Dupa ce am trasat linia perfecta a tusului si mi-am conturat buzele cu un ruj rosu aprins, eram gata de distractie, de fapt, sa speram ca va fi una.
Mi-am privit inca o data tinuta in oglinda, zambind la vederea reflexiei. Purtam o pereche de pantaloni scurti negri, un maieu putin stramt tot negru si niste botine cu toc gros.
-Arati incredibil! Si mi-e teama ca nu vom mai merge nicaieri in seara asta, am auzit vocea lui Harry din spatele meu, vorbind pe un ton excitat cuprinzandu-mi corpul pe la spate.
-Stii ca mereu sunt de acord cu tine, dar am chef de distractie in seara asta, am spus intorcandu-ma cu fata spre el, admirand fiecare detaliu al sau.
Putea sa fie el imbracat doar cu o pereche de pantaloni negri extrem de mulati si un tricou negru ca tot arata minunat. Atat de simplu, dar totusi atat de frumos.
Ne-am sarutat, mana lui incordandu-mi talia, parasind camera.
Zac si Klaus, Aisha impreuna cu Zayn ne asteptau jos in fata hotelului, stand langa un Range Rover.
-In sfarsit, a bolborosit Zac, intrand primul in masina la volan.
Nu am mai spus nimic, doar am urcat, Klaus in fata alaturi de Zac, iar eu si Harry si Aisha si Zayn in spate.
La insistentele lui Harry a trebuit sa ma conformez si sa stau la el in poala, suportand tot drumul buzele lui pe pielea mea. Nu zic ca nu-mi place, pentru ca ar inseamna sa spun cea mai mare minciuna, dar ma facea sa simt ceva acolo jos si nu e tocmai confortabil.
Mi-am intors deodata capul, luandu-i buclele intr-un pumn strans, lipindu-mi salbatic buzele de ale sale, nepasandu-mi ca nu eram singuri in masina. Oricum si Aisha facea acelasi lucru cu Zayn, nu era mare lucru.
In acest moment imi pare rau de aia doi din fata, dar sincer nu inteleg cum sunt singuri. Stiam de Klaus si Elena, dar cred ca nu a fost nimic serios.
Un marait i-a parasit gatul, cand dintii mei i-au muscat buza inferioara, zambindu-mi pervers. Am chicotit la vederea fetei lui, indreptandu-mi privirea spre geam cand un sunet de motor s-a auzit. Am marit ochii, observand unde ne aflam, zambind.
Zac a parcat masina, iesind fiecare din ea. Mi-am rotit fugitiv ochii analizand pista. Nu era foarte diferita de cea pe care o detine Dominic, doar ca asta e mai mica si aici sunt mai multe fete, lucru ce ma scoate din sarite. Acum trebuie sa stau toata noaptea cu ochii pe toate tarfele, ce in momentul asta saliveaza privindu-mi iubitul, asigurandu-ma ca nimeni nu se apropie mai mult decat le e permis.
Aisha s-a agatat de Zayn pornind dupa Klaus si Zac, eu si Harry inaintand spre multimea ce facuse cerc in jurul cuiva.
-Styles? A strigat un baiat si toata lumea si-a indreptat privirea spre noi, aclamand la vederea lui Harry.
O multime de oameni si ma bucur ca in special baieti l-au salutat, revazandu-l probabil dupa mult timp. Judecand dupa vorbele lor, nu cred ca au mai venit de ceva timp pe aici.
-Styles, ce te aduce prin locurile astea? S-a auzit o voce din spatele multimii care mi se parea al naibii de cunoascuta.
Toata lumea s-a dat la o parte, lasandu-l pe acel baiat sa treaca si sa se apropie de Harry, acesta fiind bucuros sa-l vada.
-Imi era dor sa concurez cu tine si sa te bat, a raspuns Harry, provocand rasete.
L-am privit mai bine pe baiat, marind ochii vazand cine e. E cel care m-a oprit pe strada azi cand veneam de la farmacie.
-Lumea se schimba, Styles. Te pot face praf, a spus si amandoi au inceput sa rada, dandu-mi seama ca ei chiar sunt prieteni.
-Eu zic ca cel mai bine aflam daca si punem in aplicare "teorema". Ce zici, face o cursa, Nick? L-a intrebat Harry pe acel baiat, Nick si inca ma bucuram ca nu mi-a observat prezenta, eu dandu-ma cativa pasi in spate cand toata lumea se inghesuia vada mai rau ca pe o vedeta.
CITEȘTI
Our love is strong |1|&|2|
FanfictionEvelyn - o fata obisnuita ce trece printr-o perioada grea din viata ei, deoarece ambii parinti ii mor intr-un accident de masina. Aceasta este obligata sa ramana cu fratele ei, Jake, care o uraste dintr-un motiv necunoscut, asigurandu-se ca ii face...