Forever Strong ~ Capitolul 29

8.7K 351 55
                                    

*Greseala uitata, iubire acceptata*




Ochii mi s-au umplut de lacrimi cand l-am vazut in fata mea, langa mine. Era acelasi exact ca acum sapte luni, nimic nu era schimbat la el, exact ca iubirea mea pentru el!

-Harry... Soptesc din nou si-mi intind mana dandu-i de inteles ca il accept inapoi.

Reactioneaza putin mai greu, insa clipeste de mai multe ori si vine prinzandu-mi mana intr-a lui. O saruta apasat si-si pune bratul pe perna deaspura capului meu.

-Sa facem asta impreuna, iubito! Ca si prima data, sopteste langa urechea mea si ma saruta pe obraz.

Ii raspund cu o incruntatura din cauza durerii si-l strang de mana. Imi musc buza pentru a-mi abtine suspinele, insa intr-un final cedez si las gemete usoare de durere sa-mi iasa printre buze.

-Gata, Evelyn! Esti pregatita si la fel si bebe, spune Luke si-si puse niste manusi.

-Stai, tu o vei ajuta sa nasca? Intreba Harry incruntat.

-Iubitule, e ok. Luke e doctorul care a avut grija de sarcina mea, am incredere in el. Ii spun si ii dau un zambet pal, incercand sa-l conving. Chiar nu era momentul de geloziile sale.

Ofteaza si ridica din umeri invins, iar atunci imi ridic capul spre el facandu-l sa inteleaga ca vreau sa ma sarute. Nu ezita nici macar o secunda ca isi si lipeste buzele de ale mele. Le saruta usor, apoi le linge si dupa le musca tandru, in interiorul meu pornind un planset ca de copil. Ma bucuram enorm sa-l stiu langa mine si sa-l sarut, el sa ma sarute si sa-mi aduca din nou fericirea deplina.

Ne retragem zambind amandoi, apoi il privesc pe Luke, care si el zambea privindu-ne.

-Vreau sa impingi de fiecare data cand simti o contractie, Evelyn! Imi spune si isi apasa mainile pe burta mea. Respira profund si fa ce ti-am spus, zice si se aseaza pe scaun. Copilul e aproape si foarte nerabdator sa vina, cel mai probabil o sa ai de furca cu ea, spune amuzat provocand cateva chicote.

-Sunt chiar aici, iubito! Sunt langa tine, imi sopti Harry in ureche si ma stranse de mana.

Ma agat de palma lui si las un oftat prelung sa-mi iasa, simtind mai multa durere in zona aceea. Respiram profund si impingeam cat puteam de mult, insa toata energia mea se scursese mai devreme, acum tot ce voiam sa fac era sa dorm.

-Haide, iubito! Stiu ca poti! Ai putut mereu, ma incurajeaza Harry pupandu-mi fruntea.

Imi inchid ochii si las un tipat ascutit sa faca ecou in sala, strangulandu-i in acelasi timp si mana lui Harry. Un alt tipat, de data asta mai calm se facu auzit impreuna cu un planset de copil ce-mi gadila timpanul.

Am suspinat infranta si mi-am lasat capul pe perna inchizandu-mi ochii. Un zambet s-a imprimat pe buzele mele cand i-am simtit buzele catifelate pe fruntea mea.

-Te iubesc, baby! Sopti si-si freca indexul de mana mea. Zambesc in semn de raspuns fara a-mi deschide ochii si din nou aud un planset de copil.

-Va felicit, aveti o fetita de nota 10! Vorbi Luke si-mi deschid ochii vazand cum ii da fetita lui Harry.

Ochii lui Harry se uitau mari la copilul ce plangea nelinistit in bratele sale, spunand ceva in soapta spre ea, punandu-si obrazul de fruntea ei, incruntandu-se ca atunci cand vrea sa planga.

Scena asta mi-a umplut inima de bucurie, inima imi bubuia in piept, iar lacrimile erau deja pe obrajii mei. Am suspinat fara sa vreau, atragandu-i atentia. Sunt sigura ca e convins ca-si tine in brate copilul sau si nu al altuia. Macar s-a razgandit la fix si acum ma bucur de imaginea aceasta, Harry cu fetita in brate aproape plangand alaturi de ea.

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum