Capitolul 17~Iubire

20.7K 694 108
                                    

Mi-am deschis lenes ochii, privind imaginea din fata mea. Un Harry adormit cu buzele usor deschise, sforaind usor, parul cret imprastiat peste tot abdomenul meu. De ce? Pentru ca sta cu capul fix pe burta mea, si cu mana inconjurata de talie. Am chicotit amuzata, incercand sa-l dau de pe mine. Cum mi-am pus mana pe bratul lui a marait semn ca nu are de gand sa il ia de acolo. Am oftat si am renuntat la acest gand, bagandu-mi o mana in carliontii lui, masandu-i scalpul. L-am auzit cum mormaia ceva in somn, iar eu am zambit. As fi vrut asa de mult sa fi fost mai aproape si sa-l fi putut saruta. Buzele lui sopteau parca "saruta-ma". Si da, era al naibii de tentant.

I-am dat usor firele de par ce-i acoperea fruntea, iar ochii lui s-au deschis pentru cateva secunde.

-Neata! Am zambit eu vazand ca ii e atat de lene sa-si tina ochii deschisi.

-Neata, iubito! A raspuns cu o voce ragusita, zbarlindu-mi pielea. Vocea lui de dimineata e cel mai frumos sunet pe care as putea sa-l aud.

-Ai dormit bine? Am intrebat asteptand curioasa raspunsul.

-Nu prea, a raspuns el dandu-se jos de burta mea. Si-a pus capul inapoi pe perna, privind tavanul.

-De ce? Credeam ca...si in urmatoarea secunda el e deasupra mea, privindu-ma in ochi.

-Credeai bine. Atata timp cat vei fi aici, nu o sa existe un minut in care sa nu ma simt bine. Si-a aplecat capul pentru a ma saruta fin pe buze. Am inchis ochii la senzatia minunata pe care o simteam, dar nu a durat mult ca s-a si desprins, dandu-se jos din pat.

-Hei! Am protestat eu suparata, uitandu-ma la el cu o fata trista.

A chicotit usor, scotandu-si din dulap o pereche de boxeri negri.

-Vii? Intreaba facandu-mi semn spre dus.

Sincer m-a cam surprins intrebarea lui, dar nu am mai stat niciun minut sa ma gandesc ca si am sarit din pat. El a zambit, prinzandu-mi mana si sarutandu-ma pe frunte. A dat drumul la apa, iar eu vrand mai intai sa ma spal pe dinti.

-Nu se intampla ca printr-o greseala sa-ti fi pus doua periute de dinti la tine, nu? Am intrebat eu, uitandu-ma atent la el.

-Nu, dar o avem pe a mea, a ranjit cu subinteles.

-Stii, nu prea e igienic sa folosim aceeasi perie de dinti, am raspuns eu.

-Stii, mie chiar nu-mi pasa, a zis nepasator punand pasta pe periuta. A trecut-o pe sub jetul de apa, intrand apoi in gura lui. Facea miscari regulate, eu privindu-i gura ce ii era acoperita cu pasta alba. Am chicotit usor la fata lui amuzanta, sarutandu-l pe nas.

-Deschide gura, a spus el cu un ranjet imens pe fata. La ce se gandeste perversul asta?

-Cred ca pot si singura, am zis eu vrand sa ii iau periuta din mana, dar nesimtitul a profitat de inaltimea sa ridicand mana. Am incercat sa o iau sarind de cateva ori, dar fara efect. E un gigantic pe langa mine.

-Hei,da-mi aia! M-am bosumflat facand botic, poate asa va merge. I-am auzit rasul dulce, iar in urmatoarea secunda toata pasta din gura lui ii era pe barbie si pe piept.

Am izbucnit in ras vazandu-i fata schimonosita din cauza ca e murdarit, dar imediat i-am pus mana pe piept curatand dara de pasta.

-Bebe, am dat din cap, el stand exact ca un bebe ce trebuie schimbat.

-Prefer baby, love. A zis ranjind cu pasta inca pe barbia lui. Am mai scapat cateva chicote si i-am facut semn sa imi dea periuta.

-Pai si gura? A intrebat inocent. Nu cred ca se spala singura, a continuat zambindu-mi.

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum