Mi-am privit reflexia in oglinda, zambind la felul in care mi-am facut corpul sa arate.
Rochia pe care o purtam imi schimba total persoana. Eram altcineva.Materialul negru pana mai sus cu o palma de genunchi se mula perfect pe formele mele, scotandu-mi in evidenta sanii si fundul.
Parul il aveam indreptat si lasat liber pe spate, iar pe fata purtam un machiaj de seara. Putin fond de ten, rimel, tus, fard negru si un ruj rosu aprins ce-mi facea buzele mai mari.
Am incaltat o pereche de pantofi cui negri si m-am intors pentru a-l vedea e Harry in dreptul usii cu mainile incrucisate la piept, holbandu-se la mine.
-Arati incredibil! A exclamat cu o voce groasa, zbarlindu-mi pielea de pe maini.
-Mersi, am murmurat eu. Si tu la fel, am ranjit aratand spre tinuta lui. Purta o pereche de blugi negri foarte mulati pe picioarele lui, o camasa neagra ce facea ca acele patratele sa iasa in evidenta si la fel si acele doua randunele de pe piept, iar in picioare o pereche de ghete negre. Mi-am muscat buza, facandu-l si pe el sa ranjeasca pervers.
M-am tras spre el, soptind:
-Nici nu ai idee cat as vrea sa rup asta dupa tine, a zis senzual strangandu-ma de fund. Am gemut usor, punandu-mi mana pe pieptul lui. Mi-am lipit buzele de ale lui, bucuroasa ca acum pot ajunge la buzele lui cat de cat.
-Cred ca amandoi gandim la fel, am zambit siret, privindu-i ranjetul.
-Nu cred ca Aisha si baietii se supara daca ii lasam singuri seara asta, a zambit pervers impingandu-mi corpul pana in perete.
Sarutari umede erau aplicate pe gatul meu, gemand usor, facandu-l sa zambeasca satisfacut.
L-am oprit brusc, plecand de langa el, aranjandu-mi frumos rochia ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. A marait bosumflat, ridicand o spranceana.
-Ce? Am intrebat inocent.
Si-a dat ochii peste cap luandu-mi mana in a sa, plecand spre club.
***
Muzica se auzea de pe afara, bubuiturile bass-ului umplandu-mi timpanele.
Harry a vorbit cu un tip de la intrare pe care am vazut ca i-a dat niste bacnote, intrand apoi in club. Mi-a prins mana inaintand spre un colt al clubului unde Aisha, Zayn si Zac beau niste lichide maronii.
-Hei! I-am salutat eu si Harry.
-V-ati gandit sa veniti si voi? Adica nu e ca si cum nu ne-am fi dat seama de ce ati fi renuntat, a bolborosit Aisha cu un ranjet pe chip.
-Numai voi sunteti de vina ca eu nu am primit ce voiam, a zis Harry, obtinand cateva chicote de la ei.
Am rosit, evitandu-le privirile.
-Micuta rebela a rosit cumva? M-a tachinat Zac razand.
-Taci din gura! M-am rastit zambind.
-Oh, macar atat pentru cat am indurat cu tine aproape o saptamana.
-Te rog, cred ca m-am revansat destul ca te-am lasat sa pleci si sa ti-o tragi pe nu stiu unde cu blonda aia, am pufnit eu, ceilalti razand.
-Am pofta de un shot a zis Harry frecandu-si palmele. Vrei? M-a intrebat ranjind.
-Da, am raspuns fara retinere mergand cu el la bar.
-Da-mi doua shot-uri, te rog, a cerut simplu, asezandu-ne amandoi la bar.
-Acum, a raspuns barmanul, uitandu-se curios la mine.
Ne-a dat cele doua shot-uri, inghitindu-le in mai putin de o secunda.
CITEȘTI
Our love is strong |1|&|2|
FanfictionEvelyn - o fata obisnuita ce trece printr-o perioada grea din viata ei, deoarece ambii parinti ii mor intr-un accident de masina. Aceasta este obligata sa ramana cu fratele ei, Jake, care o uraste dintr-un motiv necunoscut, asigurandu-se ca ii face...