Capitolul 32~Lacrimi, durere si iubire

13.1K 561 131
                                    

Dupa-amiza a trecut repede, cu putine conflicte cu doamna de engleza, dar totul e ok, deoarece eu si Harry am primit amandoi cate un patru la ea, fiind constienti ca a trecut mai mult de o luna de cand trebuia sa aducem proiectul.

-Veniti diseara? Dam o petrecere de bun venit mie, a chitait Kendra spre noi in timp ce mergeam spre masini pentru a pleca acasa.

-Stai, pe noi de ce nu ne-ai intrebat daca suntem de acord? A spus Aisha si nu cred ca mai avea mult si matura cu ea pe aici.

-Pai nu credeam ca e nevoie, a spus cu o voce mica, vrand sa para nevinovata. Ok, deja incep sa-mi pierd si eu rabdarea.

-E nevoie, Kendra, altadata sa ne anunti si pe noi. Si da, diseara vom fi acasa, la noi, a spus Harry accentuand ultimele cuvinte.

-Ok, a spus bucuroasa si a venit la Harry pentru a-i da un sarut lung, foarte lung pe obraz. Ne vedem diseara, a chicotit si a plecat la motorul ei.

-Curv..a inceput sa spuna Aisha, dar Harry i-a taiat-o imediat.

-Nu o jigni! A spus Harry serios, aratand cu degetul semn ca o ameninta.

-Ce? De ce dracu o aperi? Cine naiba e ea? A strigat Aisha nervoasa, Zayn prinzandu-i mana intr-a lui, tinand-o langa el.

-E o prietena si nu e o curva, a spus incercand sa nu tipe, ceva in stomacul meu agitandu-se la cuvintele lui. Chiar, de ce naiba o apara asa? Ce tine la ea atat?

-Tu de unde stii? O vedeai odata la un an! Nici nu stii cu cine umbla, a pufnit Aisha nervoasa.

-Stiu, si e de ajuns. Nu vreau ca vreunul din voi sa o mai jigneasca, ne-am inteles? A spus Harry serios privindu-ne pe toti.

Mi-am ridicat o spranceana, privindu-l intrebator. Toti au pufnit, aproband cu juma' de cap.

-Ok, sa mergem Evelyn, a spus si a intins mana dupa a mea.

-Nu, o sa merg acasa. Cu Zac, am spus si am trecut pe langa el deschizand usa de la masina lui Zac. Mergem? Am intrebat spre el si a aprobat, intrand amandoi in masina.

-Esti sigura ca vrei sa mergi cu mine? A intrebat Zac nesigur.

-Da, du-ma acasa, nu vreau sa mai aud cum tot ii ia apararea prietenei lui, am spus ultimele cuvinte cu o voce pitigaiata incercand sa o imit de ea.

Zac a chicotit usor, pornind masina spre casa mea.

Nu pot sa inteleg ce tot o apara pe aia, cine naiba e pentru el de o protejeaza atat? Prieteni? Ok am inteles asta, dar parca e ceva la mijloc ce il face pe el sa se preocupe atat de ea. Ugh, oficial o urasc pe Kendra asta!

****

Nu stiu daca albul de la rochia mea se potriveste tocmao cu o petrecere, dar in momentul asta chiar nu-mi pasa atat de mult cum arat. Mi-am incaltat ghetele negre si geaca de piele si am iesit din casa. Harry deja era in fata, asteptand cu mainile incrucisate la piept pe masina, privind in gol.

-Mergem? Am intrebat facandu-l sa-si ridice capul din pamant si sa ma priveasca. Am trecut pe langa el, intrand fara vreun cuvant in masina.

Am observat cum si-a strans pumnul pe langa corp, urmandu-ma pe mine, intrand si el in masina.

-Urasc cand suntem asa, a spus el in timp ce pornea masina.

-Cum? Am intrebat desi stiam mai bine ca oricine raspunsul.

-Asa, a gesticulat cu mana intre noi doi. Distanti, si pentru ce? Pentru Kendra, te rog, ti-am mai spus de atatea ori ca e doar o prietena, a spus marind viteza.

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum