* Fericire deplina...pentru o clipa*
Cina era deja gata, puiul cu legume si cartofi mirosind atat de bine.
-Tati a venit, tati a venit, tipa Edward deodata si fuge spre usa de la intrare.
-Ai grija, Edward! Tip la el, dar nici nu mai era in bucatarie cand am rostit cuvintele.
-Campion! Vocea lui Harry ma facu sa zambesc in timp ce puneam tacamurile pe masa impreuna cu farfuriile.
-Tati, mami a pregatit masa si miroase atat de bine, vorbi Edward, iar Harry intra in bucatarie tinandu-l in brate.
-Iubito, miroase incredibil, spune Harry si-mi face cu ochiul venind spre mine pentru a ma saruta suav pe buze.
-Te asteptam, ii replic dupa ce imi desprind gura de a sa si imi dau o suvita de par dupa ureche.
-Pai atunci merg sa ma schimb repede si ma intorc, zice si il pune pe Edward cu picioarele pe scaun, fugind la etaj.
-Dupa ce vom manca ce vom face? Intreaba Edward si-mi face semn sa ma apropii de el.
-Pai ce ai vrea sa facem? Tati cred ca e prea obosit sa iasa in oras acum, ii spun si ii mangai buclele catifelate ce-l faceau sa semene izbitor cu Harry.
-De fapt, tati e mai mult decat incantat sa iasa acum cu voi, zice vocea lui Harry, facandu-l pe Edward sa sara pe acel scaun si sa chicoteasca bucuros.
-Vreau la balci, sa mergem la balci, tipa Edward sarind pe scaun, mainile mele creeand un zid in caz de vreo cazatura.
-Bine, dupa ce mancam mergem la balci, ii spune Harry si-si freaca mana de capul lui, ciufulindu-i parul.
Edward a batut din palme fericit, asezandu-se cu fundul pe scaun, asteptand mancarea.
Am pus fiecare cate o portie de pui cu cartofi si legume, asezandu-ma si eu langa ei la masa.
-E incredibil, iubito. Esti senzationala, ma complimenteaza Harry facandu-ma sa chicotesc.
-Poate iti e doar foarte foame, zic razand de gura lui ce deja infulecase jumatate din portie.
-Poate si asta, dar e incredibil de bun, spune scotand niste sunete ce mi-au creeat ceva pe sira spinarii.
-Tati are dreptate, mami. E foarte bun, zice Edward si lua si el o gura mare din portia lui.
Am zambit stramb, putand doar sa ma bucur de acest moment. Am inceput sa mananc si eu, observand cu adevarat ca m-am intrecut pe mine la cina din seara asta.
-Si, ce s-a mai intamplat azi la firma? Il intreb pe Harry, incercand sa port o discutie ca de la sotie la sot. Stiti, ca acel moment cand sotul tau se intoarce de la servici, iar masa e servita si impreuna cu copiii lor iau cina, ei povestind fiecare cum a fost ziua lor. Imi placea sa fac asta, adoram de fapt, asa era si familia mea pana intr-un anumit moment si singurul lucru pe care mi-l doream era sa ma simt din nou ca intr-o familie, de data asta fiind formata din copilul si barbatul meu.
-A fost chiar bine, raspunde Harry cu gura plina, ridicandu-se pentru a-si pune o alta portie in farfurie. Am chicotit vazandu-l atat de infometat.
-Drew si-a facut aparitia chiar dupa ce ati plecat voi si i-am povestit ca veniseti, spunandu-mi ca ar fi incantat sa mai treci cu Edward pe acolo, zice Harry si se opri pentru o secunda, deoarece obosise in timp ce mancase. Si dupa a inceput discutia despre afacerile noastre, continua plictisit si abandoneaza farfuria pe jumatate goala, tinand desigur cont ca e a doua portie.
CITEȘTI
Our love is strong |1|&|2|
FanfictionEvelyn - o fata obisnuita ce trece printr-o perioada grea din viata ei, deoarece ambii parinti ii mor intr-un accident de masina. Aceasta este obligata sa ramana cu fratele ei, Jake, care o uraste dintr-un motiv necunoscut, asigurandu-se ca ii face...