"Ma trezesc din nou aici, unde ador sa vin si sa-mi privesc ingerul cu chip nevazut. Chiar daca nu-i pot vedea fata, pariez ca este cea mai frumoasa fata, de unde si alintul "inger". Statea acolo, luminand camera intunecata cu hainele ei albe, era exact ca un licurici in mijlocul unei paduri la miezul noptii. Am zambit apropiindu-ma usor de ea, nevrand sa dispara ca de fiecare data cand incerc sa-i vad fata. M-am pus langa ea, rugandu-ma sa-mi vorbeasca macar pentru un moment, ii iubesc vocea.
-Am ceva sa-ti spun, a soptit bland simtind o usoara ezitare in glasul ei.
-Sunt aici sa te ascult, am spus vrand sa o ating, dar am strans din ochi retragandu-mi mana. Nu voiam sa ma trezesc, nu acum.
-Eu..eu te...dar totul devine negru si ea dispare. "
M-am ridicat brusc in fund, respirand scadat. Am privit in jurul meu, dand de un chip speriat privindu-ma intens.
-S-a intamplat ceva? A vorbit Eve cu o voce mica si ragusita, cu putina panica in glas.
-Nu, iubito nu s-a intamplat nimic. Doar un vis, un vis pe care il am mai mereu, dar la dracu daca pot sa-l descifrez, i-am spus asezandu-ma la loc pe saltea, punandu-i capul pe pieptul meu.
Am observat ca se gandea la ceva, deoarece fata ei spunea totul. O mica incruntatura ii brazda fata, urmata apoi de un zambet trist.
-La ce te gandesti? Am intrebat mangaindu-i spatele.
-Doar la un vis, atat, a zis usor cascand la sfarsit. Si-a asezat mai bine capul pe pieptul meu, inchizandu-si ochii.
Cu ingerul asta aici langa mine nu mai am nevoie de nimic, nici de masini, nici de curse, nici de bani. As putea trai asa doar cu ea, doar noi doi. Stiu ca am cunoscut-o doar de o saptamana si cateva zile, dar am ajuns sa tin la ea cum nu am mai facut-o niciodata. Sentimentul ala pe care il am atunci cand ea ma saruta imi umple corpul de bucurie, sau atunci cand cineva se uita la ea mai mult decat ca o prietena ceva in mine explodeaza si tot ce vad e negru. Nu pot sa cred ca am ajuns sa spun asta, dar da Harry Styles s-a indragostit, s-a indragostit de cea mai frumoasa si inocenta fiinta, de o persoana speciala, de un inger ce spera sa nu-l pateze cu intunericul lui. Dar asta nu garantez si sigur dupa ce va afla cu ce ma ocup va fugi inapoi de unde a venit nevrand sa-mi mai vada fata vreodata. Insa si cu asta sper, sper ca in acea zi in care voi avea curajul sa-i spun tot adevarul nu ma va judeca si poate iubirea pe care nu sunt asa sigur ca o simte, o va face sa ramana langa mine.
Cred ca era vreo 6 a.m. deoarece era al naibii de frig, iar soarele intra printre materialul cortului. Mi-am fixat privirea pe fata ei, analizandu-i fiecare trasatura. Dormea atat de dragut, buzele ei fine si roz, pe care ador sa le zdrobesc de ale mele intr-un sarut pasional, ii erau usor intre deschise, pieptul ei se misca regulat, semn ca doarme foarte profund, iar parul ii era imprastiat pe toata suprafata gecii, inclusiv si pe fata. Mi-am ridicat mana aranjandu-i parul, indepartandu-i firele de pe fata, si a fost momentul in care nu am mai putut sa ma abtin. Mi-am lasat capul in jos atingandu-i buzele, gemand la contactul cu ele.
Le-am miscat usor peste ale ei, facand-o sa zambeasca lenes in somn. Am chicotit usor la gestul ei, continuand sarutaril pe gatul ei deja incins. Cat de repede se excita fata asta? Ma intreb in minte si ranjesc. Muscan portiuni din piele, scotand un geamat de la ea.
-Lui Harry ii place cand faci asta, am mormait pe pielea ei.
-Iar Eve adora cand ii provoci asta, a spus ea cu o voce ragusita. Am zambit la auzul cuvintelor ei, ridicandu-ma pentru a-i saruta buzele. Si-a scos mana din plapuma, bagandu-mi-o in par provocandu-mi un geamat infundat. Limba mea i-a patruns gura, verificand fiecare coltisor din ea. Am apucat-o de sold, intrand intre picioarele ei lungimea mea deja intarita fiind asezata pe feminitatea ei. Si-a desprins buzele de ale mele, gemand la placerea mica pe care i-o dadeam. Iubesc cand corpul ei reactioneaza la gesturile mele.
CITEȘTI
Our love is strong |1|&|2|
FanfictionEvelyn - o fata obisnuita ce trece printr-o perioada grea din viata ei, deoarece ambii parinti ii mor intr-un accident de masina. Aceasta este obligata sa ramana cu fratele ei, Jake, care o uraste dintr-un motiv necunoscut, asigurandu-se ca ii face...