Forever Strong ~ Capitolul 27

6.8K 331 84
                                    

*Dominat de nervi*

Harry P.O.V

Ne adunaseram toti in biroul meu, inclusiv fetele. Mai putin fata mea...Ah Evelyn cum complici tu totul!
Revenind, ne adunasem pentru cateva discutii de cum ar fi mai bine sa procedam pentru a-l prinde pe nenorocit.

-Eu zic sa mergem in Seattle, la noi acasa, unde ne stim bine locul si sa cercetam bine zona clubului de unde ati luat-o pe Evelyn.

-Dom stie tot Seattle-ul si asa ne va fi mai usor sa facem un plan pentru a-l prinde, vorbi Zayn.

-Si eu stiu zona aceea si nu ne va fi foarte greu sa-l prindem. Plus ca am si fost in barul ala, dar nu aveam idee ca e a lui Mark, interveni Klaus. Am deja o idee, poate va intereseaza.

-Da-i drumul, normal ca ne intereseaza, spun si-mi rezem coatele de birou fiind ochi si urechi a ce va urma sa zica.

-Deci, ma gandeam sa intram noi, eu si Elena in bar si sa atragem cumva privirile in jur pentru a distrage atentia pazei. Vedem noi, facem scandal ca una din fete ne-a servit prost sau ceva si in timpul asta voi intrati prin spate, e o usa acolo. Partea proasta e ca nu stiu exact unde duce usa aceea, dar e foarte probabil sa duca la biroul sefului aka prostul de Mark. Apoi voi il scoateti din club si noi iesim prin fata si o tulim din oras la depozit, unde evident nu are cum sa stie nimeni unde e. Si de aici te ocupi tu cu ce vrei sa ii faci, propune Klaus foarte bine hotarat.

-Suna bine, dar nu o vreau pe Elena in asta. Nu vreau sa o implicam in rahatul asta, e de ajuns ca v-ati bagat voi, ii spun serios si ma incrunt uimit cand o vad pe Elena revoltata.

-Eu vreau si e tot ce conteaza. Vreau sa ajut si o sa o fac, pentru ca nu tu o sa impiedici, spune serioasa si-si incrucisa mainile la piept privindu-ma cu nasul pe sus. Ochii mei s-au marit vazand-o asa si un mic zambet mi-a acaparat fata. Ce e asa amuzant? Intreba imediat ce ma vazu.

-In liceu te faceai mica mereu cand ne vedeai si erai asa timida, iar acum faci pe dura. E destul de amuzant, si putin ironic, zic chicotind facandu-l si pe Klaus.

-Doar nu ii ti partea, spuse ea odata ce-l auzi pe Klaus.

-Normal ca nu, iubito! Chicoti el si o trase in bratele lui sarutand-o.

-Usor cu pupatul, ii faceti pofta la idiot, vorbi Brian facandu-ma sa marai de nervi. Ce e, fiule? Nu am dreptate? Spune cu bratele la piept privindu-ma incruntat.

-Mai lasa-ma si tu! Spun dandu-mi ochii peste cap.

-Asa prost e adevarul? Intreba Aisha facandu-ma sa o privesc incruntat.

-Sincer, da! Recunosc si ma ridic de pe scaun. Planul ramane asta, dar daca are altcineva ceva mai bun sa spuna, zic si ma indrept spre usa oprindu-ma in fata ei.

-Eu ma gandeam sa o sunam pe Evelyn. Poate stie ea cum e cu intrarea prin spate ca presupun ca nu a bagat-o prin intrarea principala legata la maini si la ochi, spuse Aisha leganand-o pe Leyla ce era nelinistita in bratele ei.

-Sunati-o voi, am putina treaba! Spun si ies rapid din birou pentru a nu fi luat la intrebari.

Iau cheile masinii din cuier si o tulesc afara tinta spre masina. Am nevoie de asta si trebuie sa o fac.

Evelyn P.O.V.

Ne-am instalat in aceeasi camera unde statusem acum trei ani cu Harry cand abia il nascusem pe Edward. Ce era diferit acum, era ca nu mai dormeam cu Harry, ci cu Edward.

-Vrei sa mai dormi, Edward? Il intreb cum il vad ca se intinde pe pat. Eu termin de pus hainele in dulap si totul e gata.

-De ce tati a ramas acasa? Intreaba si isi pune coatele pe picioare, sprijinindu-si fata in palme.

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum