Capitolul~9 Rani

20.2K 772 13
                                    

Obrazul incepea sa ma intepe si lacrimile sa mi se adune in ochi. Nu pot sa cred ca a dat in mine. Noi mereu ne certam, dar niciodata nu m-a lovit si niciodata nu m-am gandit ca o va face.

Statea acolo si se uita nervos la mine. Palma mea era asezata pe obrazul ranit, iar ochii mei inecati in lacrimi il priveau.

-Alta data sa nu mai insisti atat ca se poate intampla orice, tarfa, tipa ultimul cuvant, eu inchizand ochii la tipatul lui puternic. Nu pot sa cred ca m-am pricopsit cu o tarfa ca tine. De ce nu te-ai dus si tu cu ei, imi faceai si mie un bine, a spus pregatindu-se sa iasa din bucatarie.

Iar eu nu pot sa cred cum de a zis toate cuvintele alea. Eu eram o pacoste? El aproape ca nici nu sta pe acasa si spune ca eu sunt tarfa fara nici macar sa ma cunosca. Nu mai suport sa fiu jignita de cineva care s-a ocupat ca in ultimele cateva luni sa-mi faca viata un cosmar.

-Te urasc, am tipat izbucnind intr-un val de plansete. Gata, am spus-o si simt ca m-am mai usurat, cat de cat. Ce am spus acum nu e nici pe jumatate cat merita. S-a intors cu fata la mine si in cateva secunde era inapoi langa mine. M-a tras puternic de par trantindu-ma pe jos. Lacrimile au inceput sa-mi ude obrajii, imaginea fiindu-mi neclara. Inca avea mana prinsa in parul meu si tragea brutal de el, vrand parca sa simt si ultimul fir de par care se rupe.

-Jake da-mi drumul! Am spus printre scancetele neincetate.

-Si asta-i doar inceputul, a spus cu o voce demonica, corpul meu tremurand la vorbele sale. M-a tarat de par pana pe hol unde si-a scos mana dintre firele mele, eu cazand pe jos.

-Stii chiar aveam nevoie sa-mi descarc nervii pe cineva. Si ce altceva mai bun decat un sac de box, uman, a rostit ultimul cuvant ranjind diabolic.

-Nu Jake, iarta...si in secunda urmatoare piciorul lui a facut contact cu abdomenul meu. Valuri de lacrimi mi-au udat obrajii si suspine de durere mi-au iesit pe gura. Durea, durea al naibii de tare. Ochii mei inecati in lacrimi i-au cautat privirea dand de una rece si dura. Unca un picioar si-a lasat amprenta pe abdomenul meu, urmat de altele pe spate si pe picioare. Cu fiecare lovitura durerea din corpul meu se intensifica la fel si lacrimile care cadeau din ochii mei mai rau ca niciodata. Mici picaturi de sange-mi curgea din nas, panicandu-ma.

-Opreste-te! Am tipat cat am putut de tare, dar cred ca a iesit mai mult ca un miorlait. S-a aplecat la acelasi nivel cu mine, luandu-mi intr-un coc parul. Am scancit din cauza durerii, el razand de mine.

-Termin, cand vreau eu sa termin, a rostit, iar durerea pe care am simtit-o in momentul urmator a pus capac. Unul din pumnii saia facut contact cu obrazul meu, parca despicandu-l. A repetat actiunea inca de cateva ori, timp in care eu incercam sa il opresc punandu-mi mainile pe fata, dar bineinteles ca nu a mers. In toata casa se auzeau doar gemetele mele de durere si pumnul lui Jake rupandu-mi maxilarul.

-Te implor, am soptit cu ultimul gram de putere din corp. Brusc s-a oprit dandu-mi drumul la par si ridicandu-se.

-Esti asa o tarfa, isi da ochii peste cap. Statea chiar in fata mea, privindu-ma cu scarba, eu uitandu-ma la el de jos cu lacrimile aproape uscate pe obraji. Cu un ultim si salbatic picior dat in abdomenl meu deja vanat, pleaca. In clipa urmatoare gura mea s-a umplut de sange. Am scuipat tot afara murdarind in jurul meu de sange. Mi-am pus o mana pe burta, chircindu-ma. Gemeam de durere si plangeam in liniste asteptand ca durerea sa se mai diminueze, dar stiam ca asta era cam imposibil. Pur si simplu nu puteam sa imi misc corpul, ma simteam paralizata.

Si cand te gandesti ca ieri ma simteam asa bine. Harry tocmai imi spusese ca sunt speciala si toate sarutarile alea facandu-ma parca sa zbor, am nevoie de alea din nou. Vreau sa-i simt buzele catifelate si rozalii peste ale mele, framantandu-le usor simtind cum si ultimul nerv din corpul meu tresare. Vreau sa ma stranga in bratele lui puternice si sa simt caldura lor. Sa ma sarute pe frunte si sa-mi sopteasca cuvinte frumoasa. Si-mi amintesc cuvintele lui"Sa ai grija", as fi facut asta, dar fratele meu nu s-ar fi gandit ca ar fi mai bine sa ma foloseasca pe mine ca sac de box pentru a-si descarca el nervii. Imi place Harry, chiar daca e genul de baiat care se culca cu toate, face curse ilegale si probabil multe altele, dar mie chiar nu-mi pasa. Nu cred ca ce simt atunci cand e langa mine sau ma atinge e doar ceva obisnuit. Cred ca incep sa simt ceva pentru baiatul asta.

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum