ANUNT LA SFARSIT! NU IGNORATI!
*Dulce revedere...*
Ochii lui erau atintiti spre ai mei, vazand acea sclipire in smaraldele lui aratandu-mi parca iubirea prin ea.
-Vreau sa te iubesc! Vreau sa te simt, vreau sa simt iubirea ta, Evelyn! Doar da-mi voie si o voi face, sopti langa urechea mea. Plaseaza un sarut pe ea si ma trage cat mai aproape de el.
-Daca nu ai nicio problema cu faptul ca el m-a.... Ma opresc datorita buzelor sale ce se lipesc imediat de ale mele. Mainile sale s-au dus spre picioarele mele facand in asa fel incat sa stau cu ele inconjurate de talia sa.
-Urasc hainele de pe tine, dar ma bucur totusi ca-mi fac treaba mai usoara, spune langa urechea mea, punand un sarut mic pe aceasta. Continua sesiunea de sarutari si in acelasi timp trage de sutien, lasandu-l sa cada intre noi. Mi-am deschis ochii si l-am indepartat putin, facandu-l sa ma priveasca putin...speriat?
-Nu! Nu te opresc, zic repede vazand cum se mai linisteste, iar incruntatura de pe fata ii mai dispare. Vreau sa nu o faci tu daca o sa vezi acele vanatai, ii spun privindu-l in ochi.
-Nu, n-o s-o fac! Spune si-mi inconjoara spatele cu bratele lipindu-ma de el. Imi pun mainile in jurul gatului sau si-mi lipesc buzele de ale sale, insa doar pentru putin timp. Continui spre maxilarul sau unde depun printre saruturi si cateva muscaturi fine cel fac sa suspine.
Imi duc mainile spre tricoul sau si il trag peste cap, imediat punandu-ma cu grija pe pat si el deasupra mea. Isi coboara buzele spre gatul meu sarutand fiecare centimetru din el fara sa muste cum de obicei o facea.
Fusta aceea oribila de pe mine fusese indepartata de el si ma bucuram ca picioarele mele erau intacte, fara ceva mov pe ele sau vreun alt semn. Il vad cum se da putin in spate si-mi prinde talpa piciorului incepand sa sarute, la fel ca si inainte, fiecare portiune de piele nelasand vreun milimetru neatins. Acelasi tratament ii este aplicat si celuilalt picior, ochii lui fiind atintiti spre ai mei, inchizandu-se de cateva ori parca simtind cum iubirea lui pentru mine se elibereaza in fiecare sarut depus pe pielea mea.
-Esti sigura de asta? Adica e prea devreme? Sa nu te ranesc in vreun fel, spune si imediat ma incrunt ridicandu-ma in fund.
-Harry, iubitule! Spun si imi pun mainile pe obrajii sai sarutandu-l pe buze. Nu ai cu ce sa ma ranesti! Poate doar sa ma repari, asta ai cum sa faci, soptesc si de data asta el ma saruta pe mine.
Isi duce mana la nasturele de la pantaloni si imediat zboara de pe el impreuna, bineinteles cu boxerii sai. Ma simteam oarecum ciudat, dar nici macar eu nu stiam de ce, insa nu am avut timp sa meditez pe tema asta ca am fost trasa de Harry.
El si-a asezat spatele de tablia patului, facandu-mi semn sa vin mai aproape de el.
-E ok asa? Intreaba grijuliu si-mi atinti privirea cu a sa. Ochii lui se uitau blanzi si calzi in ai mei de-mi simteam inima topita in piept.
-E perfect! Soptesc si-l sarut, tragandu-mi chilotii in jos pe picioare.
Ma asez pe picioarele sale si-mi lipesc buzele de ale sale sarutandu-l apasat, lipindu-l cu totul de tablia patului. Un geamat de-al lui se sparge in gura mea cand mana mea ii atinge membrul si o misc usor pe el.
-Evelyn... Numele meu iese sub forma unui geamat din gura sa si imediat sunt trasa mai aproape de el, membrul sau stand fix la intrarea mea.
Imi pun ambele palme pe umerii sai si scancesc usor lasand la final un geamat lung sa-mi paraseasca gura cand ma lasa in jos pe erectia lui.
Tresar cand ii mainile pe spatele meu plimbandu-se cu grija pe el, buzele sale sarutandu-ma pe clavicula si urcand spre gat isi roteste limba peste pielea mea incinsa.
CITEȘTI
Our love is strong |1|&|2|
FanfictionEvelyn - o fata obisnuita ce trece printr-o perioada grea din viata ei, deoarece ambii parinti ii mor intr-un accident de masina. Aceasta este obligata sa ramana cu fratele ei, Jake, care o uraste dintr-un motiv necunoscut, asigurandu-se ca ii face...