Capitolul 11~Lacrimile ingerului

19.6K 735 43
                                    

Asteptam nerbadatoare raspunsul lui, dar parca nu mai venea. Se oprise brusc din tot ce facea si ma privi in ochi atent. A zambit trist si a soptit.

-Nici nu stii, vocea lui imi face fiecare muschi din corp sa se blocheze. Dar va veni si aceea zi, a spus sarutandu-mi buzele la final. Mi-a lins buza de jos, limba lui infiltrandu-se usor in jura mea, invitandu-mi limba la dans. Mana lui mi-a parasit sanul, arajand la loc tricoul, scapand un geamat suparat.

-Avem o mica nesatula? A chicotit amuzat.

-Hei! L-am mustrat eu. Harry?

-Da, iubito, mi-a zambit dulce.

-Harry, ce suntem noi? Adica...exista un "noi"? Si acum e momentul, vreau sa stiu cu toate ca doar doua litere rostite din gura lui imi poate schimba radical viata.

Am vazut cum fata lui s-a incruntat, panicandu-ma, dar si-a revenit la loc dandu-mi cel mai radiant zambet de pana acum.

-Domnisoara Moore, imi faceti deosebita placere sa fiti iubita mea? Zambeste cu fiecare cuvant spus. Si atunci inima mea s-a oprit, aerul nu imi mai voia sa-mi intre in plamani, iar creierul doar procesa un singur cuvant "iubita". Trebuia sa-i raspund, sa fac ceva, dar corpul meu nu mai reactiona. Inca nu puteam sa cred ca el m-a intreabat asta. Am scuturat din cap, revenindu-mi. M-am uitat adanc in ochii lui de jad si am vazut sclipirea puternica din ei si urma de sinceritate, nemaiezitand sa raspund.

-Da, am soptit in asa fel incat sa ma auda. Ochii lui s-au marit, gura schitand un zambet imens de bucurie.

-A mea, a soptit si mi-a sarutat fruntea. S-a ridicat din pat, dandu-si tricoul jos, la fel procedand si cu pantalonii, ramanand doar in boxeri. Ochii mei i-au fixat picioarele, urcand mai apoi pe abdomenul bine lucrat. Fluturele imens de pe burta avea un contur bine definit, scotand in evidenta si patratelele. Pe piept, cele doua randunele ii completau perfect pectorali si nu mai zic de bratele lui puternice pline de cerneala. Simplu:arata incredibil de sexy. Orice fata ar vrea pe cineva asa, adica serios cine l-ar refuza? Dar un lucru e foarte important acum, e doar al meu. O sa fac tot posibilul ca tarfa aia de Ariana sa-si tina mainile acasa, altfel o sa manance cu picioarele si nu cred ca-i va placea.

-Iti place ce vezi, iubito? Ranjeste el la mine.

-Si inca cum! Am exclamat zambind pervers. A ras la replica mea, sunetul umplandu-mi timpanul de bucurie. Cred ca e cel mai frumos sunet pe care l-am auzit. S-a asezat inapoi in pat pe spate, facandu-mi semn sa vin langa el. Mi-am pus capul pe pieptul lui, o caldura invadandu-mi corpul. Mi-am asezat o mana pe el trasand conturul fluturelui. A chicotit usor, probabil il gadila.

-Ce semnificatie are? Intreb timida.

-Iti spun doar un singur lucru: libertate. Asa semnifica. Promit ca intr-o zi iti voi explica tot, dar simt ca inca nu e timpul, ofteaza trist. L-am imbratisat strans, dandu-i de inteles ca totul e in regula si ca nu trebuie sa-si faca grij. Mi-a pupat crestetul, mana lui mangaindu-mi parul. Isi baga mana in el facand cerculete pe degetele lui, eu chicotind amuzata.

-Ai un par asa frumos, afirma zambind.

-Mersi, cred...rosesc imediat. A ras scurt de mine stiind ca mereu cand ma complimenteaza obrajii mei ard.

-Mi-a placut azi cum i-ai tinut piept Arianei. Stii esti cam singura din scoala care a avut tupeul, a ras el.

-Ma enerveaza la culmea panarama aia. Jur o singura unghie pe tine si ochii ei vor fi noul meu brelog la chei. Mainile ei si unghiile false nu au ce cauta pe ce e al meu, nu, nu, am spus serioasa. Un hohot de ras a spart linistea din camera, Harry tinandu-se acum de burta. S-a oprit in cele din urma si a zambit cu toti dintii.

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum