*Vreau!*
Am inghitit in sec si am stat cu privirea spre parintii mei parca paralizata. Numai cand l-am vazut pe Harry indepartandu-se de mine am reactionat si m-am dat jos de pe blatul bucatariei si mi-am aranjat parul si hainele, uitandu-ma cu ochii mari la ei, vazandu-i amuzati de situatie.
-Amalia, Christian, ce surpriza...neasteptata, vorbi Harry primu si isi scarpina ceafa jenat. Normal, el era doar intr-o pereche de pantaloni.
-Da, noi ne gandeam sa va gasim uitandu-va la ceva sau poate jucandu-va cu Edward, dar nu... murmura tata si se uita la mama izbucnind amandoi intr-un ras isteric.
-Hei, trebuia sa anuntati si nu sa veniti asa pe masa nepusa! Spun "suparata". Dar tot ma bucur sa va vad, spun si sar sa ii imbratisez pe amandoi.
Au chicotit si mi-au acceptat bucurosi imbratisarea, imediat Harry luandu-mi locul. Am putut observa usor cum zambetul lui Harry a crescut cand mama i-a dat un sarut pe obraz. Stiu cat de mult ii lipseste mama.
-Edward? Baiatul unde e? Intreba mama. Imi e asa dor de el, vorbi cu un zambet imens pe fata.
-E la Aisha, stiti ca a nascut si acum Edward e topit dupa ea, iar in seara asta m-a rugat Aisha sa-l las la ea, ii raspund.
-Aisha, ce face fetita ei? Cred ca e o scumpete.
-Este, seamana putin cu Zayn, zambesc si ma sprijing de blat.
-Normal ca Edward sta acolo, e clara treaba, chicoti tata si eu il urmez.
-A mostenit ce e mai bun de la taticu', vorbi Harry mandru si privi cu nasul pe sus. Imi dau ochii peste cap si ii dau un ghiolt in stomac, facandu-l si pe el sa rada.
Imi pun mainile in jurul gatului sau si-l sarut usor, auzind cateva sunete de "aww" in spatele nostru.
Am luat o sticla de vin rosu si ne-am strans in sufragerie. Am pus pe o tava patru pahare si am asteptat ca Harry sa deschida sticla.
-Ma bucur ca ati venit! Incepusem sa va simtim lipsa, vorbesc si imi pun palma pe mana mamei, privind-o in ochi.
-Si noua, scumpo! Nu v-am sunat pentru ca am zis sa fie o surpriza, sper ca nu am facut o imprudenta, se scuza jenata.
-Doamne, nu! E mai placut asa, zic si ii zambesc. Mi-ar fi placut sa fie si Edward, dar daca vreti maine puteti sa mergeti si sa il luati de la Aisha. Eu si Harry avem putina treaba.
-Da, stiti unde stau. Si in plus eu si Evelyn ne intoarcem seara. Avem de pregatit un eveniment la firma si ea imi e de ajutor acolo, lamuri Harry.
Harry deschise sticla de vin si puse pentru fiecare in pahar. Ne ridicam in picioare si ciocnim, Harry luandu-ma subtil de mijloc, la fel procedand si tata.
Si-a lipit usor buzele de ale mele, abtinandu-ma cu greu sa nu gem cand i-am simtit gustul de vin pe limba. Era combinatia fatala.
-Te iubesc! Soptesc si-mi pun capul in scobitura gatului sau, pupandu-i barbia.
-Copii, va intrerupem putin, scuze. Dar cred ca ne retragem, am facut ceva ore in avion si un somn ar fi perfect acum, vocea tatei ne scoase pe amandoi din aceasta transa.
-Bine, sa va ajutam cu bagajele. Camera e aceasi in care ati stat si cand ati venit de ziua lui Edward, le spun si-l retrag pe Harry pana in hol. Le luam bagajele si le ducem in prima camera pe dreapta, lasandu-le langa pat.
-Vreau sa vorbim ceva cand terminam cu parintii mei, ma informa Harry serios si raman pentru cateva secunde in acelasi loc, el iesind inaintea mea pe usa.
Ce? Ok, asta e o ceata totala. Vrea sa vorbim, dar macar putea sa o spuna pe un ton mai, nu stiu, altfel. Parca imi da de inteles ca vrea sa ne despartim.
CITEȘTI
Our love is strong |1|&|2|
FanficEvelyn - o fata obisnuita ce trece printr-o perioada grea din viata ei, deoarece ambii parinti ii mor intr-un accident de masina. Aceasta este obligata sa ramana cu fratele ei, Jake, care o uraste dintr-un motiv necunoscut, asigurandu-se ca ii face...