Capitolul~10 Nebunii

22.6K 767 53
                                    

Simteam ceva cald pe ceafa mea, facandu-mi pielea de gaina. Mi-am dat seama ca era respiratia fierbinte a lui Harry ce batea exact in ceafa mea. O mana de-a lui era pe burta mea tinandu-ma strans la piept. Ma simteam usor incoltita, dar tot era o stare de bine. Cand sunt in bratele lui o senzatie de siguranta imi traverseaza corpul, nemaipasandu-mi de ce s-a intamplat sau se va intampla.

Ori ma trezisem eu prea devreme, ori e tarziu si deja am intarziat la scoala. Mi-am aruncat un ochi la ceasul de pe perete ce indica ora 6 a.m. Decid sa mai stau o jumatate de ora si dupa sa incep pregateala.

Ceva fin si umed imi saruta delicat ceafa, eu scotand un geamat usor din cauza senzatiei, dar si pentru ca m-a trezit. Am simtit cum ranjeste pe pielea mea si incepe sa muste de ea intr-un fel jucaus. Am chicotit usor vrand sa ma ridic din pat, dar mana lui ma tinea strans. Am marait enervata si m-a intors cu fata la el, dand de un Harry extrem de frumos. Avea parul usor ciufulit din cauza somnului, iar barba ii crescuse putin, dandu-i o latura de om matur. A zambit gropita aratandu-se in obrazul lui, fapt la care nu am mai putut sa ma abtin. Mi-am apropiat buzele de ale lui, sarutandu-le delicat. Am inchis ochii la senzatia mirifica ce o avea sarutul, asteptand ca si el sa reactionze. Si nu a durat cum ca a si inceput sa-si miste buzele odata cu ale mele. Mi-am dus mana la ceafa lui intensificand sarutul si l-am auzit cum maraie apreciativ. Limba lui s-a infiltrat in gura mea, explorand fiecare coltisor. Mici electrosocuri imi umblau prin corp, iar gorilele din burta incep sa se trezeasca. Mana lui s-a mutat pe fesa mea strangand mai tare decat trebuie, scotand de la mine un geamat infundat. Din cauza lipsei de oxigen ne-am desprins din sarut, respirand greoi. Mi-a fixat privirea uitandu-se adanc in ochii mei.

-Asa vreau sa ma trezesc mereu, spune cu o voce ragusit. Iubesc vocea lui de dimineata. M-a luat de talie tragandu-ma spre el, icnind putin din cauza durerii si punandu-ma peste el. Unul din picioarele mele stateau intre ale lui, iar celalalt pe abdomenul lui. Mana o avea peste umerii mei tinandu-ma bine. Mi-am pus o mana peste pieptul lui, trasand cerculete imaginare. A chicotit la gestul meu, pieptul vibrandu-i usor.

-Cum ai dormit? Te mai doare asa rau? Spune ultima intrebare trist.

-Nu, cred ca tratamentul de aseara a functionat, ranjesc ca o leoaica si-l vad ca si el face acelasi lucru.

-Pai atunci ce zici sa mai aplicam inca odata tratamentul. Poate durerea dispare de tot, ranjeste si se pregatea sa se intoarca.

-Nu, spun autoritar. Avem scoala si nu vreau sa intarzii. Am vazut cum ranjetul i-a disparut fiind inlocuit cu o mare dezamagire. Am ras la fata lui trista si imediat mi-a venit o idee cum sa-l inveselesc. Mi-am urcat buzele pe gatul lui sarutandu-l. Am lasat mai multe sarutari umde facandu-l sa geama puternic. Si-a pus o mana pe fesa mea si o strangea cu finete. Am gemut usor la senzatia divina si am continuat treaba. Gura mea ii invinetea gatul, priminand de la el gemete apreciative ce o stimula la mai mult. Cu un ultim sarut am apucat o buna parte din piele si am strans-o puternic intre dinti. Am supt puternic locul lasand in urma o frumoasa vanataie. Un geamat gutural i-a parasit gatul cand mi-am trecut limba peste toata particica, acum violet. Mi-am ridicat capul pentru a-i intalni ochii. Se vedea clar in ochii lui cat de excitat era. Mi-am coborat privirea spre boxeri, barbatia lui explodand acum in ei. Am ranjit la cat de repede am putut sa-l excit. Am vrut sa cobor din pat, moment in care piciorul meu a atins portiunea tare, facand ca gura lui Harry sa scoata un geamat lung de placere. Am chicotit usor si am sarit din pat, ducandu-ma in baie si inchizand usa in urma. Am rasucit cheia in clanta pentru ca un Harry excitat la o usa distanta nu e de bine. Un marait enervat s-a auzit pe partea cealalta a usii provocandu-mi un raset.

-Tu doar exciti barbatii si dupa ii lasi asa? Intreaba morocanos. Iubito, am nevoie de tine, acum! Insista bosumflat. Tonalitatea lui ma facea sa rad.

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum