*Copilul nostru...*
-Sper ca glumesti! Ii spun cu o voce mica si ma uit stupefiata in ochii lui.
-Ma tem ca nu, iubito. Zice si imi atinge usor obrazul. Dar inca nu il ducem, mai asteptam sa vedem cum vor decurge urmatoarele zile si daca o sa mai fie vreun incident de felu o sa luam masuri, spune si ma privi bland pupandu-ma pe obraz.
-Ok, zic incet si ii zambesc pal. N-as putea sa ma despart de el, nu am cum sa fac asta, ii spun si vreau sa ma ridic in fund, insa las balta totul cand simt o durere acolo.
-Vrei sa te ajut? Intreaba bland si se ridica pe o parte privindu-ma.
-Nu, stau ok asa, spun lasand ideea cu mutatul.
-Evelyn, maine trebuie sa ma intorc la munca si din cate mi-a tipat Drew la telefon am inteles ca trebuie sa-l ajut cu niste acte, multe acte. Ma gandeam sa-l iau pe Edward cu mine ca sa nu fie vreo problema sa ai grija de el. Ce zici? Spune si imi dezvelii picioarele, neintelegand ce avea de gand.
-Daca vrei sa-l iei cu tine, nu am vreo problema. Dar as putea sa stau si eu cu el, operatia s-a mai vindecat si daca ma doare e foarte usor. Harry ce naiba faci? Il intreb cand vad ca nu ma asculta, ci doar imi ridica bluza uitandu-se atent la bandajul de pe rana.
-O sa ma simt mereu vinovat cand o sa vad asta, spune si isi ridica ochii pentru a ma privii scurt.
-Te-as batea daca as putea, Styles, zic folosind o voce de barbat, captandu-i atentia. Nu e vina ta si cred ca e doar problema mea ca va ramane o cicatrice urata acolo. Ii replic, normal de data asta, si il vad incruntandu-se.
-Daca iar iti trece prin capsorul ala frumos ca nu te-as mai placea, eu o sa iti tabacesc fundul. Si asculta-ma bine, pentru ca nu glumesc baby, vorbi cu un marait in glas si ma saruta apasat pe buze.
-Mami, tati, am terminat desenul, tipa Edward si intra in camera noastra. L-am impins intr-o clipita pe Harry de langa mine, auzindu-i maraitul suparat.
-Sa vad, puiule, ii spune si ii fac semn sa urce in pat. De data asta se urca cu grija si se pune in fund intre noi, tinand desenul in asa fel incat sa-l vedem amandoi.
Ochii mei s-au marit cand am vazut ce era pictat pe acea coala. Era minunat, el incercase sa ne deseneze pe toti trei si chiar iesise ceva de capul lui. Harry il inea pe el in brate si pe mine lipita de el, in spatele nostru fiind ceva ce voia sa semene cu o masina si altceva ca un fel de motor. Asta pe o parte, pe cealalta parte erau doua persoane ce se bateau, adica asa parea si culmea nu li se vedeau fetele.
-Dar cu aceste persoane ce sunt aici? Intreb spre el si se incrunta.
-Am visat cum doua persone se bateau, iar tu si tati erati acolo si l-am desenat. Zice simplu si din instinct ma uit la Harry care era incruntat privind lung desenul.
-Nu le-ai vazut fetele? Il intreaba Harry linistit, dar incordat.
-Nu, dar corpurile lor erau mari, nu mai mare decat tati, zice si sare din pat punand desenul pe birou.
-Mergem sa mancam? Intreaba Edward nerabdator frecandu-si manuta de burtica.
-Da, mergi inainte cat o ajut eu pe mami sa se ridice, ii spune Harry, iar Edward si fuge pe usa.
Harry se ridica de pe pat si il ocoleste, dezvelindu-ma.
-Cred ca ma pot ridica si singura, ii spun, dar se incapataneaza sa ma ajute. Isi pune o mana pe talia mea si ma ridica usor.
Am icnit cand am facut primi pasi, simtind un discomfort in acea zona.
-Inca te doare? Intreaba bland si imi ridica bluza, privind bandajul. Si-a miscat degetele pe langa bandaj, facandu-mi pielea de gaina, tresarind ca a apasat.
CITEȘTI
Our love is strong |1|&|2|
FanfictionEvelyn - o fata obisnuita ce trece printr-o perioada grea din viata ei, deoarece ambii parinti ii mor intr-un accident de masina. Aceasta este obligata sa ramana cu fratele ei, Jake, care o uraste dintr-un motiv necunoscut, asigurandu-se ca ii face...