*Altã fațã...*
L-am pupat pe Edward pe frunte, lasandu-l sa doarma pe fotoliul din camera noastra, bagandu-ma imediat in pat. L-am luat in brate pe Harry, acesta primindu-ma bucuros.
-Am uitat de ranile tale, iubito, spune dintr-odata si se ridica in fund.
-Stai linistit, spun si-mi pun mainile pe pieptul lui facandu-l sa se aseze in pozitia anterioara. Acum sunt ok, o sa le dau cu ceva maine dimineata, zic calmandu-l, el raspunzandu-mi cu un zambet.
-Maine mergem acasa...spune ganditor si se uita in gol spre tavan. Daca nu aparea incidentul de azi puteam sa jur ca aceste zile au fost cele mai frumoase in ultima perioada.
-Au fost, exceptand ziua asta. Insa prima a fost mai mult ca perfecta, zic si ranjesc dandu-i de inteles la ce ma refer.
El a chicotit si m-a fixat cu ochii lui de smarald ce acum straluceau intr-un mod special.
-Esti atat de frumoasa, spune deodata, facandu-ma sa chicotesc si sa-mi las capul sa se afunde intre pieptul sau si pat.
Adoram cand ma complimenta, dar exista un mic detaliu care imi displacea, faptul ca ma inrosesc. Mereu o fac si ugh, ma enerveaza cateodata. Asta ma face sa par o copila sau o adolescenta, iar eu nu mai sunt asta din ziua in care Edward a respirat acelasi aer cu mine.
A depus un sarut pe urechea mea, facandu-ma sa scot un sunet ciudat si pe el sa chicoteasca.
-Asta ma excita, spun cu capul pe pieptul lui, simtind cum pieptul i se ridica in semn ca radea.
Imi intoarce capul in asa fel incat sa-l privesc acum in ochi.
-Gandeste-te ce suport eu in fiecare zi, doar cand te vad ma excit, spune ranjind facandu-ma sa rad de fata lui.
-Imi imaginez...zic ganditoare, frecandu-mi barbia. Dap, cred ca e chinuitor, spun intr-un final si zambesc siret.
-Si de ce, ma rog, zambesti? Intreaba confuz.
-Pentru ca eu sunt aia care iti provoaca toate astea, zic si sar peste el, punandu-mi picioarele de-o parte si de alta a taliei sale.
-Si acum vrei sa-mi arati ce imi poti provoca? Pentru ca sunt mai mult ca incantat sa accept, zice si ranjeste apucandu-ma de solduri putin mai tare decat trebuia.
Am scancit, strambandu-ma usor din cauza durerii. El si-a retras imediat mainile privindu-ma ingrijorat in ochi.
-E ok, doar ca ma dor incredibil nenorocitele astea de vanatai, spun si-mi ridic bluza dezvaluind partile mov de pe corpul meu.
Am tresarit cand mana lui Harry s-a infasurat in jurul corpului meu, capul lui coborand spre abdomenul meu. Mi-am strans ochii atunci cand i-am simtit buzele atingandu-mi in cel mai fin mod posibil vanataile. A mers pe conturul lor pana la celalalt sold, simtind cum mai am putin si ma topesc datorita buzele sale.
Si-a ridicat mana pe spatele meu, trasand cu un deget linii imaginare de-a lungul coloanei mele. Pielea mi se zbarlise, un o suspin lung iesind pe neasteptare din gura mea.
-Asta e mai bun decat orice crema miraculoasa de pe glob, spun si-mi indrum mana inspre parul sau, apucandu-l de parul de la ceafa.
I-am ridicat capul, uitandu-ma cateva secunde in ochii lui inainte sa-mi lipesc buzele de ale lui. L-am sarutat apasat, punand in acest sarut tot ce aveam eu mai bun: pasiune, tandrete, compasiune si cel mai mult iubire...
-Te iubesc, inger mic, spune si isi apasa buzele de fruntea mea dupa care ma lasa usor pe pat si ma inveleste.
-Te iubesc, ingerul meu, soptesc vazand cum ochii lui incep sa sclipeasca mai intens.
CITEȘTI
Our love is strong |1|&|2|
FanfictionEvelyn - o fata obisnuita ce trece printr-o perioada grea din viata ei, deoarece ambii parinti ii mor intr-un accident de masina. Aceasta este obligata sa ramana cu fratele ei, Jake, care o uraste dintr-un motiv necunoscut, asigurandu-se ca ii face...