Forever Strong ~ Capitolul 7

10.1K 403 57
                                    

*Surpriză!*

Am ranjit auzindu-i cuvintele, muscandu-mi puternic buza cand i-am simtit degetele inlaturandu-mi camasa rosie. Imediat buzele sale au inceput sa sarute portiunea dintre sanii mei, lasandu-se cu gemete mici din partea mea.

Mi-a indepartat sutienul cu o simpla miscare a mainii, sanii mei fiind acum atacati de jura lui priceputa.

I-am apucat de parul de la ceafa, mangaindu-l in timp ce unul din sanii mei era intr-o lupta crancena cu gura lui Harry, unde bineinteles Harry era in avantaj. Facea cerculete in jurul sfarcului, muscandu-l si masandu-l cu limba, creeandu-mi nenumarate gemete.

Se muta pe celalalt san, aplicandu-i si acestuia un tratament asemanator, mana lui jucandu-se cu celalalt san, strangand acel mugure intre index si degetul aratator.

-Sunt perfecti...exact pe marimea palmelor mele, murmura cu sanul meu afundat in gura lui.

Buzele sale mi-a lasat sanii atunci cand a considerat ca i-a tachinat destul, trecand la desenatul cu limba pe pielea mea.

Trasa cu limba tot felul de cerculete pe abdomenul meu, facand ca in interiorul meu sa se dea un al treilea razboi mondial intre fluturii din stomacul meu.

Plasa sarutari pe ici, pe colo, pana a ajuns in dreptul chilotilor, tragand cu dintii de ei, infiltrandu-si limba putin mai jos de burta mea. Am suspinat si l-am strans de par, parca nepregatita pentru toata placerea ce va exploda in interiorul meu cum acei chiloti nu vor mai fi acolo.

-Imi plac astia la nebunie, dar prefer de un milion de ori mai mult ce se afla dupa ei, spune si geme odata cu mine cand isi pune buzele peste materialul chilotilor, trecandu-si limba peste ei.

-Cred ca si ei tot mai mult ii place fara, zic greu printre gemete si imi arcuiesc spatele pentru a-l ajuta sa-mi inlature chilotii.

L-am vazut cum a ranjit, desfacandu-mi incet picioarele, facandu-ma sa rosesc si sa ma uit in ochii lui.

Inima incepuse sa-mi pata cu repeziciune cand l-am vazut aplecandu-se tot mai mult spre feminitatea mea. Un geamat gutural a spart linistea camerei cand i-am simtit limba peste feminitatea mea incinsa.

Am strans cearsaful in pumni, lasandu-mi capul intre perne, scotand gemete puternice. Limba lui se misca indemantic peste acea terminatie nervoasa, simtind un mare gol in stomac, vrand sa tip din toti plamanii, sa arat cata placere imi ofera.

-Uita-te la mine, iubito! Priveste-ma in timp ce ma hranesc din tine, geme el in timp ce isi plimba limba si depunea sarutari pe vulva mea.

I-am ascultat ordinul si mi-am ridicat capul dintre perne, fixandu-i ochii cu privirea mea, muscandu-mi buza pana la sange.

-Oh, arati atat de... al naibii de bine, gem si strang cearsaful in pumni arcuindu-mi spatele.

Mii de senzatii fara cuvinte de descris imi traversau corpul, facandu-l ceva mai rau ca o gelatina. Ma simteam in al noua-lea cer, undeva in paradis unde as fi dat orice sa raman.

-Harry, am scancit si i-am apucat parul simtindu-ma atat de aproape de apogeu.

-Fa-o, iubito. Vino pentru mine, lasa-ma sa te gust, geme si un deget de-a lui isi face loc in interiorul meu.

Aceste vorbe nu doar ca au stimulat orgasmul ce mi-l dormeam, ci mi-a umplut corpul de emotii si convulsii puternice.

-Oh, Harry, i-am strigat numele prabusindu-ma pe pat, epuizata.

I-am simtit mana cum intra pe sub talia mea, ridicandu-ma putin pentru a-l admira cum imi gusta toata aroma si geme in acelasi timp, parca imbatandu-se cu ea.

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum