Cateva firicele de soare se strecurau printre draperii, provocandu-mi ochii sa se deschida. Simteam ceva greu asupra abdomenului meu, dandu-mi seama imediat ca e mana uriasa a lui Harry. Mi-am adus aminte de tot ce s-a intamplat aseara si, Doamne, nu pot sa cred ca am facut ce am facut cu Harry. M-a facut sa simt ceva ce niciun baiat nu a mai facut-o vreodata. El mi-a provocat primul orgasm si a fost minunat, felul lui de a-mi saruta buzele si corpul, mainile lui ce-mi traversau fiecare bucatica de piele si sa nu mai vorbim de degetele lui orgasmice. Mi-am dat ochii peste cap doar intindu-mi cum degetele lui se ondulau perfect in interiorul meu. A fost cea mai frumoasa noapte din viata mea.
Am zambit larg, dandu-i incet bratul de pe mine in asa fel incat sa nu se trezeasca. Am pus perna in locul meu si am sarit din pat. A strans cu putere perna in brate, crezand probabil ca sunt eu. Am chicotit usor si mi-am tras repede chilotii si pantaloni pe mine. Acum observ ca avem camere la fel, doar ca a mea e mult mai ordonata ca a lui. El avea pantaloni si tricouri aruncate pe jos si pe fotoliu si nici nu am ajuns de o zi. Mi-am rotit ochii si am mers spre pat cu gandu-l de a-l saruta inainte sa plec. M-am aplecat usor pentru a-i saruta obrazul, moment in care s-a intors si m-a luat de mijloc aruncandu-ma in pat. Am tipat scurt, el mormaind ceva indescifrabil.
-Ne simtim bine in dimineata aceasta? am intrebat usor amuzata de gestul lui.
-E cea mai frumoasa dimineata din viata mea, a spus cu o voce ragusita ce-mi furnica talpile. Si mereu o sa ma simt bine daca tu vei dormi cu mine, a continuat sarutandu-ma pe buze. Am zambit amandoi in sarut, incolacindu-mi bratele in jurul gatului sau. S-a ridicat in asa fel incat sa stea deasupra mea, rupand sarutul, privindu-ma pervers. Oh nu, nu privirea aia.
-Ce zici de putina actiune? A intrebat coborandu-si nasul pe gatul meu, inspirand puternic. A gemut bucuros, muscand de pielea sensibila. Un mic scancet mi-a parasit gura cand dintii lui au sapat putin mai adanc. A lins bucatica, acum probabil violet si a sarutat-o usor. Si-a ridicat capul, nasurile noastre aproape atingandu-se.-Vreau ca toti sa stie ca esti a mea si nimeni nu o sa te atinga vreodata, bineinteles ca inafara de mine, a ranjit la ultima parte.
-Sunt sigura ca ti-ai marcat bine teritoriul, am spus atingand cu mana gatul. Am tresarit cand am simtit o piscatura.
-Nu mi-am marcat teritoriul, pentru ca niciodata nu o sa te consider un obiect sau altceva. Pur si simplu nu suport ca altcineva sa atinga ce e al meu, desi sunt sigur ca si fara, tot nu ar indrazni nimeni nimic. Acum spune, domnisoara Moore, de ce voiati sa fugiti in dimineata aceasta? Vorbeste el pe un ton formal si am decis sa-i fac jocul.
-Ei bine, domnule Styles, nu am vrut sa va trezesc. Dormeati asa frumos.
-Dupa asa o noapte, cred si eu, a zambit cu subinteles. Brusc mi-am simtit obrajii arzand si picioarele cum tremura. Mi-am strans ochii auzindu-l cum chicoteste.
-Ai fost minunata, iubito. Nu trebuie sa-ti fie rusine de mine, a soptit dandu-mi o suvita de par dupa ureche. I-am zambit in schimb de multumesc, el sarutandu-ma scurt pe buze.
-Desi mi-as dori al naibii de mult sa fac asta din nou, acum trebuie sa ne pregatim. Nu stii cum face doamna Will cand intarziem.
Se ridica de pe mine, coborand din pat. Isi trece o mana prin par incercand sa-si aranjeze salbaticia din cap. Purta doar boxerii lui ce ma faceau sa salivez, picioarele lui bine sculptate se combinau perfect cu fundul lui. Cred ca fundul lui arata mai bine decat al meu si asta e foarte excitant.
Si-a intors capul privindu-mi fata, ranjind. Mi-am trect limba peste buze, zambind pervers. Am mers in patru labe pana la marginea patului, asteptandu-i reactia. Si-a mijit ochii si intr-o fractiune de secunda era la marginea patului. Mi-a apucat mijlocul, punandu-ma pe umarul sau. Am tras un tipat scurt, maraind la el.
CITEȘTI
Our love is strong |1|&|2|
FanfictionEvelyn - o fata obisnuita ce trece printr-o perioada grea din viata ei, deoarece ambii parinti ii mor intr-un accident de masina. Aceasta este obligata sa ramana cu fratele ei, Jake, care o uraste dintr-un motiv necunoscut, asigurandu-se ca ii face...