Forever Strong ~ Capitolul 15

9.2K 335 51
                                    

~Anunt IMPORTANT la sfarsit! ~




*Datorie platita...* (+15)

Ochii mei au zburat spre ranjetul de pe chipul sau, mainile mele tragandu-l de cravata lipindu-l cu totul de mine in timp ce bratele sale se asezau peste soldurile mele.

-Mhh...am de gand sa-mi continui planurile neterminate de data trecuta, mormaie pielea incinsa a gatului meu. Si asa imi platesc si datoria, vorbi si tresar cand sunt lipita de peretele din geam.

-Sunt extrem de curioasa sa vad in ce consta mai exact...aceasta datorie...soptesc si il apuc de buza inferioara facandu-l sa scoata un geamt ce-mi aduse un ranjet pe buze.

-Esti o fata inteligenta. Cred ca stii in ce consta, imi ranji si isi lipi brusc buzele de ale mele intr-un sarut lacom si plin de dorinta.

Am tipat usor cand nu am mai simtit pamant sub picioare, dar imediat am fost asezata pe ceva tare, cu Harry bineinteles intre picioarele mele.

Buzele sale s-au mutat pe gatul meu, dezmierdandu-l asa cum numai el stie si cum doar el o face, mainile mele urcand in parul sau tragandu-l in toate partile.

-D-dar nu m-mai bine asteptam p-pana mergem acas-sa? Intreb cu o respiratie taiata datorita mainii sale ce tot se avanta spre locul interzis.

Mi-am muscat buza si mi-am inchis ochii strans, gemand cand i-am simtit mana peste materialul boxerilor mei.

-Cred ca tocmai ti-ai raspuns la intrebare, vorbi cu buzele peste maxilarul mele, muscand usor de el, buzele mele curbandu-se intr-un ranjet in coltul gurii. Harry s-a grabit sa sarute acel colt al gurii mele, lasandu-si mana sa intre fara jena in boxerii mei.

I-am apucat bratul si mi-am lasat capul pe spate, dand drumul multor gemete odata cu miscarile pe care le facea el.

-Ohh, am suspinat si l-am tras de par spre buzele mele, acesta acceptand bucuros oferta mea.

-Vreau eu sa fiu acest deget, vreau sa fiu in tine, iubito, gemu el peste buzele mele facand ca in stomacul meu sa se creeze un gol imens.

Cum acel deget ma patrunse m-am lasat condusa de instinct si am gemut deja imaginandu-mi cum el era acel deget ce se indoia perfect in interiorul meu.

-Mhh...vreau sa te gust, baby, gemu el odata cu mine si deja simteam cum ma pierdeam in acele cuvinte spuse de el.

Am gemut suparata cand mana sa mi-a parasit zeita intima si puteam sa jur ca l-am auzit chicotind. Si-a dat sacoul jos si mi-a facut semn sa-mi ridic rochia, iar cu un ranjet imens m-am dat jos de pe biroul sau intorcandu-ma cu spatele si ridicandu-mi rochia pana la nivelul sanilor facandu-l sa suiere bucuros de ce vede.

-Oh, Dumnezeule, esti asa frumoasa, spuse si se lipi de mine, facandu-ma sa-mi musc buza cand l-am simtit tare in spatele meu. Vezi? Intreaba si se preseaza mai mult de mine de data asta scapand un geamat bun. Vezi ce-mi provoci doar cu o simpla rochie? Cu o simpla pereche de boxeri? Continua si imi musca lobul urechii. Am tresarit cand palma lui s-a lipit de una din fesele mele, el obtinand un gemat de la mine ce l-a facut probabil sa ranjeasca al naibii de rau.

Chicotesc cand sunt intoarsa rapid si asezata din nou pe acel birou, simtindu-i nerabdarea din miscarile ce le facea. Mi-a desfacut picioarele si s-a aplecat in asa fel incat sa poata sta comod in timp ce isi facea treaba cu gura acolo jos.

-Ahh...Harry! Gem si-mi musc puternic buza cand ii simt limba fierbinte parca arzand in timp ce atingea focul din interiorul meu.

-Spune-mi, iubito. Spune-mi cum se simte! Imi ordona si isi continua actiunile de rotirea a limbii in acel fel incat simteam cum imi dau ultima rasuflare.

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum