Capitolul 39~Confuzie totala

14.5K 573 60
                                    

Dupa cat de intuneric e afara presupun ca e in jur de 3 sau 4 dimineata si eu nu pot sa dorm, dar mai rau e altceva.

Spatele meu statea sprijinit de tablia patului, cu bratele incrucisate la piept priveam spre Harry. Doarmea pe burta cu fata in celalalta parte, mainile fiindu-i pe langa corp.

-Harry, am soptit si l-am scuturat usor pe spate, dar nimic. Harry, iubitule, am miorlait punandu-ma pe spatele lui, capul meu stand exact pe al lui. A mormait ceva dar nici de al naibii nu si-a deschis ochii. Am marait si mi-a pus mana in parul lui incepand sa mangai usor.

-Iubitule, soptesc aproape de urechea lui depunand un sarut acolo. Iubitule, repet si il musc usor de gat, iar el maraie.

-Iubito, daca nu vrei sa ti-o trag la 3 dimineata te sfatuiesc sa te dai de pe mine, spune si deschide un ochi, cel cu care poate sa ma priveasca din pozitia asta mai exact.

-Am nevoie de ceva, Harry, am spus si m-a dat jos de pe el, luandu-mi pozitia initiala. Am oftat cand am vazut ca s-a culcat la loc si acum nici macar nu-mi mai raspundea la alintari.

-Harry, am spus putin mai tare si capul lui s-a ridicat brusc intorcandu-l spre mine. Privirea lui era una speriata si adormita, fata lui sifonata amuzandu-ma in momentul de fata.

-Ce arde, Evelyn? Spune prabusindu-si capul intre perna mea si a lui.

-Vreau sa mergi sa-mi iei ciocolata si ceva ca un burger, spun si deja simt cum imi curg balele.

Cred ca adormise din nou, pentru ca nu mai spunea nimic si chiar cand voiam sa ma urc pe el, atunci si-a ridicat capul si m-a privit confuz.

-Ce? Intreaba privindu-ma crucis. Doar nu vrei sa ma duc la ora asta si sa-ti iau ciocolata si un burger, spune si se ridica pe coate.

-Ba da, exact asta vreau. Te rog, iubitule, ma smiorcai si ma dau mai aproape de el, pupandu-l lung pe obraz. Un marait nervos a iesit din gatul lui si imediat am fost trasa sub el, eu chitaind usor din cauza sperieturii.

-Profiti la maxim de faptul ca esti insarcinata, huh? Maraie si isi apropie capul de fata mea.

Nu apuc sa raspund ca isi lipeste buzele de ale mele, framantandu-le intr-un ritm alert. Cred ca cineva a prins prea multa energie in doar cateva ore.

-Harry, ciocolata, spun mai mult soptit cand buzele i se muta pe maxilar. Mi-a pupat fruntea dupa care s-a dat jos din pat, luand de pe scaun o pereche de pantaloni de trening si un tricou negru din dulap, dupa care umpla intr-o geanta din dulapul sau si ia de acolo un portofel.

-Sigur doar ciocolata si un burger? Ofteaza si se uita la mine cu jumatate din ochi deschisi.

-Da, ciocolata sa fie cu alune de padure si ai grija sa fie din alea mari, iar burger-ul sa fie mare, foarte mare, spun si bat din palme nerabdatoare.

-Esti sigura ca esti tu, Evelyn? Intreaba Harry uimit de faptul ca acum mananc lucruri de care inainte nici nu voiam ca ma ingraseau, insa acum e diferit. Acum nu-mi mai pasa.

-Da, chicotesc eu. Vin cu tine pana jos, te astept in living, am zis si m-am dat jos din pat luandu-mi repede de la baie un halat.

Mi-a inconjurat corpul cu o mana pana am ajuns in dreptul usii. Si-a luat geaca pe el si m-a sarutat lung inainte sa iasa pe usa si sa urce in Range Rover-ul lui Brian. Cheile mi le-a lasat mie pentru a exersa si in momente ca astea ma bucur ca a facut-o.

M-am sprijinit de usa, privind prin geamul lateral care era transparent si acoperit cu o perdea. Deja trecuse 15 minute de cand plecase si incepeam sa devin paranoica, ce naiba intarzie asa mult?

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum