Forever Strong ~ Capitolul 3

11.3K 386 27
                                    

*La fel ca odata...*

Am asteptat sa coboare el mai intai, dupa ce mi-am pus mainile pe umerii lui si am sarit peste el, doborandu-l la pamant. Am inceput sa rad, dar se pare ca el nu era atat de incantat, deoarece a marait nervos cand eu incepusem sa rad.

-Bine de cei care cad pe ceva moale, zice cu o voce ranita.

-Esti bine? Te-am lovit? Intreb si deja incepeam sa ma simt naspa ca facusem acea glumita.

Asteapta cateva secunde asa incruntat de durere si intr-o clipa s-a si ridicat cu mine in bratele lui.

-Credeai ca ma lovesc asa repede? Iubito, nu sunt asa sensibil, am supravietuit altor lucruri mult mai grave, spune si chicoteste.

-Nu vreau sa stiu ce inseamna grav la tine si idiotule m-ai speriat, spun si ii dau pumn in brat.

Ca de obicei, el doar a ras si tocmai dupa cateva minute s-a oprit, primind o privirea deloc draguta din partea mea.

-Si eu te iubesc, spune sarutandu-ma scurt pe frunte.

L-am trans in jos spre buzele mele, unindu-mi buzele cu ale lui, ceva ca o electricitate trecand prin fiecare muschi din corpul meu.
-Vreau sa intram in apa, zice dupa ce cu greu il las sa-mi paraseasca buzele. Dezbraca-te, spune zambind pervers si simt un fior rece cum ma cutremura.

M-am dat cativa pasi inapoi si am expirat zgomotos.

-Um? Am zis ceva gresit? Intreaba bland si se uita ingrijorat la mine.

-Vreau sa mergem inapoi la cabana, te rog, spun cu o voce mica si-mi aplec privirea.

-Dar..., zice ofticat, insa ofteaza si merge spre cal facandu-mi semn sa urc.

****

M-am schimbat de haine si am facut un dus foarte rapid imediat ce am ajuns la cabana si m-am bagat in pat. Harry nu venise inca in camera, ramasese singur la parter si probabil ca acum se uita la un film. Nici macar nu m-a mai intrebat ce am patit de am reactionat asa.

Am auzit usa scartaind semn ca Harry a intrat, alegand sa ma prefac ca dorm decat sa am o discutie-cearta cu el.

Am tras cu ochiul sa-l vad cum isi da tricoul si pantalonii jos ramanand doar intr-o pereche de boxeri. Am inghitit in sec si mi-am inchis ochii, incercand sa adorm cu adevarat.

Patul s-a lasat intr-o parte cand s-a asezat el. Am simtit cum mana lui s-a asezat pe abdomenul meu, aducandu-ma mai aproape de el.

-Stiu ca nu dormi, iubito, spune si plaseaza un sarut pe fruntea mea.

Mi-am deschis usor ochii, privindu-l drept in acele smaralde superbe ce acum straluceau mai rau ca niciodata.

-Ai baut.., spun si nu ca pe o intrebare.

-Eu.., incearca sa gaseasca o scuza plauzibila, dar in cele din urma ofteaza.

-De ce? Intreb incruntata si-l privesc trist.

-Pai...pentru ca...ezista si sta pe ganduri cateva clipe. Imi evita privirea si sopteste:

-Pentru ca mi-am adus aminte tot ce s-a intamplat in acea noapte. De asta am baut, am crezut ca asa poate voi uita ceva, dar am ajuns pe la jumatatea sticlei realizand ca nu asa stau lucrurile, zice cu tristete in glas.

Am oftat inchizandu-mi ochii. Deci pana la urma si-a dat seama ca de aia am plecat asa de acolo.

-Spune-mi, te rog, ca nu ma urasti? Zice cu o voce mica facandu-ma sa-mi deschid alarmata ochii si sa-l privesc incruntata.

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum