Va anunt de acum ca acest capitol are scene +17, iar daca va deranjeaza, desi nu cred sincer, treceti peste. ❤✋
* Minunata...Incredibil = Perfect*
Harry Styles P.O.V.
Ma uitam cu ochii mari la ea si nu mai stiam ce sa zic, ma lasase mut doar printr-un singur cuvant, "da".
-Da, Harry, imi doresc atat de mult sa fiu numita "doamna Styles" si sa fiu cunoscuta ca si sotia ta, nu doar ca iubita, spune si isi ridica mana atingandu-mi fin obrazul.
Am zambit si mi-am asezat mana peste a ei, privind-o in ochi.
-Atunci, eu cu cea mai mare placere o sa te fac a mea si in acte si toata lumea va stii ca tu esti sotia mea, spun avand grija sa accentuez ultimele doua cuvinte.
Cum i-am vazut zambetul radiant mi-am zdrobit buzele de ale ei, avand grija sa nu-l daram pe Edward din bratele mele. Imaginea cu mine si ea sarutandu-ne, iar Edward stand in bratele mele era un tablou al unei familii tinere si fericite, asta fiind cel mai dorit lucru din viata mea. Insa nu e atat de usor sa stii ca acei criminali sunt poate chiar acum undeva foarte aproape de noi si ne spioneaza.
-Nu te mai gandi la ei, lasa-i macar pentru o zi acolo unde sunt, nu vreau sa mai vad incruntatura asta urata pe fata ta frumoasa azi! Vreau sa facem ceva, vreau sa mergem acasa si sa sarbatorim, doar atat, spune ea si isi freaca degetele de fruntea mea, facandu-ma sa ma relaxez.
Am aprobat-o si dupa ce o mai sarut de cateva ori, il pun pe Edward in carut si pornim toti trei pe acelasi drum inspre casa.
****
Evelyn P.O.V
Edward adormise de zece minute dupa ce il schimbasem, iar acum stateam in fata dulapului gandindu-ma cu ce sa ma imbrac la cina in seara asta. Harry le-a spus tuturor ca are ceva important de spus diseara si trebuie sa arat cat mai impecabil.
Intr-un final am optat pentru o fusta neagra din piele si un top alb ce imi scotea in evidenta sanii facandu-i ceva mai mari. Am incaltat o pereche de pantofi cui negri si aproape ca eram gata. Dupa ce m-am machiat si mi-am ondulat varfurile eram gata.
Imi mai treceam o data rujul rosu peste buze cand am vazut in oglinda cum Harry intrase in camera. Era imbracat cu o pereche de pantaloni negri rupti in genunchi si o camasa albastra deschisa la primul nasture.
-Wow! E tot ce zice in timp ce ma priveste si calca pe parchet inaintand spre mine. Imi cuprinde corpul de la spate si isi propteste barbia de umarul meu. Esti atat de frumoasa, spune privind in oglinda. Fata mea s-a incalzit instantaneu, el chicotind la reactia mea.
-Inca simt acei fluturasi in stomac cand ma complimentezi, spun si zambesc stramb. Pe fata lui s-a asternut unul din acele zambete irezistibile, facandu-mi picioarele gelatina.
-Te comporti ca o adolescenta, spune cu un zambet in coltul gurii.
-Poate pentru ca sunt una. O adolescenta cu un copil, zic si vad cum expresia fetei lui se schimba. Ma intoarce cu fata spre el sprijinindu-si mainile de talia mea privindu-ma in ochi.
-Evelyn, sa nu regreti niciodata ca avem un copil! Spune serios, dar pe un ton bland. Niciodata, m-ai auzit?
-El e cel mai frumos lucru pe care il am in viata asta, tu si cu el, nu regret ca il am, spun la fel de serioasa si imi pun palmele pe fata lui. Nu asta am vrut sa spun, ziceam doar ca ma comport ca o adolescenta pentru ca sunt una. Greseala mea a fost sa-l includ pe Edward in asta, dar niciodata, absolut niciodata nu am regretat faptul ca il am. El e o mare parte din dragostea pe care ti-o port,cum as putea sa regret asta? Spun si zambesc, el relaxandu-se imediat. A zambit si m-a tras spre el, lipindu-ma complet de corpul sau.
CITEȘTI
Our love is strong |1|&|2|
FanfictionEvelyn - o fata obisnuita ce trece printr-o perioada grea din viata ei, deoarece ambii parinti ii mor intr-un accident de masina. Aceasta este obligata sa ramana cu fratele ei, Jake, care o uraste dintr-un motiv necunoscut, asigurandu-se ca ii face...