Multumiri+Volumul 2

7.4K 318 39
                                    

Pot sa jur ca nu-mi vine sa cred ca scriu asta in momentul asta.

Va multumesc enorm, enorm pentru TOT. Da, pentru tot, pentru ca daca nu erati voi eu nu mai ajungeam sa scriu asta, acum!

Cand am inceput sa scriu povestea, stiam sigur ca nu voi avea cititori sau voturi cu atat mai putin comentarii, chiar vorbeam cu o prietena si-mi imaginam ca o sa fie o carte mare cu multe voturi si ea spunea ca sunt nebuna :)) Acum cand imi aude telefonul cum suna cand primesc notificari ma injura :))

Si cum spuneam, voi toti sunteti motivul pentru care scriu asta in acest moment, pentru ca nu stiu daca mai continuam carte fara cititori. Adica, nu prea avea sens sincer. Cum vedeam voturi sau comentarii pur si simplu imi aparea un zambet imens pe fata si citeam cu inima in gat fiecare cuvant. Sincer, cateodata imi era frica sa nu fie ceva de rau :))

Mi-a placut extrem de mult cand ati izbucnit toate cu "moartea" lui Harry :)) atunci am descoperit multi cititori pe care nu-i stiam sau cand am avut problema cu Capitolul 29 si ati comentat si mi-ati dat mesaje pe privat, atunci am stiut ca voi chiar imi sunteti alaturi.

Va iubesc pe toti si nici nu va inchipuiti cat va multumesc pentru toate cuvintele voastre, pentru toate lecturile si voturile care mi-au adus cartea aici✋.

Nu stiu cum as putea sa-mi exprim altfel respectul si iubirea si multumirea pe care o am fata de voi, chiar nu stiu ce sa fac sa va arat cu adevarat asta. Ma conformez la niste cuvinte si sper sa comoenseze volumul 2 :D

Multumesc!❤

~~~~~

Volumul 2

Pai, pentru inceput volumul 2 se va numii Forever Strong.

Povestea lor va continua, acum impreuna cu baietelul lor. Vor primi alte lovituri si de fiecare data vor trebui sa se ridice amandoi de mana unul pe altul. Acum situatia lor va fi putin mai complicata, deoarece au o grija in plus. Edward este inca mic pentru a intelege tot ce se intampla insa tot simte ceva in sufletul lui cand ceva e in neregula.

Acum pentru Harry tot ce conteaza e familia lui, Evelyn si Edward, singurele lucruri ce-l mai tin in viata. Vrea sa-si tina promisiunea si sa se razbune, dar viitorul lor e tot mai complicat si Mark ii ingreuneaza tot mai mult felul de a-i proteja. Dar el e un luptator si va trage si cu dintii de viata lui daca asta ii garanteaza ca ei doi sunt bine.

Caleb si Mark vor face tot posibilul sa le strice toata aceasta fericire prin diferite feluri, insa ei spera ca dragostea lor va fi puternica pentru totdeauna. Intrebarea ce-i framanta e daca asta chiar e adevarat, daca chiar ii va putea proteja.

P.S. voi incerca sa scriu cat mai repede prologul si il voi posta. Sper sa fie undeva prin weekend sau vineri.

❤K❤

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum