Forever Strong ~ Capitolul 24

7.2K 350 64
                                    

*M-ai salvat...*


Mi-a sarutat fruntea si ma apuca de maini ridicandu-ma din pat.

-Pot sa vad ce ai pe spate? Intreba el cu o voce mica pozitionandu-si mainile pe soldurile mele, privindu-ma in ochi.

-Sunt rani oribile, Harry. Nu vreau sa le vezi, spun dand negativ din cap.

-Te rog? Spune si-mi lua fata in palme.

-Te rog, nu! Macar asteapta pana ajungem acasa, zic clipind des pentru a inlatura lacrimile stranse.

Ofteaza si da din cap intelegand retinerea mea. Imi saruta usor buzele, parca retinut de ceva.

-Spune-mi ca ma mai vrei si tu ce ai privit...acea filmare, soptesc inchizandu-mi ochii, muscandu-mi buza pentru a opri alte lacrimi si scancete.

Tresar cand ii simt mana pe obrazul meu, degetul sau trasand conturul buzelor mele.

-De ce crezi ca nu te-as mai vrea, Evelyn? Pentru ca nenorocitul ala a facut ce a facut? Spune vorbindu-mi usor, iar eu imi deschid ochii privindu-l.

-Nu stiu, Harry! Dar ma simt oribil, zic si cedez agatandu-ma imediat de el, lipindu-mi fata de pieptul lui. Am inceput sa plang zgomotos, strangandu-l pentru a ma simti in siguranta, voiam sa-i simt acea caldura ce pur si simplu imi dadea acel strop de protectie.

-Shh, Evelyn! Usor, iubito, nu trebuie sa se auda ca plangi, sopti el si ne deplasam pana simt perete in spatele meu.

-Eu nu am vrut, iubitule! Nu am vrut sa-l las sa-mi faca asta, dar mi-a injectat ceva si nu aveam deloc forta sa-l imping de pe mine, zic incercand cu greu sa-mi opresc suspinele. Iar dupa am lesinat si m-am trezit dimineata exact asa cum ma lasase...goala, atat pe dinafara cat si pe dinauntru.

-Stiu, micuto! Stiu ca nu e vina ta, babe! Spune lipindu-mi capul de pieptul sau mangaindu-ma pe par. O sa plateasca pentru asta si pentru tot ce ti-a facut, zise serios maraind de nervi. De data asta nu mai e nimic care sa ma impiedice sa-l ucid.

-Dar...dar cum vom iesi de aici, Harry? Cum ma vei lua cu tine? Nu e nicio cale, spun incruntata si il privesc cum zambeste spre mine.

-Ba exista. Mark e foarte prost, iar asta e avantajul nostru, spune obtinand un chicot mic de la mine. Primul raset in aceasta saptamana de rahat.

-Am cerut intraga seara sa mi-o petrec cu tine. Deci hai sa ne asezam, zice el. Da-ti asta jos si ia tricoul meu, spune si-si scoate tricoul pe cap.

Asteapta ca eu sa-mi dau jos costumul de inger si imediat trag tricoul sau pe mine.

-Inger, huh? Spun cat il asteptam si pe el sa-si dea pantalonii jos.

-Doar esti ingerul meu, voiam sa te vad imbracata ca unul, zambi el.

Ne bagam amandoi in pat, punandu-mi capul pe pieptul sau, el avand grija sa ne inveleasca pe amandoi.

-Unde suntem? Adica in ce tara? Oras? Nenorocitul ala nici nu mi-a spus, il informez si-mi misc degetele pe pieptul sau, sarutandu-l in dreptul acelor randunele. Mana lui se duce spre parul meu mangaindu-l usor.

-Suntem in Seattle, iubito. Foarte aproape de iesirea din Seattle, la un club numit "The Hell', imi spune facandu-mi ochii sa se mareasca de uimire.

-Deci de aia mi-a spus ca ma duce acasa, soptesc ganditoare. Idiotul ala merita sa sufere inzecit din cauza a ce ne-a facut, spun nervoasa.

-Si o sa sufere, eu o sa ma asigur ca asta se va intampla, zise el hotarat maraind furios. O sa urle pentru fiecare lacrima care a cazut din ochii tai superbi, babe! Promit! Vorbi si-mi fixa ochii pentru a se asigura ca vad sinceritatea si hotararea din ei.

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum