Capitolul 44~Doar o sperietura

10.7K 507 87
                                    

Corpul meu a ramas nemiscat la recunoasterea vocii, o usoara nervozitate incepand sa-mi traverseze corpul. Mi-am strans pumnii pe langa mine, intorcandu-ma cu un zambet imens de fals.

-Kendra? Zic si incerc sa nu ma stramb vazand cat de bine arata in acel costum de baie, care culmea era ca al meu, dar cu siguranta ei ii statea mult mai bine.

-Ce te aduce pe aici? O pasiune pentru apa s-a declansat? A intrebat chicotind si jur ca m-am abtinut sa nu-mi pun mainile la urechi auzindu-i vocea extrem de pitigaiata. Noroc ca Edward e protejat si nu poate auzii astfel de sunete.

-Da, cred ca am inceput sa dezvolt o pasiune pentru apa si inot, mint incercand sa-mi pastrez zambetul.

Aisha nu spunea nimic, dar imi dadeam seama dupa fata ei rosie si sunt sigura ca nu e de la soare ci de la nervi ca e furioasa si inca cateva cuvinte din partea idioatei asteia si ea isi infinge mana in parul ei. O cred in stare sa curete tot nisipul asta cu parul ei, sa fiu sincera.

-O sa plecam daca nu te superi, zic si o imping pe Aisha inspre baldachine, insa acel chitait ne intrerupe:

-Harry ce mai face? Intreaba scorpia si ma intorc rapid privind-o cu o spranceana ridicata.

-Tu de unde mama naibii sti? Strig putin mai tare. E imposibil sa stie ca Harry e viu, nu cred ca s-a mai aratat la scoala sau prin alte locuri dupa ce a venit. Tarfa asta trebuie sa-mi detalieze tot, altfel oricat de gravida sunt o s-o strang de gat pana o sa-i scot ochii.

-Ce sa stiu? Intreaba prefacandu-se uimita. Stiu doar ca suferi dupa moartea lui, zice cu un glas trist si isi pune o mana pe umarul meu, iar alta la inima ei, dand din cap. Privirea mea a coborat pe mana ei, vazand cu coada ochiului acele bucle cum se miscau usor in bataia vantului venind spre noi. Prost moment in care sa-ti faci aparitia, Harry.

-Nu am nevoie de mila ta si crede-ma, mi-e mai bine decat oricand, zic si de data asta zambesc natural, datorita imaginii cu Harry si un baietel blond si cu bucle mici razand in timp ce se jucau.

M-am intors pe calcaie chiar cand Harry ajunsese langa noi, punandu-si mainile pe talia mea, privind deaspura mea spre Kendra.

Clocoteam de furie din cauza tarfei, dar mai prost e ca nici lui Edward nu-i prea place de ea, deoarece simteam o usoara durere in zona abdomenului, scancind cand am simtit ca ceva s-a rupt acolo.

-Harry, traiesti, am auzit vocea deloc uimita a tarfei si puteam distinge in glasul ei ca acum are un mare ranjet pe fata.

-Se pare ca nu mor asa usor, spune cu o oarecare duritate privind-o in ochi.

Am scancit si i-am prins bratul lui Harry cand o alta durere a trecut prin abdomenul meu.

-Da, cred ca nimeni nu te poate omori pe tine, nu-i asa Hulk? A ras fals si oricat de mult ma durea acum burta si cu energia mea egala cu zero tot as fi in stare sa o strangulez.

-Fii sigura de asta, zice el si forteaza un zambet, pastrandu-si ochii reci. Mai nou preferi California? Intreaba si nu stiu de ce am impresia ca vrea sa o traga de limba. Am rasuflat cat de cat usurata cand durerea s-a mai diminuat, insa nu disparuse deloc.

-Cui nu-i place? Chitaie enervant. Am mai venit odata si mi-a placut la nebunie, au niste cluburi geniale, trebuie sa iesim diseara in club, spune si sangele incepe sa-mi clocoteasca. De ce naiba vorbeste cu el ca si cand eu nu as fi nimic aici? E iubitul meu, la dracu, nu are ea dreptul sa-l invite in oras.

-Vom venii, zice Harry accentuand primul cuvant facand ca pe fata mea sa apara un zambet. In pozitia asta parea atat de dur si rece uitandu-se mai ales in felul ala. Eu eram intoarsa cu fata spre plaja, dar aveam imagine la pieptul lui, iar el avea plasate mainile pe soldurile mele, privind-o si vorbind cu Kendra pe deaspura capului meu.

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum