*Datorie platita...*
-Edward, esti sigur ca nu vrei sa mananci nimic, puiule? Il intreb si il pun in pat.
-Da, nu vreau nimic, se stramba el si se dezbraca de haine, ramanand doar intr-o pereche de chiloti, dupa care isi trage paturica pe el si isi inchide ochii.
-Bine, Edward, oftez si-l sarut pe frunte. Vii la noi in camera daca te simti rau sau ceva, ok? Intreb si el da din cap.
Ii las usa intre-deschisa si ma indrept spre a mea, cand aud vocea lui Harry de jos din holul de la intrare.
-Au acceptat? Huh, ce bine...da,da...sti bine ca e datorita mie...da, cu mare placere...vorbim alta data, acum am treaba, pa.
Eram oarecum confuza, deoarece nu puteam sti exact despre ce vorbeau, insa prima parte imi confirma ca era vorba de acel transport.
Cum i-am auzit pasi indreptandu-se spre scari am zbughit-o in camera. Mi-am dat hainele jos, inlocuindu-le cu unele mai confortabile.
-Stai, aud o voce in spatele meu si ma opresc, tinand in mana un tricou.
Harry isi trase pe cap tricoul si facu cativa pasi micuti, luandu-mi din mana tricoul si punandu-l pe al lui.
-Poarta asta, te rog, zice si ii zambesc punandu-mi mainile in jurul gatului sau, sarutandu-l apasat si salbatic, dorindu-mi parca sa ma sufoc in momentul asta cu buzele sale.
Mainile lui s-au dus la coapsele mele ridicandu-le si punandu-le in jurul taliei sale, lipindu-ma de cel mai apropiat perete.
Sarutul era din ce in ce mai sufocant, buzele sale parca le mancau pe ale mele. Mi-am bagat mana in buclele sale atunci cand sarutul s-a lasat in jos pe gatul meu, simtind cum despica pielea si de acolo iese lava cand isi trecu buzele si dintii pe acea piele sensibila.-As putea continua asta la nesfarsit, ti-as saruta pana la moarte pielea, mormaie si isi trece limba peste celalalta parte a gatului meu.
Si-a coborat capul pana intre portiunea dintre sanii mei, facand cerculete cu limba pe acel loc facandu-ma sa-o soptesc cat puteam de incet numele, simtindu-i zambetul imprimat pe pielea mea.
-Te ador, sopteste si isi urca din nou gura spre a mea, zdrobindu-mi gura cu a sa.
Mi-a dezlipit trupul de perete, aruncandu-ma in pat, cu corpul sau deaspura mea. Am ranjit in sarut fara sa-mi deschid ochii, mana lui fugind fara vreo retinete la pantalonii mei.
-Asteptam asta de cand eram pe plaja, in sfarsit, zice exasperat si-mi trage pantalonii pe coapse, fiind nevoit sa rupa sarutul.
Mi-a sarutat, pe rand, ambele picioare, de la varful degetului mare pana langa zona mea sensibila, facandu-ma sa tremur sub atingerea lui.
Chilotii mi-au fost indepartati la fel de rapid cum au fost si ai lui, tachinandu-mi acum intrarea, simtind cum ard in interior de nevoia placerii pe care doar el mi-o daruieste mereu.
-Te iubesc, sopteste inainte sa intre lent si adanc, gura mea rotunjindu-se perfect, gemand cat puteam de silentios de placerea ce-mi mistuia corpul.
-Doamne, te simti atat de bine, iubito, scanceste si rasufla in timp ce isi misca bazinul fara oprire, aducandu-mi in corp o senzatie mirifica.
Cuvintele lui erau ca o stimulare pentru mine; ii adoram acele cuvinte.
-Oh, Doamne, zic si infing mainile in spatele sau, strangandu-mi ochii. Continua, nu te opri, o sa...zic cu o voce taiata si simt cum stomacul mi se strange.
-Da, iubito, vino. Vino pentru mine, da-ti drumul, ma stimuleaza cu acele vorbe, mainile mele prinzand cearsaful strangandu-l puternic in pumni gemand puternic.
CITEȘTI
Our love is strong |1|&|2|
FanfictionEvelyn - o fata obisnuita ce trece printr-o perioada grea din viata ei, deoarece ambii parinti ii mor intr-un accident de masina. Aceasta este obligata sa ramana cu fratele ei, Jake, care o uraste dintr-un motiv necunoscut, asigurandu-se ca ii face...