bu ya!" Efe'ye yaklaşıp yüzünü yumurdum.

"Sanırsın evlatlığım! Şu ilgiye bak!" Masal surat düşürdü. Babası onu kanadının altına çekti.

"Birileri kıskanmış mı?" Masal'ı gıdıklamaya başladı.

"Baba, dur." Masal hem gülüyor hem de çığlıklar atıyordu.

"Öldüreceksin kızı." Efe, huysuzca homurdandı. Kolumla onu susması için dürttüm. Babası gibi ağzının ayarı yoktu. Ancak Doğu çoktan duymuştu. Masal'ı bırakıp Efe'yi ensesinden yakaladı. Yüz üstü kumsala yatırdı.

"Ne dedin? Bir daha söyle." Yüzünü kuma bastırıp Efe'nin kulağına yaklaştı. "Söyle, aslanım. Bekliyorum."

"Doğu, bırak çocuğu!" Onu kolundan tutup çekiştirdim. Masal'da diğer kolundan çekiştirdi. "Baba, bıraksana."

"Duymadınız mı? Kızımı öldürecekmişim, ben öldürecekmişim." Efe'yi sırt üstü çevirdi. Yüzündeki kumları sertçe temizledi. "Bu aralar çok gözüme batıyorsun. Bil diye söylüyorum." Tehditvari bir şekilde yakasını son kez silkip geri çekildi.

"Başka yerlerine batmayalım da gözüne batsakta olur be Doğu amca." Efe sırıtıp üzerindeki kumları tamamen temizledi ve tek sıçrayışta ayağa kalktı.

"Masal gel kızım şöyle." Kızımızı kolundan tutup yanına çekti. "Bizimle takıl sen."

"Ama baba..."

"Sus! İtiraz yok." Doğu, Masal'a sert bir bakış attı. Artık müdahale etmem gerektiğini biliyordum.

"Rahat bırak çocukları." Doğu'yu kolundan tutup kendime çevirdim. Kollarımı boynuna doladım. "Karınla ilgilen, biraz." Dudaklarımı dudaklarına bastırdım.

Doğu'nun GökyüzündeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin