Il privea prostita, nevenindu-mi sa cred ce tocmai i-a iesit pe gura. Ma iubeste!
-Te iubesc, Evelyn! Te iubesc mai mult decat orice si oricine, a soptit luandu-mi fata in palme si sarutandu-ma pe frunte. Mi-a cuprins apoi mainile continuand, eu doar privindu-l uimita si inca in stare de soc.
-M-am indragostit de tine fara sa-mi dau vreo secunda seama, pur si simplu mi te-ai strecurat in suflet si mi-ai facut inima sa bata din nou. Nu vrei sa stii ce eram eu inainte de tine, un nimeni cred ca e cuvantul potrivit. Si tu, tu ai facut ca acest "un nimeni" sa se transforme intr-o persoana capabila sa iubeasca. Tu m-ai invatat sa iubesc, m-ai invatat sa simt cat de frumoasa e iubirea. Tu ai fost singura care chiar mi-a dovedit ca nu ma vrea doar pentru popularitate sau doar ca sa si-o traga cu mine, iar asta a fost un motiv in plus sa te iubesc si mai mult. Nu sunt capabil sa-ti spun ce simt, pentru ca sunt varza la a-mi exprima sentimentele, a chicotit usor la fel facand si eu, dar ce stiu sigur e ca te iubesc cum nu am mai facut-o pana acum.
A spus toate acele cuvinte uitandu-se atent la mine, ochii lui de jad sclipind intr-un mod uimitor. Mi-a mangaiat obrazul, zambind dulce.
- Iubesc fiecare detaliu al tau, ochii astia blanzi, ce exprima inocenta si ma supara cand vad lacrimi in ei, buzele tale, a spus usor atingandu-mi cu degetul buza de jos, care fara sa-mi dau seama tremura, buzele tale care se potrivesc asa de bine pe ale mele, imprimandu-mi, de fiecare data cand te sarut, dulceata lor pe ale mele, chipul tau ce fara sa vreau ma face sa zambesc tamp, radiind pe interior de fericire. Imi ia mainile in ale sale, zambind exact ca un copil fericit ca acum le poate spune adevarul parintilor. Vezi? Vezi cat de bine se potrivesc in ale mele? M-a intrebat aratand spre mainile noastre. Nu te-am mintit niciodata cand am spus ca esti perfecta pentru mine, pentru ca asa si este. Nu am mai intalnim pe nimeni care sa-mi tina asa piept din prima zi sau care are curajul tau. Imi place ca nu te lasi calcata in picioare de altii si ca mereu ai un cuvant de zis. Din prima zi, atunci cand te-am vazut in curtea scolii si felul in care imi analizai masina, am stiut ca esti speciala, perfecta pentru mine. Si ideea asta mi-ai confirmat-o chiar tu cand te-am vazut smulgandu-i firele de par Arianei, a ras el. Presupun ca si temperamentul tau vulcanic m-a facut sa te indragesc, pana...ei bine, pana am ajuns sa te iubesc ca nebun, a chicotit si pot sa jur ca acum obrajii lui erau rosii. Am chicotit sarutandu-i pe ambii.
M-a intors in asa fel incat spatele meu sa fie lipit de pieptul sau, mainile lui stand protectiv in jurul meu. Nici nu mi-am dat seama ca ne aflam la iesire din Seattle, avand vedere la intreg orasul. Am zambit, lasandu-mi capul pe umarul lui.
-Iubesc atunci cand zambeti, simtindu-ma atat de bine stiind ca eu sunt motivul, ma enerveaza cand esti trista si suparata pe mine, tratandu-ma cu indiferenta, imi place sa vad cum te incrunti atunci cand nu intelegi ceva, felul tau de a rosi ma face sa-ti sarut toata fata si mi-ar placea atat de mult sa pot arata tuturor ca esti a mea. Nu cred ca mai e cazul sa spun de acea parte perversa ce se afla in varful listei cu medalia de aur la gat. Ador partea aceea ce e doar a mea si mi-o poti arata doar mie, ador cand incerci sa pari ok cu toata aceste experiente noi, dar amandoi stim ca e destul de ciudat pentru tine. Si cu toate astea tu vrei doar sa te lasi dominata si sa faci totul cat mai bine, fapt ce ma excita la maxim, a soptit el aproape de urechea mea, zbarlindu-mi pielea. Dar nu de asta te iubesc, bine asta e un motiv in plus, i-am putut simti ranjetul din ce a spus, te iubesc pentru purul fapt ca existi, ca esti tu, ca ai intrat in viata mea fara sa-ti pese de ceva sau de vorbele spuse despre mine, ce regret ca sunt adevarate, ai venit in lumea mea pentru a ma schimba si sincer chiar ai reusit, ai reusit sa ma faci sa-mi stapanesc nervii. Si esti cam singura persoana care a putut-o face pana acum. Azi, cand am reactionat asa...demonic, a fost din cauza nervilor, si urasc ca asa fac mereu cand cineva ma enerveaza, dar mai ales tu fiind cauza. Nu suport ca tu sa fi jignita, si asa imi pierd firea, nerealizand ce fac. Vreau doar sa ranesc pe ala ce a indrasnit sa te faca sa plangi sau care te-a jignit.
CITEȘTI
Our love is strong |1|&|2|
FanficEvelyn - o fata obisnuita ce trece printr-o perioada grea din viata ei, deoarece ambii parinti ii mor intr-un accident de masina. Aceasta este obligata sa ramana cu fratele ei, Jake, care o uraste dintr-un motiv necunoscut, asigurandu-se ca ii face...