Am smotocit prin geamantan la vorbele lui, un material negru lucios ajungand la mana mea. Am luat timid materialul, ridicandu-ma in picioarele, ramanand cu gura deschisa cand am vazut ce se afla acum in mainile mele.
-Asta e.., m-am balbait privind uimita rochia.
-Rochia pe care ai refuzat sa o cumperi pe un motiv extrem de banal, a spus el venind mai aproape de mine.
Si-a pus o mana pe obrazul meu, mangaindu-l usor, un colt al gurii mele ridicandu-se intr-un zambet.
-Sa nu mai faci asta, stii ca poti sa-ti iei tot ce vrei. Si mai ales cand e vorba de asa ceva, a ranjit pervers aratand spre rochia ce mi-o doream atat de mult.
-Dar cum? L-am intrebat, pentru ca nu imi amintesc sa-i fi spus ceva de vreo rochie.
-John mi-a spus, a raspuns simplu. Si eu l-am pus sa mearga sa o cumpere in dimineata asta, a zambit dulce facandu-ma si pe mine sa zambesc tamp.
-A costat ceva, am murmurat aplecandu-mi capul si l-am auzit cum a oftat.
Mi-a ridicat barbia obligandu-ma sa ma uit in ochii lui, dupa care a soptit:
-Nu te mai gandi la asta.
Si-a lipit buzele de ale mele usor, mainile lui luandu-mi obrajii in palme formand un sarut romantic.
-Vreau sa mergem la un hotel, a spus dupa ce gura lui s-a desprins de a mea.
-De ce? Imi place aici, am spus bosumflata ca plec din acest loc. Prefer aceasta vedere la apa decat aglomeratia din oras.
-Stiu, iubito, dar nu putem sta aici, nu avem conditiile necesare. Insa iti promit ca vom veni in fiecare zi, nu vom sta in oras. Casuta e inchiriata, a spus zambind incurajator.
Am oftat, zambind scurt. Mi-am pus pe mine o rochita roz pal si o pereche de sandale, pentru ca urma sa mergem la nu stiu ce hotel.
Harry purta o pereche de blugi scurti pana la genunchi si un tricou gri, iar asta era prima data cand il vedeam imbracat ca un baiat obisnuit.
Am strans toata lucrurile din casa, Harry luand geamantanul intr-o mana, iar in cealalta mana pe a mea, iesind si indreptandu-ne spre oras.
Nu cred ca mai e cazul sa zic ca aceste cladiri sunt imense, iar cand Harry s-a oprit in dreptul celei mai inalte si luxoase am ramas proasta. Nu are de gand sa ia o camera aici, nu?
M-a tras de mana pana in hotel, o femeie roscata cu niste sani extrem de mari intampinandu-ne la receptie. Roscata ii zambea seducator lui Harry, acesta uitandu-se indiferent la ea.
-Buna ziua, am o camera rezervata pe numele Harry Styles, a vorbit Harry cu o voce groasa.
Pot sa jur ca dupa privirea roscatei in acest moment avea un orgasm.
-Um.., hei? Am spus facand cu mana prin fata ei cand pur si simplu statea si se holba la iubitul meu. Camera, care e numarul camerei? Am intrebat, nervii instalandu-se usor in corpul meu.
-Oh, da, s-a balbait, indreptandu-si privirea spre calculatorul din fata ei. Camera 170 e rezervata pe numele Harry Styles, a zambit roscata spre el, muscandu-si buza in timp ce ochii ei se plimbau pe tot corpul lui si in momentul asta il urasc ca are tricou mulat pe el.
-Ok, cheia, te rog, a zis privind-o indiferent asteptand cu mana intinsa sa-i inmaneze cheia.
Aceasta le-a luat dintr-un suport miscandu-se parca in reluare, intinzand mana spre a lui Harry. Am pufnit zmulgandu-i cheia din mana cand am vazut ca statea ca o idioata privind spre ochii lui.
CITEȘTI
Our love is strong |1|&|2|
FanfictionEvelyn - o fata obisnuita ce trece printr-o perioada grea din viata ei, deoarece ambii parinti ii mor intr-un accident de masina. Aceasta este obligata sa ramana cu fratele ei, Jake, care o uraste dintr-un motiv necunoscut, asigurandu-se ca ii face...