Sunt momente in viata cand crezi ca toti prietenii tai o sa fie mereu alaturi de tine si ca mereu te vor ajuta. Dar la un moment dat trebuie sa deschizi ochii si sa vezi ce se afla in spatele mastii pe care o poarta. Trebuie sa le descoperi adevarata lor fata si sa te obisnuiesti pentru ca in viata tot o sa dai de oameni falsi. Toata chestia aia cu zambetul si inocenta lor e doar de fatada, tot ce vor e sa te raneasca si sa faca din tine un om slab. Ei bine cei ce gandesc asa nu stiu ca toata asta te face mult mai puternic si te face sa vezi viata cu alti ochi.
Ma urasc pentru ca nu am reusit sa aflu inainte cine e Matt cu adevarat. Sa stiu ce fel de om e. Si acum pur si simplu incerc sa scap de mainile lui care imi traverseaza corpul fara nici cea mai mica jena. Lacrimi au inceput sa mi se adune in coltul ochilor si cand au inceput sa cada nu s-au mai oprit.
-Matt, te rog, lasa-ma! Am strigat la el, dar era mult prea ocupat cu sarutarile. Ceva scarbos si dur se afla in ele, ceva ce nu creea nici cea mai mica placere. A muscat dur de o portiune de langa clavicula ceea ce m-a determinat sa tip de durere. Durea ingrozitor si se pare ca lui ii placea asta, deoarece ranjea.
-Nu mai striga asa! Pastreaza-ti glasul pentru ca o sa te fac sa tipi de placere! Maraie in gatul meu si ma impinge in asa fel incat sa cad pe pat, intoarsa pe burta. Nu a durat mult ca Matt era peste mine continand sesiunea de muscaturi. Tipam si plangeam de durere, strigam dupa ajutor, dar nimeni nu auzea si la dracu acum as vrea ca cineva sa intre pe usa aia. Si-a asezat mainile pe fesele mele si strangea cu putere. Am incercat sa i le indepartez dar mi le-a prins si mi le-a bagat sub mine tinandu-le dur.
-Sper sa fii asa si in pat, sopteste, iar pielea mi s-a zbarlit si un alt val de lacrimi si suspine a venit. S-a ridicat de pe mine, acum stand exact pe coapsele mele. Cu mainile a prins materialul rochiei si l-a sfasiat in doua.
-Nu! Opreste-te, Matt te rog! Am suspinat. Acesta doar a ranjit si dintr-o miscare rochia mea a ajuns pe jos, iar eu eram intoarsa spre el. S-a uitat in ochii mei inlacrimati si si-a zdrobit buzele de ale mele. Dadeam cu pumnii in spatele lui si nimic. Parca mai mult il starneam. A vazut ca nu ii raspund la sarut si cu o singura muscatura m-a facut sa urlu, iar limba lui mi-a invadat gura. Gustul era imbibat cu alcool si ceva amar, era scarbos. Urasc ca eram doar in lenjerie in fata lui, ma simteam rau si lacrimile nu ma ajutau. Mi-a despartit picioarele, moment in care practic am urlat, si si-a facut loc intre ele, ignorand orice protest din partea mea.
-Te implor, opreste-te! L-am rugat uitandu-ma la el, incercand sa-l conving.
-Si sa fiu prost sa pierd distractia? Nu iubito, imi placi si vreau sa ti-o trag aici si acum, spune si imi desface sutienul aruncandu-l undeva prin camera. Ochii mi s-au marit si imediat mi-am acoperit pieptul. De ce face asta? Il urasc, vreau sa se opreasca. A apucat de incheieturile mainilor mele, ducandu-le deasupra capului si le-a strans cu putere auzind cum oasele mi-au trosnit. Am suspinat adanc plangand zgomotos cand gura lui mi-a atacat unul din sani. Strangea brutal de unul, iar pe celalalt il musca dur si nemilos, ceea ce m-a determinat sa zbier din toti plamanii, sperand ca cineva isi va da seama de chinul meu. Ma inecam intr-o mare de lacrimi in timp ce Matt isi facea de cap cu corpul meu. In momentul in care mana lui a ajuns in punctul meu sensibil mi-am dat seama ca urma sa-mi pierd virginitatea violata.
Am inceput sa plang foarte tare la gandul asta si sincer cred ca suspinele mele se auzeau de la kilometrii, doar ca muzica era data la maxim si nimeni nu cred ca statea acum sa asculte la usi. Mana lui s-a mutat pe una din fese, strangand cu putere, facand ca suspinele sa se transforme in tipete de scarba si durere. Printr-o minune usa s-a deschis izbindu-se de perete, iar un corp masiv isi face aparitia. In camera era intuneric si nu am putut vedea clar cine e. Toata greutatea de pe corp a fost indepartata si am rasuflat pentru cateva minute. Matt a fost izbit de perete si znopit in bataie. M-am ridicat repede din pat si am fugit intr-un colt al camerei dand frau lacrimilor. Imaginea nu imi era foarte clara, dar tot am putut sa vad cum Matt era intins pe jos cu fata rosie,iar urmatorul pumn al lui l-a facut sa geama puternic de durere si pe mine sa tip punandu-mi apoi mainile la gura. Fata acestuia s-a intors la mine si Doamne nu pot sa cred. Eroul meu e chiar Harry. Ochii lui erau negrii de furie si fata ii era extrem de incruntata.
CITEȘTI
Our love is strong |1|&|2|
FanfictionEvelyn - o fata obisnuita ce trece printr-o perioada grea din viata ei, deoarece ambii parinti ii mor intr-un accident de masina. Aceasta este obligata sa ramana cu fratele ei, Jake, care o uraste dintr-un motiv necunoscut, asigurandu-se ca ii face...