Capitolul 6~Am inteles

22.8K 802 80
                                    

Am iesit din dus si am intrat in camera, cand mi-am auzit telefonul sunand scurt. L-am luat in mana si am vazut ca am primit un mesaj de la Matt.

"Acum plec de acasa. Te astept in fata casei. xoxo"

Perfect. Am timp sa ma pregatesc. Ii trimit inapoi un mesaj si incep sa ma pregatesc. Arunc o privire scurta pe geam si vad ca sorele straluceste destul de puternic. Iau din dulap o pereche de pantaloni scurti negri cu talie inalta si un tricou cu semnul de infinit pe el iar la unul din capetele legate era scris love. Le-am tras pe mine si m-am machiat natural. Putin fond de ten si rimel, dupa care mi-am prins parul intr-un coc dezordonat lasand cateva fire rebele. Mi-am pus o bandana neagra si am fugit jos. Mi-am luat un baton de ciocolata din dulap si in timp ce ma incaltam furam cateva muscaturi din el. Mi-am strans sireturile de la tenesii mei negri si am iesit afara punandu-mi geanta pe umar. Am inchis usa chiar cand Matt parca masina. A iesit si a venit spre mine plasand un sarut dulce pe buzele mele.

-Buna, frumoaso! spune si-mi face cu ochiul. Nu iar,obrajii mei parca au fost pusi pe aragaz.

-Buna, Matt. Mersi ca ai venit.

-Mereu mi-a placut sa ma port frumos cu iubita mea, zambeste timid. Iubita? Dar nici nu m-a intrebat.

-Asta suntem? intreb confuza.

-Doar daca si tu vrei, spune si ma ia in brate uitandu-se in ochii mei. Chiar nu stiam ce sa zis, nu eram sigura de asta. Dar am zis ca merita sa incerc,nu? Dau usor din cap, iar pe fata lui apare cel mai stralucitor zambet. Ma strange puternic in brate si ma saruta apasat.

Buzele lui le framantau putin prea dur pentru mine asa ca m-am dezlipit de el. Se uita frumos la mine si am zambit, fals bineinteles. Ce l-a apucat? Aseara nu era asa. Am urcat in masina si am plecat.

Cand am ajuns in curtea scolii mi-a deschis usa si m-a luat de mana mergand spre prietenii nostri. Elena, Inna, Claire si Niall stateau pe o bancuta si vorbeau. Cum ne-au vazut s-au oprit si toti s-au holbat la mainile noastre. Nu stiu de ce, dar ma simteam foarte prost.

-Nu cred, voi..? Intreaba Inna surprinsa.

-Da, raspunde Matt ducand mainile noastre impreunate la gura lui si sarutandu-le. I-am zambit timid si usor trista. Nu ma simt foarte bine, deoarece el chiar ma place, iar eu nu. Nu ma intelegeti gresit, il plac, doar ca nu in felul ala.

-Am stiut asta din moment ce mi-ai spus ca te va duce el acasa. Nu cu multe fete face asta, zice Elena. Ma uitam la ea si nu scoteam niciun cuvant. Matt a observat ca eram foarte tacuta si se incrunta.

-S-a intamplat ceva?

-Nu! Ce sa se intample?

-Nu stiu. Esti trista, afirma el. Dau din cap negativ, iar acesta isi ridica o spranceana examinandu-mi fata. Dupa cateva secunde zambeste si ma saruta. Urasc ca trebuie sa fac asta aici si acum. Daca nu i-as raspunde toata lumea ar trage concluzii proaste. Buzele mele le framantau usor pe ale lui, facand sarutul dulce si placut. Nu ca cel de dimineata pe care m-a facut sa-l urasc, era ceva dur si neplacut. Cred ca deja jumatate de scoala se holba la noi si am rupt sarutul. Mi-a sarutat dulce obrazul si a vorbit:

-Ce ora ai?

-Am spaniola si si tu ai, am spus bucuroasa.

-Noi avem biologie, vorbeste Inna. Cred ca ne vedem toti la chimie urmatoare ora, nu?

-Da, raspunde Matt scurt. Noi mergem. Ne vedem, spune si ma trage dupa el spre intrarea scolii.

-Chiar asa vrei sa ajungi la spaniola? Rad de el. Se grabea prea rau si as vrea sa stiu motivul.

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum