*Nu fugim!*
Mi-am dat jos salopeta si mi-am desfacut parul, lasandu-l sa cada in valuri pe umerii mei. Mi-am mai aplicat putin fard si eram gata de prezentare. Huh, chiar ca ai emotii inainte sa iesi.
Mi-am mai trecut odata mana prin par, mi-am facut acel bot specific si am pornit. Am pasit pe podium si mi-am mentinut privirea zambitoare, nu incordata sau prea dura si am incercat sa-mi misc corpul cat de bine si elegant puteam.
Vedeam cum unele se uitam la mine de parca voiau in momentul asta sa ma sfasie, insa de aceea era Harry aici. Sa ma incurajeze cu acea privire mandra pe care mi-o dadea. Vedeam zambetul acela si gropitele ce ma omoara si aproape am uitat ca trebuie sa ma opresc.
M-am oprit si am luat o pozitie perfecta pentru o poza, dupa care mi-am pus mainile in sold si am asteptat.
Aproape ca am picat cand unele fete au inceput sa aplaude, Harry intrand si el in atmosfera incepand sa fluiere si sa bata ca un nebun din palme.
Am zambit fericita de ce vedeam, ma simteam oarecum bine ca ei au apreciat ce am facut. Adica e ceva daca in viata mea nu am mai pasit pe un podium si sa merg asa cu acea atitudine si sa am grija sa nu ma impiedic in propriile picioare, e ceva pentru mine.
-Deci, sa inteleg ca a fost ok, nu? Intreb si un val de "da" combinate cu "nu"-uri rautacioase s-au auzit, dar nu le-am bagat in seama decat pe cele de "da".
Am tresarit cand Harry s-a agatat de mijlocul meu si m-a luat in brate dandu-ma jos de pe acea platforma.
-Ai fost geniala, iubito! Se uita sincer in ochii mei si zambi cu acele gropite. Nu ma abtin si i duc buzele pe ambii obraji, sarutandu-i apasat.
-Uite, nu e chiar asa de usor, dar cred ca daca mi-ai urma sfatul ae fi bine pentru tine, ma intorc cu fata spre Lili si o vad cum nu mai rezista mult si sare sa-mi scoata ochii. Ranjesc ca un dracusor in minte si bat din palme ca o nebuna.
-Bine, o sa incerc imediat, zice si vrea sa urce, insa mana mea o opreste.
-Nu, draguta. Tura ta s-a dus, mai sunt si alte fete, asa ca te rog, mergi si pune ceva pe tine si stai si asista. Poate mai inveti cate ceva, ii fac cu ochiul si ma intorc spre Harry, vazandu-l ranjind ca un tembel.
-Merg sa ma schimb, tu cheama si restul fetelor, zic si ii fac cu ochiul, iar inainte sa plec ma cuprinde de talie si isi uneste tandru buzele de ale mele.
-Desi as fi vrut sa ramai asa, nu cred ca m-as putea concentra prea mult si as strica treaba, zice si face botic, facandu-l si mai adorabil decat era.
Imi duc mainile la obrajii sai si ii strang pana buzele i se strang si i le sarut asa, facandu-l si pe el sa chicoteasca. Am fugit inapoi in cabina si m-am strambat cand am simtit o prezenta in spatele meu.
-Nu prea ti-a picat bine ce am zis, nu Lili? O intreb si chicotesc usor cand ii spun numele. E amuzant numele sincer.
-De fapt, chiar mi-a prins bine, zice si ii simt veninul din voce. Dar oricum stiu ca voi trece, vorbi foarte sigura pe ea.
-De ce esti atat de sigura? Intreb in timp ce-mi puneam salopeta pe mine si ii incheiam fermoarul.
-Pentru ca nu sunt cea mai proasta de aici, zice si isi pune pe ea o pereche de pantaloni scurti si un maieu, imbracamintea cu care venise de fapt.
-Nimeni nu e proasta aici, Liliana! Zic de data asta putin mai tare, deja incepuse sa ma enerveze cu superioritatea de cacat pe care o avea. Poate unele nu sunt asa bine invatate sau poate ca e prima lor prezentare si vor sa se perfectioneze, asa ca nu-mi veni tu cu ce cacaturi ai facut si unde si ca esti buna pentru ca ma plictisesti sincer si ma enervezi la culme, iar daca nu pleci acum din fata mea ma tem ca o sa iti arat eu la ce am excelat, tip nemaiputand sa-mi abtin nervii si o vad cum se incrunta si isi da parul de pe umar ca o diva, plecand din cabina.
CITEȘTI
Our love is strong |1|&|2|
FanfictionEvelyn - o fata obisnuita ce trece printr-o perioada grea din viata ei, deoarece ambii parinti ii mor intr-un accident de masina. Aceasta este obligata sa ramana cu fratele ei, Jake, care o uraste dintr-un motiv necunoscut, asigurandu-se ca ii face...