Priveam in oglinda spre pantecul meu, picioarele incepand sa-mi tremure usor.
-Nu are cum, am spus incercand sa imi aduc aminte ultima data cand am luat acele pastile.
-Evident ca are, a spus Aisha si m-a tras dupa ea, asezandu-ne amandoua pe marginea patului.
-Fara suparare, dar va auzeti de pe holul hotelului, a spus Aisha chicotind, obtinand si unul de la mine. Dar totusi poate ati folosit protectie, nu? A intrebat ea ca si cum ar fi trebuit sa fie evident.
-Nu, am folosit doar prima data, am spus aducandu-mi aminte datile in care m-am culcat cu Harry. Si dupa am luat pastile, dar nu am mai luat din acea seara, am murmurat si inima mi s-a strans cat un purice cand toate imaginile cu acea seara mi-au navalit mintea.
-Acea seara? Despre ce seara vorbesti? A intrebat Aisha punandu-si o mana peste a mea facandu-ma sa-mi ridic privirea si sa ma uit in ochii ei.
Am oftat, muscandu-mi obrazul pe interior pentru a inlatura acele senzatii ce-mi ciupesc inima.
-Cand am venit in seara aia de la petrecerea lui Kendra, de unde voi ati plecat s-a intamplat ceva, am spus si deja simteam cum imi vine din nou sa plang. Am fost atat de proasta ca nu am pretuit seara aia, a fost ultima data cand am facut dragoste cu el.
-Matt m-a sarutat in timp ce Harry dansa cu Kendra, am spus si din incruntatura pe care o avea pe fata Aisha s-a transformat imediat in uimire.
-Cum naiba? Si ce s-a intamplat dupa? Dar si mai rau ce legatura are asta cu copilul? A intrebat total confuza.
-Are, mai mult decat iti imaginezi, am spus zambind slab. Dupa ce a vazut Harry, normal ca a venit si i-a tras cativa pumni lui Matt, spun ca si cand era foarte evident, iar dupa asta am venit inapoi acasa. Si am uitat sa specific ca Harry bause destul de mult, am murmurat si am vazut cum fata Aishei s-a schimbat in una foarte uimita.
-Ce a facut nebunul ala, Eve? A intrebat Aisha si vedeam ca banuieste ceva.
-Sa zicem doar ca am facut sex, in felul lui, zic evitand sa dau prea multe detalii.
-Te-a obligat sa te culci cu el? A intrebat si eu am facut ochii mari. Da, asta a facut, si-a raspuns singura la intrebare dupa care a oftat.
-Nu prea inteleg ce s-a intamplat in seara aia cu el, parca era alta persoana, era alt Harry, un Harry care nu-mi place, desi as da orice in momentul de fata sa mai trec odata prin aia si sa-l am macar pentru putin timp, am spus in timp ce m-am lasat pe pat, punandu-mi capul pe perna.
-Imi e putin cam greu sa cred asta, adica esti tu si nu ma gandeam ca poate face ceva de genul cu tine, zice ea si se aseaza langa mine doar ca pe cealalta perna.
-Nu e chiar ceva rau, e Harry si pentru mine tot a insemnat ceva. Si se pare ca e posibil sa fi si rezultat ceva din asta. Tu crezi ca sunt insarcinata?
-Pai judecand dupa cum te simti da, insa se poate sa fie si de perioada prin care treci, dar e un singur mod prin care putem fi suta la suta sigure, a spus Aisha si mi-am intors capul pentru a o privii.
-Merg pana la farmacie, asteapta-ma, ma intorc repede, a spus si mi-a dat un pupic pe obraz inainte sa plece.
Am chicotit, bucurandu-ma de gestul ei. In ultima vreme m-am apropiat asa de mult de fiecare dintre ei si am constatat ca desi sunt practic niste criminali au niste suflete mari. Sigur cineva m-ar numi nebuna daca le-as spune asta, dar e adevarat, sunt niste oameni ce pentru mine inseamna enorm. Nu stiu daca in prima zi de scoala aveam aceeasi parere, pe atunci mi se pareau rau si doar privindu-i puteam sa jur ca nu ma insel, am chicotit la gandul asta.
CITEȘTI
Our love is strong |1|&|2|
Fiksi PenggemarEvelyn - o fata obisnuita ce trece printr-o perioada grea din viata ei, deoarece ambii parinti ii mor intr-un accident de masina. Aceasta este obligata sa ramana cu fratele ei, Jake, care o uraste dintr-un motiv necunoscut, asigurandu-se ca ii face...