~PROLOG~
Capul imi vajaia puternic si nici macar mana nu mi-o puteam ridica sa-mi frec tamplele. Toata energia din corpul meu se scursese odata cu intrarea acelui ac in vena mea.
Vedeam vag o imagine a unei persoane insa nu puteam distinge cine e.
-Deja si-a facut efectul? Intreaba o voce, iar pielea mi se zbarleste cand mi-am dat seama cine e acea persoana.
-T-tu.., am spus si incercam sa ma misc insa aveam o ameteala groznica si nici nu-mi puteam misca corpul, il simteam ca fiind paralizat.
-Intotdeauna, spune si vad neclar cum se misca pe langa saltea. As da orice sa-i fi vazut fata lui Styles cand si-a vazut copilul fara mamica lui, zice si rade scurt bucurandu-se de raul pe care ni-l facea. Probabil in momentul asta striga si dispera dupa tine, la fel cum o face si Edward nu crezi? Cred ca plange si acum dupa lipsa mamei lui, zice si falseaza un glas trist.
-Esti un n-nenorocit, spun cu un glas mic si inghit in sec incercand sa imi ud gatul uscat.
-Poate, dar nenorocitul de aici o sa te faca sa tipi mai rau ca niciodata. Iar totul o sa fie filmat, Styles nu trebuie sa piarda niciun moment din viata ta, corect? Spune si ii simt ranjetul din glas.
Am inghitit in sec cand l-am simtit aproape de mine pe saltea, ochii mei facand contact cu ai sai. L-am privit cu ura si as fi dat orice sa fii putut sa-i lipesc o palma zdravana peste fata.
-Ce zici? Ai vrea sa te joci cateva minute? Spune si isi plimba mana peste bluza mea, eu strambandu-ma imediat la atingerea lui. Mi-am fortat mana sa se ridice si sa o indeparteze pe a lui.
-Se pare ca-ti mai trebuie putin, spune si se ridica si-l vad cum ia de pe birou o seringa cu ceva maroniu in ea.
-Nu, n-nu te rog, spun si dau negativ din cap incercand sa-mi trag mana cand mana sa mi-a prins bratul. Lasa-ma, spun si incerc sa o zmucesc, insa chiar atunci acul intre in vena, facandu-ma sa tip si sa simt o presiune asupra capului. Am icnit cand a scos acul, aruncand seringa langa saltea.
-Asta ar trebui sa te faca sa taci cat timp imi fac treaba, spune ranjind.
Mi-am lasat capul greu pe saltea, simtind mii de ace cum intra in el, inima incepand sa-mi bata cu forta in piept, respiratia mea accelerandu-se. Aproape ca nu mai vedeam nimic, doar niste culori si ceva ca o ceata.
-Iar acum sa pornim camera, asta e un detaliu care nu trebuie uitat, zice si aud niste fosnaituri si vad doar cum se misca si aseaza ceva pe acel birou.
S-a asezat cu toata greutatea pe corpul meu mic si slabit facandu-ma sa scancesc si sa-mi intorc capul, incercand sa respir avand in vedere greutatea lui.
-Da-te de pe mine, am spus cu o voce mica, muscandu-mi puternic buza cand i-am simtit mana intrand sub bluza mea.
-Nu, iubito, acum avem treaba serioasa, zice si ii simt buzele pe gatul meu muscand dur pielea sensibila facandu-ma sa tip si sa respir scadat. Nu puteam sa-mi misc deloc corpul, acea substanta parca imi paraliza fiecare nerv din corp, facandu-ma neputincioasa in momentul asta.
-Lasa-ma, te rog, nu ma atinge, incerc sa spun insa buzele lui se aseaza pe ale mele muscandu-ma dur de el, facandu-ma sa tip in gura lui si sa incerc sa-mi misc corpul.
-Vreau sa-ti aud strigatul, vreau ca Styles sa stie ce-ti pot provoca, spune gemand in timo ce se freca de piciorul meu si isi plimba mana pe abdomenul meu.
-S-scarba, e singurul lucru pe care mi-l provoci, strig si ma uit in ochii lui. Te urasc, am tipat cat am putut de tare si nu regretam nici macar in clipa cand palma lui s-a lipit dureros de tare de obrazul meu, intorcandu-mi fata pe o parte.
-Taci, curvo! Spune si ii aud maraitul nervos in timp ce apuca de marginea bluzei mele si o sfasie in doua. O sa te fac sa-ti meriti numele de tarfa, deoarece sunt sigur ca Styles te va expedia direct cand va vedea caseta. Probabil ii va parea si rau ca el nu te-a putut face sa simti ce te voi face eu sa simti, ranjeste si clipesc de mai multe ori incercand sa disting mai bine lucrurile. Privirea mi se mai limpezeste, insa nu de tot si chiar in momentul in care am privit spre el atunci isi ducea mana la curea. Ochii lui s-au fixat pe ai mei, privindu-i demonic.
-Poate ar trebui sa-l saluti pe Styles, e cam nepoliticos sa nu saluti, nu? Intreaba ironic si isi scoate cureaua fluturand-o de cateva ori prin fata mea. Am zis ca vreau sa ne jucam, iar eu am un chef nebun de joaca, zice si-mi prinde incheieturile legandu-le strans cu cureaua sa.
-M-ma doare, spun si imi misca mainile in stransoare curelii, el aplecandu-se peste mine facandu-ma sa ma opresc.
-Asa si trebuie. Unde e durere e placere, zice si-si lipeste gura de gatul meu, muscand puternic. Tip si incep sa ma zbat, iar el continua sa coboare spre sanii meu.
-Mm.., imi place sutienul asta, imi face munca mai usoara, spune si trage de un fermoar descoperindu-mi sanii. Am vazut cum a ranjit si s-a aplecat muscand nemilos de unul, iar pe celalalt il ia in mana si strage tare de el.
-Te urasc, nenorocitule. Te urasc! Strig de durere si scarba, simtindu-i ranjetul pe unul din sanii mei. S-sper ca te simti bine stiind ca ai o femeie cu forta, zic suspinand in continuu. Lacrimile isi fac aparitia pe obrajii mei, asteptand cu inima in gat la ce se va intampla.
***
Asta e prologul de la Forever Strong. Deci, ca sa va lamuresc asta e ceva ce se va intampla pe viitor, nu e ceva din trecut sau prezent. E cum am facut si la primul prolog.
Sper ca e ok si sa veniti cu niste pareri, chiar am nevoie de ele✌❤❤
ANUNT! Nu ignorati!✋
As vrea sa fac un grup pe wapp sau chiar si pe facebook, doar ca pe fb nu prea stiu cum merge treaba :)) Chiar sunt curioasa daca ar vrea cineva sa intre. Daca vreti imi da-ti msj sau spuneti intr-un comentariu si va dau eu un mesaj.
All the love❤K❤
CITEȘTI
Our love is strong |1|&|2|
FanfictionEvelyn - o fata obisnuita ce trece printr-o perioada grea din viata ei, deoarece ambii parinti ii mor intr-un accident de masina. Aceasta este obligata sa ramana cu fratele ei, Jake, care o uraste dintr-un motiv necunoscut, asigurandu-se ca ii face...