Forever Strong ~ Capitolul 21

5.6K 310 49
                                    

*Prea tarziu...*

Simteam un miros vag de mancare ce imediat mi-a deschis ochii. Eram tot in acea camera, desi speram sa fii fost doar un vis oribil. M-am incruntat de durere cand m-am miscat si mi-am simtit capul greu. Privirea mea a fugit spre corpul meu gol, ochii mei marindu-se vazand aceasta imagine.

Am inceput sa tremur din toate incheieturile cand in minte mi-au aparut fragmente de seara trecuta. Mainile lui Mark imi atingeau fiecare particica din corp, buzele lui scarboase imi sarutau sanii si buzele, iar dupa... Dupa firul parca s-a rupt desconectandu-ma de la viata. Desi sunt sigura ce a urmat, nenorocitul m-a violat!

Mi-am inchis ochii si mi-am trecut degetele incercand sa-mi aduc aminte de ce s-a intamplat. Ma simteam scarbita de ce facuse si pentru asta se datora lacrimile ce in scurt timp nu mai voiau sa se opreasca din a curge.

-Oh, dar iubito, de ce plangi? Vocea enervanta a lui Mark acum mi se parea extrem de insuportabila. Cum as mai putea sa-l privesc dupa ce mi-a facut. Dar Harry? Pe Harry nici nu l-as mai privi in ochi de rusine. O lacrima a picat din ochiul meu direct pe saltea dandu-i satisfactie lui Mark, deoarece incepuse sa rada.

-Nu m-am culcat niciodata cu o femeie si dupa sa inceapa sa planga, sincer, rade de mine si se aseza pe birou, privindu-ma.

-E o mare diferenta intre, a te culca cu cineva si a VIOLA la pe cineva, spun tare spre el privindu-l cu ochii plini de lacrimi, furiosi.

-O clipa, draguta! Eu nu te-am violat, doar m-am jucat putin cu corpul tau, ranji si dintr-un impuls m-am ridicat, dar imediat am cazut inapoi cand picioarele mele nu aveau pic de forta.

-Te urasc, soptesc pentru mine, desi eram sigura ca ma auzise.

-Doar pentru atat? Intreba uimit.

-Ti se pare putin? Tip cu ochii in lacrimi. Esti un nenorocit! Tu macar ai o inima? Sau asta ar fi trebuit sa fie o intrebare retorica? Zic iar incruntatura de pe fata sa nu-mi dadea altceva de inteles decat ca din nou l-am enervat.

-Cred ca am una, si ce crezi? Si ea are sentimente! Si chiar daca are pentru persoana gresita, totusi are! Tipa el de data asta, facandu-ma sa tresar. Se ridica brusc si facu pasi hotarati spre mine, privindu-ma nemilos in ochi. Mi-am pus genunchii la piept, deoarece practic nu aveam nimic pe mine, decat un hanorac si o bluza sfasiata.

Imi cuprinde parul si ma forteaza sa ma ridic in picioare, eu icnind la durerea pe care o simteam acum si din cauza mainii lui ce-mi strangea parul si durerii pe care o simteam in tot corpul.

-E vina lui! E doar vina lui pentru tot! Numai din cauza lui ea nu e a mea si vreau sa sufere pentru asta, vreau sa planga, sa sufere dupa tine! Vreau sa-i creez un gol inauntru si nu vreau sa-l mai umplu niciodata, pentru ca seara trecuta a fost ultima data cand l-ai vazut! Spune si-si muta celalalta mana pe gatul meu.

-Si ce crezi? O sa plecam de aici intr-un loc special pentru tine, acolo de unde provi, tarfa! Sa nu te speri, o sa-ti faci o groaza de prietene, iar cu frumusetea ta voi scoate ceva bani pe curul tau, imi facu cu ochiul si ma impinse in asa fel sa nu cad pe saltea.

Stateam cu picioarele tremurande si priveam speraita spre el. Mi-am inchis repede sutienul ce avea un fermoar si mi-am ridicat hanoracul pana la baza gatului, bucurandu-ma ca imi era mai jos de coapse, fiind a lui Harry era destul de lung.

-Prietene? Bani de pe curul meu? Unde dracu ai de gand sa ma duci? Tip speriata si ma uit incruntata spre el. Sper doar sa nu fie ceea ce eu ma gandeasc.

-E uite, lasa-ma sa-ti fac surpriza asta. Vei vedea cand vom ajunge, imi facu cu ochiul ranjind. Stai jos! Spune dur si ma asez, oricum nu mai rezistam mult in picioare.

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum