Capitolul 1~Schimbarea

23K 896 65
                                    

Stiti sentimentul ala de singuratate,atunci cand iti dai seama ca esti pur si simplu singur si nimeni nu te iubeste. Asa ma simt eu acum. Parintii mei m-au parasit la nastre, iar cei vitregi au murit anul acesta intr-un accident de masina. Politisti spun ca masina mergea cu o viteza prea mare si fiind ud pe jos a derapat si s-a izbit de un copac. De atunci viata mea s-a schimbat complet, Jake, fratele meu, mereu ma jignea si dadea vina pe mine pentru tot ce ii mergea lui gresit. Parintii nostri au fost avocati, deci aveam destui bani pentru a ne asigura existena, cel putin pentru cativa ani. Cateodata cred ca Jake se poarta asa cu mine, deoarece nu a putut mosteni el tot si ca tot veni vorba de el, acum probabil transpira si gafaie in camera lui impreuna cu tarfa pe care a adus-o. Urasc ca in fiecare dimineata eu sunt cea care trebuie sa curete mizerie facuta de ei. Prezervative folosite, sticle de alcool,tigari si cateodata si cioburi. Asta facea probabil cand fata nu era suficient de buna pentru el. Ce ma sperie cel mai mult e ca azi mi-a spus ca are o surpriza pentru mine ce mi-o va arata maine. La cat de cretin e ma astept la orice. Este deja ora 2 iar eu trebuie sa dorm. Sting lumina si intru in lumea viselor.

"Acelasi loc. Acelasi aer. Aceeasi persoana. Totul e alb aici. O camera cu un aer placut si usor rece unde sta el. Persoana pe care o visez de cand sunt mica. Mereu sta acolo, intors cu spatele la mine privind inainte. E imbracat in negru,  parul ii e buclat si ciufulit. Vreau sa ma apropi de el si il aud soptind Ingerule. Vreau sa pun mana pe umarul lui si atunci ma trezesc"

Ma ridic in fund pe pat. Visul asta il am mereu. Aceea persoana care mereu sopteste acelasi cuvant ingerule. Pe tricoul lui scrie o litera H. Nu stiu ce semnifica asta dar cred ca e ceva foarte important. Ma pun sa adorm la loc cand in camera mea intra Jake imbracat cu o pereche de pantaloni scurti.

-Inca dormi? zbiara el la mine.

-Da..raspund.

-Ce ti-am zis ca dimineata vreau sa discut ceva cu tine si vreau camera curata.

"Fa-ti curat daca vrei", e ceea ce voiam sa-i spun dar m-am limitat doar la un Ok.

-Vezi ca Violet inca doarme sa nu o trezesti. Eu o sa fiu in living si in 20 de minute vreau sa fii jos,avem o discutie de purtat,spune mult mai calm.

-Bine. Iese din camera, iar eu ma indrept spre camera lui care e fata-n fata cu a mea. Intru usor pentru a nu o trezi pe tarfa. Nu inteleg de ce nu vrea sa o trezesc oricum va pleca. Camera arata dezastruos. Sticle de bautura peste tot,ambalaje si prezervative stateau pe jos. Ce au facut oameni astia aseara..o stai cred ca stiu. Am luat un sac si am inceput sa strang tot. Din neatentie am lovit cu piciorul o noptiera pe care era o lampa si a cazut. Tarfa a tresarit si s-a ridicat repede in fund. O stiam pe asta,cred ca e si singura care a venit de mai multe ori.

-Tu esti chioara?zice ea vizibil enervata.

-Taci,nu am chef de tine asa de dimineata.

-Pardon?

-Te scuz,spun si vad cum se face rosie la fata. Punct pentru mine, am enervat curva.

-Sper ca stii ca Jake o sa afle de asta.

-Ok, raspund nepasator.

-Doamne ma enervezi,spune ea si pleaca la baie. Normal, tarfa cedeaza. Am curatat tot ce era si am coborat pana afara pentru a duce sacul.

Cand am intrat Jake statea cu mainile in san si cu curva langa el tinandu-se de bratul lui.

-Ce ti-am zis eu azi dimineata, tarfo?maraie el. Minunat,au inceput "alintarile".

-Da stiu,dar nu am vrut. Am dat cu piciorul de noptiera si lampa a fost chiar pe margine cazand.

-Da..ma rog trebuia sa fi mai atenta. Acum surpriza. Evelyn ne mutam in Seattle. Ochii mei s-au marit instantaneu.

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum