Capitolul 5~ Intalnire

18.2K 774 20
                                    

O Doamne!

Harry era asa frumos. Inainta spre noi exact ca o vedeta pe covorul rosu. Era imbracat intr-o pereche de pantaloni scurti de trening care ii scotea in evidenta picioarele bine sculptate si un tricou alb. Parul lui cret era prins la spate ce arata incredibil de sexy. Se opreste la banci si atunci ma priveste. Imi analizeaza fiecare particica din corp si ranjeste. Brusc as vrea sa ploua si sa nu mai facem nimic. Urasc cand cineva ma priveste asa si plus de asta vad ca nu are nici cea mai mica jena. Sigur el e obisnuit sa se uite in felul ala la o tarfa si dupa ea sa se arunce in patul lui. Ei bine, eu nu voi fii niciodata asa. Imi ridic spranceana la el si zambeste. Ma incrunt, pbtinand de la el un chicot si-l vad pe profesor cum alearga spre noi.

-Buna ziua, copii!

-Buna ziua, spunem in cor.

-Azi, fiind prima ora nu o sa va stresez prea mult cu exercitiile asa ca ma gandeam sa facem un meci de volei. Ce ziceti?

-Da, vrem. Raspunde o fata cu parul scurt si negru.

-Raspunde in numele tau, nu toata lumea vrea, ii spune Zac cu o privire rece.

-Da si eu vreau, zic si ridic o mana.

-Ok, o sa joace doar fetele. Restul pe banca.

-Si daca unii vor?

-Domnule Styles, va considerati o domnisoara? Din cate imi amintesc am spus doar fetele. Asa ca pe banca. Harry ii arunca o privire furioasa si cateva injuraturi si se aseaza pe banca langa ceilalti. Terenul de fotbal era pe partea stanga, iar cel de volei pe dreapta. Domnul Patrick a facut echipele, iar eu am picat cu niste fete pe care nici nu le stiu numele, le-am vazut doar in vestiar si la cantina.

-Stiti cum se joaca, deci puteti incepe. Nu vreau cearta sau alte chestii, bine? Eu voi fii la majorete. Daca se intampla ceva, ma chemati. Si cu astea spuse pleaca. La scoala cealalta nu prea ma jucam, dar acum Ariana e in echipa adversa si o sa dau tot ce pot. De obicei stateam pe banca si vedeam cum se jucau,dar trebuie sa stiu sa fac ceva. Ne-am aranjat toate pe teren, eu stateam chiar langa fileu si in fata mea Ariana. Tarfa aia avea un zambet enervant pe buzele ei cu prea mult acid. O fata de la noi din echipa a aruncat mingea si meciul a inceput. Fata din stanga mea mi-a plasat mingea si am dat-o chiar langa Ariana, aceasta scapand-o. Punct pentru noi. O vedeam cum se inroseste de nervi si tot injura ceva in barba. Tarfa nu e obisnuita sa piarda?

Conduceam meciul cu 19 la 10, iar Ariana se tot agita si tipa la fetele din echipa ei sa se concentreze mai mult. Da, de parca ar mai putea face ceva acum. Era ultimul atac al lor si meciul se termina. Nu stiu ce se mai chinuie atata, oricum au pierdut. Una din catelusele lui Ariana i-a zambit si a aruncat mingea spre ea. Ariana a inaltat mingea in aer sarind si lovind cu putere, iar urmatorul lucru pe care l-am simtit a fost o mare presiune asupra abdomenului meu. Din cauza impactului puternic am cazut. Mi-am inconjurat abdomenul cu bratele si la dracu, durea. Tarfa nenorocita. Fetele au venit langa mine intrebandu-ma daca sunt bine si in secunda urmatoare am simtit o mana mare dandu-mi mainile de pe abdomen si masand usor. Imi intorc capul si dau de niste ochii verzi ce ma priveau intens.

-Esti bine? Ma intreaba ingrijorat neluandu-si privirea de la mine.

-S-sunt bine, ma balbai eu. Nu e vina mea ca mana lui pe abdomenul meu imi transmite fiori in tot corpul. De ce simt asta?

-Esti sigura, pentru ca..nu termina propozitia ca Matt vine si se aseaza langa mine punandu-si o mana pe bratul meu si una pe picior. Harry se ridica in picioare, privindu-ne de sus.

-O Doamne Eve, esti in regula?

-Da, Matt sunt bine. Nu e mare chestie.

-Ce bine, rasufla usurat. Isi muta privirea spre Harry si se ridica sa fie la acelasi nivel ca el.

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum